Foros ›
Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mar, 27 Dec 2011, 16:52
Asunto: Re: Precio de las carreras

-----------------La Behobia San Sebastián facilitó en la edición de 2010 el detalle de las 39 partidas de gastos organizativos. Carrera “tope de gama”: TOTAL GASTOS: 496.700€.-----------------
Non sei se creelo, non teño nin idea de organización pero paréceme que hai partidas desfasadas. Que me detallen algo máis os custes para ver... E as empresas que aportan cousas a cambio de publicidade onde están incluidas?
San Martiño 100.000 €, buf, tamén me parece moito... E que corren todos a conta dos contribuintes, prefiro que cobren algo para non ter perdas, se xestionaran ben os nosos cuartos no resto de cousas.... 100.000 € dan para unhas cuantas nóminas.
Non sei.
De todas formas eu vou igual, pero as grandes está claro que son un negocio, un negocio como tantos outros.

"Há sítios no mundo que são como certas existências humanas: tudo se conjuga
para que nada falte à sua grandeza e perfeição. Este Gerês é um deles."

Miguel Torga, Diário VII
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Dec 2011, 18:43
Asunto: Re: Precio de las carreras

Linneo escribió:
-----------------La Behobia San Sebastián facilitó en la edición de 2010 el detalle de las 39 partidas de gastos organizativos. Carrera “tope de gama”: TOTAL GASTOS: 496.700€.-----------------
Non sei se creelo, non teño nin idea de organización pero paréceme que hai partidas desfasadas. Que me detallen algo máis os custes para ver... E as empresas que aportan cousas a cambio de publicidade onde están incluidas?
San Martiño 100.000 €, buf, tamén me parece moito... E que corren todos a conta dos contribuintes, prefiro que cobren algo para non ter perdas, se xestionaran ben os nosos cuartos no resto de cousas.... 100.000 € dan para unhas cuantas nóminas.
Non sei.
De todas formas eu vou igual, pero as grandes está claro que son un negocio, un negocio como tantos outros.


Son gastos. Un patrocinio pode ser en cartos (cash) ou en especie... Imaxínate 20.000 camisetas Adidas si te pos a compralas donde corresponde. Evidentemente o Clube Fortuna non o paga, pero son moitos cartos que se aforran.
Ca auga pasa o mesmo, cas colaboracións de Forum, Diputación de Gipuzkoa e a infraestuctura o mesmo, cos camións para transportar as mochilas o mesmo.

Cos cartos da Behobia, sustentanse TODAS as actividades do Fortuna KE durante o ano.
matogrosso

Multimedia
Multimedia
24/07/09
101 Carreiras
1348 Mensaxes
Aquae Urente
Respostar citando Envío Mar, 27 Dec 2011, 21:15
Asunto: Re: Precio de las carreras

La Vig-Bay imagino que es muy compleja de organizar por un simple detalle que la hace distinta del 99% de las demás carreras, que es que la salida y la meta están en diferentes poblaciones.
Parece una tontería pero si lo ves desde una optica distinta a la de un atleta, por ejemplo para hacer un video, o fotos de la salida y la llegada...¡manda truco!, te puedes volver mico (bueno, teniendo en cuenta que te saltases la norma Silbar , puesto que la organización tiene una clausula en la que se reserva los derechos de imagen).
Yo sí creo que el precio puede estar justificado, ahora bien la decisión de ir o no ir, habiendo como hay por ahí tantas y tan buenas o mejores carreras gratuitas o a precios más ajustados...

Homo homini gallicus canis
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 27 Dec 2011, 21:21
Asunto: Re: Precio de las carreras

maxi. escribió:
lestrove escribió:
Yo como organizador de la famosa Pedestre de Lestrove,puedo hablar con sentido de causa. Sorriso Hasta esta edición he podido organizarla gratuitamente,más o menos,pero soy consciente que si quiero mantenerla con el caché que ha alcanzado esta pasada edición,no me queda otra que cobrar.Los ingresos cada año son menos y los gastos son más,y al final las cuentas no cuadran. Nono

Lestrove, si tienes que cobrar, cobra, que no hay problema. Pensando Pensando Pensando
Pero no empieces a cobrar la inscripción a 20.- euros que nos da un jamacuco. Abraiado Abraiado Abraiado

Bueno maxi.Que te parece si arrancamos con 5€ de inscripción???
-3€ para la camiseta técnica.
-1€ para el seguro.
-1€ para Lestrove Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mar, 27 Dec 2011, 23:29
Asunto: Re: Precio de las carreras

Damores escribió:
No me compares a las Vig-Bay con la media de Coruña organizada por la FGA....una manzana y un agua y pa casa....y si pides otras agua, te daban una patada en el culo. Esto ocurrió a un corredor que llegó exhausto a la línea de meta y pidió una segunda agua....prefiero pagar y tener un servicio acorde, a que sea gratis y no te den nada... Enfadado Enfadado
Pues si las comparo, porque tengo mi derecho Parar Parar Parar Parar y corro en casa, no pago y además hago casi mejor marca, por 12 segundos este año fue mejor en Bayona

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1926 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 9:02
Asunto: Re: Precio de las carreras

lestrove escribió:
maxi. escribió:
lestrove escribió:
Yo como organizador de la famosa Pedestre de Lestrove,puedo hablar con sentido de causa. Sorriso Hasta esta edición he podido organizarla gratuitamente,más o menos,pero soy consciente que si quiero mantenerla con el caché que ha alcanzado esta pasada edición,no me queda otra que cobrar.Los ingresos cada año son menos y los gastos son más,y al final las cuentas no cuadran. Nono

Lestrove, si tienes que cobrar, cobra, que no hay problema. Pensando Pensando Pensando
Pero no empieces a cobrar la inscripción a 20.- euros que nos da un jamacuco. Abraiado Abraiado Abraiado

Bueno maxi.Que te parece si arrancamos con 5€ de inscripción???
-3€ para la camiseta técnica.
-1€ para el seguro.
-1€ para Lestrove Satisfecho

Me parece que no sería muy desproporcionado (teniendo en cuenta, además de los gastos, el trabajo que supone organizarla), siempre que para el año no se te ocurra subir a 10€:
-3€ para la camiseta técnica.
-1€ para el seguro.
-6€ para Lestrove. Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 9:43
Asunto: Re: Precio de las carreras

Tú no deas ideas maxi,pero estoy harto de poner dinero de mi cuenta,y visto lo visto,estoy actuando como un verdadero tonto,sacrificando mi bolsillo por algo que me gusta y apasiona,que es el atletismo. Moi feliz
Es por ello que tengo que cambiar mis ideales de ver el atletismo....que es cobrando al personal,y así de paso te valoren mejor. Sorriso
Buenos dias,y buena suerte. Satisfecho
supernena

Novo foreiro
Novo foreiro
31/03/10
11 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 11:56
Asunto: Re: Precio de las carreras

Yo pagué 15 € por la media de Pontevedra y, la verdad, deja bastante que desear al lado de la Vig-Bay. Ni página web (utilizan la de ChampionChip), la bolsa y la camiseta sin comentarios, ni buses, ni guardarropa y salida y llegada en el mismo sitio. La logistica de unos y otros debe ser bastante diferente ¿no? Pagaré los 5€ de subida más que encantada con tal de seguir corriendo en la vig
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 12:25
Asunto: Re: Precio de las carreras

Eu penso que cada organización debe por os precios que eles estimen, sexa para sufragar gastos, para gañar porque son negocio ou para subvencionar outras actividades de clube durante o ano.

Está claro que no tempo perdurarán aquelas que mellor adapten o seu percorrido e servicios que ofrecen o precio e o ambiente que sexan capaces de ter (para min isto é moi importante)

Ainda que a moitos non lles guste, o ter unha proba como a Vig Bay en Galicia, ainda que suban os precios, e bo para Galicia e para nos por conseguinte. Sería por a comunidade no calendario nacional ou internacional, e fai unha promoción bastante boa do atletismo popular.

Aparte de todo isto, tamén poderían ser un pouco máis orixináis para os detalles, e non o tomedes a mal, pero tantas camisetas de fibra... xa aburren un pouquiño, polo que si queren abaratar para min non sería mala idea quitalas, xa que de técnicas a maioría pouco...

E o que si non vexo normal e que xente como Lestrove teñan que por cartos do seu bolsillo organizando unha proba para que moitos a disfrutemos. O que non pode ser é que a túa paixon te leve a ruina... por mín adiante co cobro da inscripción, e como xa dixen antes, se queres evitar a camiseta (que sempre é ben recibida, pero xa son moitas) para abaratar, tamén.

Saudos.
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 12:35
Asunto: Re: Precio de las carreras

15 euros por una media me parece caro. 25 para una maratón también. Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 12:42
Asunto: Re: Precio de las carreras

chancletas escribió:
E o que si non vexo normal e que xente como Lestrove teñan que por cartos do seu bolsillo organizando unha proba para que moitos a disfrutemos.
A título informativo, che indico que non só Lestrove pon cartos do seu bolsillo para a súa carreira, senón que son a maioría dos organizadores de carreiras populares os que as sacan adiante traballando "de balde" ou adiantando cartos do seu peto (moitas veces sen recuperalo).

Sen ir máis lonxe o Circuíto Correr en Galicia ou este mesmo foro saen adiante pola vontade, traballo e cartos miña, dos moderadores e colaboradores. Se todas esas horas de traballo ou custes derivados (aloxamento dos servidores, mantemento da web, revisión de temas, nova web anual para o Circuíto, xestionalo...) os tiveramos que aplicar nunha "tarifa foreira" igual a cousa non baixaba dos 15€ por persoa Guiño
salas5350

Novo foreiro
Novo foreiro
21/11/11
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 12:51
Asunto: Re: Precio de las carreras

admin, entonces chacal no participaría en el foro, porque si le parece caro 15 euros por correr una media maratón, imagínate si se cobrara por usar el foro Demo sorrindo ... Aquí muchos se creen que el atletismo es una coña marinera... quieren instalaciones gratis, carreras gratis, licencias gratis, entrenadores gratis...
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
606 Carreiras
4695 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 12:56
Asunto: Re: Precio de las carreras

admin,sabemos del trabajo,tiempo y dinero que cuesta mantener este foro,estas paginas,es un trabajo gris,y poco valorado,yo agradezco muchisimo todo este trajin,a mi personalmente esta pagina me ha cambiado,por lo tanto mi enhorabuena,y mis agradecimientos
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 13:04
Asunto: Re: Precio de las carreras

Con lo que ofrece la Vig-Bay , los 20 € me parece más que razonable. Otras carreras eran gratuitas y están empezando a cobrar y ,en mi opinión,acabarán haciendolo casi todas porque el fenómeno running está adquiriendo unas proporciones que no tenía y los patrocinios son cada vez menores.

Ahora , decir que si me cuesta la gasofa ,el peaje , etc. etc. ya me parece sacar las cosas de contexto . Eso es irremediable : subir a la Torre Eiffel tambien cuesta dinero y a los que ponen ese precio no les vas diciendo que ir a París es caro. Si puedes , vas y si no , no vas.

Nos hemos acostumbrado a la cultura del "todo gratis" y esos tiempos , mal que nos pese , se han terminado.

Solo los genios somos modestos.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 28 Dec 2011, 13:36
Asunto: Re: Precio de las carreras

Admin escribió:
chancletas escribió:
E o que si non vexo normal e que xente como Lestrove teñan que por cartos do seu bolsillo organizando unha proba para que moitos a disfrutemos.
A título informativo, che indico que non só Lestrove pon cartos do seu bolsillo para a súa carreira, senón que son a maioría dos organizadores de carreiras populares os que as sacan adiante traballando "de balde" ou adiantando cartos do seu peto (moitas veces sen recuperalo).

Sen ir máis lonxe o Circuíto Correr en Galicia ou este mesmo foro saen adiante pola vontade, traballo e cartos miña, dos moderadores e colaboradores. Se todas esas horas de traballo ou custes derivados (aloxamento dos servidores, mantemento da web, revisión de temas, nova web anual para o Circuíto, xestionalo...) os tiveramos que aplicar nunha "tarifa foreira" igual a cousa non baixaba dos 15€ por persoa Guiño

Bien Admin,esta vez non escatimaches alabanzas o teu pro,vexo que estas celoso de que alaben a Lestrove,ja,ja,ja. Moi feliz
Eu ben comprendo que estábamos instalado na cultura de todo gratis,e nos costa adaptarnos a cultura de pasar por caixa. Guiño
O que teño claro,como por ahí dixeron,cada un é mayorciño e libre de escoller o que lle pete. Satisfecho
Ahora si,tamén temos boquiña para expresar os nosos pensamentos libremente. Satisfecho





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos