Foros ›
Autor
Mensaxe
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Mér, 30 Nov 2011, 20:19
Asunto: razas de perro

Decir que nunca corrin con cans.Salgo a andar o monte cos dous que tiña,un deles morreu hay uns dias.
A idea ahora é facerme cun novo,e de paso podiamos entrenar xuntos.Si algue ten a ben ,que me diga as razas que mellor de podian adaptar.
Gracias de antem.Saudos desde o Ceo.
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 30 Nov 2011, 21:52
Asunto: Re: razas de perro

Case calquera can che vale para acompañarte correndo, xa sexa mestizo ou de raza ( descartado bulldog inglés e similares ....)
Eu teño border collie, que son incansables, pero nos canicross hai moitos labradores, e alguns de razas varias coma pastor belga, perro lobo checoslovaco,cas de caza, galgos....

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
fonteiña

Maratoniano
Maratoniano
3/01/09
0 Carreiras
146 Mensaxes
ponteareas
Respostar citando Envío Xov, 01 Dec 2011, 12:56
Asunto: Re: razas de perro

Gracias po la info.Estiven mirando o teu bloq.mais que interesante.
A verdade e que a idea e ter un can que faia temen as funcions de guardian,o estar a finca moito tempo si ninguen na casa.
Po lo que das razas que mencionas a do pastor belga pode ser interesante.Aunque eu sempre pensei que non lles gusta correr os pastores.
Saudos desde o Ceo.
abraham-jogs-scotland

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/03/11
0 Carreiras
111 Mensaxes
Sanxenxo
Respostar citando Envío Xov, 01 Dec 2011, 19:16
Asunto: Re: razas de perro

Se podes agardar tempo, eu andaballe a buscar 'moza' a meu can (ao mellor o anuncio no proximo canicross). Xa teño 2 posibles demandantes de cachorros. O meu can, Naruto, é cruce de husky e palleiro, e lle encanta correr. É moi cariñoso na casa, pero algo terco coas normas (ten demasiado carácter).
Xa digo, se non che importa agardar ou se alguén sabe dalgunha candidata (se hai coincidencia de rasgos, mellor), Naruto está listo...
É o da foto.
Sorte!!
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Xov, 01 Dec 2011, 21:21
Asunto: Re: razas de perro

Eu pensaría en algo non moi pequeno (aunque tamén hai)para que non se fatigue moito e mais nada. A correr!
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Xov, 01 Dec 2011, 23:27
Asunto: Re: razas de perro

O verdadeiramente importante é pasalo ben cos nosos cans, sexa a raza que sexa. Pero a poñernos en plan máis tecnico, eu persoalmente recomendaría non correr cun can demasiado potente, pois acabas reventado, en vez de correr vas frenado e moi pendiente de donde pos os pes. Digo por experiencia.

www.atletascaninos.com
xiuma

Novo foreiro
Novo foreiro
10/02/10
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 11:27
Asunto: Re: razas de perro

si tienes un perro "potente", y vas frenando y pendiente de donde pones los pies, no tienes un perro potente, tienes un perro sin entrenar, el canicross es un deporte de equipo y de lo que se trata es que los dos vallan al compás y se ayuden mutuamente, y lleguen a una perfecta armonia en los ritmos.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 14:31
Asunto: Re: razas de perro

Un saudo Mandoc e segue asi entrenando moito cos teus amigos de catro patas que facedes un grandisimo equipo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos