Foros ›
Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Deporteares

Novo foreiro
Novo foreiro
3/08/11
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 12:41
Asunto: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Prezados foreiros e foreiras Mr. Green Mr. Green .

Achégase o Nadal, e un ano máis chega a VII edición da Carreira Popular de Fin de Ano Mugardos-Ares, que na presente edición sairá dende MUgardos ( no seu pavillón deportivo do Cristo) e irá cara a Ares ( avituallamento líquido), adentrándose no seu pobo para dende alí voltar a Mugardos, onde celebrarase o tradicional sorteo de cestas de Nadal e de agasallos.

Continuaremos ca tradición de darlle un gorro de Papanoel aos primeiros 400 inscritos/as, de forma que poidan lucilo na carreira dándolle a esta proba deportiva o carácter maís popular e tradicional que poidamos. A vindeira semana comezaremos as inscricións á proba que será controlada polos xuíces da Delegación Ferrolana da Federación Galega de Atletismo.

O percorrido, xa sabedes un bo rompepernas, de 10 km de lonxitude con presenza de subidas, baixadas e zonas lisas. O ambente coma sempre de festa deportiva e a data....o 31 de decembro dende as 11 da mañá. Lembrádevos que levamos sete anos cumprindo con esta tradición e seguiremos mentras vós estedes ahí participando. Saúdos. Sorriso Aplauso
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 13:00
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Ahí correrá Chacal Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 13:41
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Pois o sinto moito, pero este ano toca a da Coruña na súa 2ª edición Triste .
CUPEIRO

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/11
29 Carreiras
22 Mensaxes
FERROL - MADRID
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 13:48
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

alli estaremos , si no hay ningún contratiempo. un saludo

RENDIRSE NUNCA,RETROCEDER JAMAS !
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 14:39
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Migueliño escribió:
Pois o sinto moito, pero este ano toca a da Coruña na súa 2ª edición Triste .
Podes dobñlar como yo!!!!!!!!!!! para cerrar fuerte el año! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
lacastelo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/10/09
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 21:18
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Pues que pu....ya que las dos se celebran delante de mi casa, en A Coruña y en Ares,,,pues a doblar toca.....Cuñaoooooo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:07
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Chacal escribió:
Ahí correrá Chacal Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Y ahí te pulirá Lestrove !!!! Satisfecho
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:18
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

lestrove escribió:
Chacal escribió:
Ahí correrá Chacal Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Y ahí te pulirá Lestrove !!!! Satisfecho
Qué risa!!!!!!!!!!!!Puede ser si vas en coche y yo corriendo! Aún me acuerdo de tu "carrerón" el año pasado en estas tierras amigo Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:25
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Chacal escribió:
lestrove escribió:
Chacal escribió:
Ahí correrá Chacal Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Y ahí te pulirá Lestrove !!!! Satisfecho
Qué risa!!!!!!!!!!!!Puede ser si vas en coche y yo corriendo! Aún me acuerdo de tu "carrerón" el año pasado en estas tierras amigo Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar

No,si andas como ayer en la Media de Betanzos......presa fácil me eres !!!! Moi feliz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:31
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

lestrove escribió:
Chacal escribió:
lestrove escribió:
Chacal escribió:
Ahí correrá Chacal Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Y ahí te pulirá Lestrove !!!! Satisfecho
Qué risa!!!!!!!!!!!!Puede ser si vas en coche y yo corriendo! Aún me acuerdo de tu "carrerón" el año pasado en estas tierras amigo Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar

No,si andas como ayer en la Media de Betanzos......presa fácil me eres !!!! Moi feliz
El problema es que yo aún ando y ti soio comes amburjuesas! Payaso Payaso Payaso Payaso

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:35
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Chacal escribió:
lestrove escribió:
Chacal escribió:
lestrove escribió:
Chacal escribió:
Ahí correrá Chacal Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Y ahí te pulirá Lestrove !!!! Satisfecho
Qué risa!!!!!!!!!!!!Puede ser si vas en coche y yo corriendo! Aún me acuerdo de tu "carrerón" el año pasado en estas tierras amigo Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar

No,si andas como ayer en la Media de Betanzos......presa fácil me eres !!!! Moi feliz
El problema es que yo aún ando y ti soio comes amburjuesas! Payaso Payaso Payaso Payaso

A ver oh, os pulo yo a los dos, y así todos contentos. Mr. Green Demo sorrindo Mr. Green

Los Perros del Anuncio - 2014/15
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:40
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

Buenooooo,xa apareceu o Perro Alber......este si que ten rabia de gañarnos !!!!! Guiño
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:44
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

lestrove escribió:
Buenooooo,xa apareceu o Perro Alber......este si que ten rabia de gañarnos !!!!! Guiño

Yo lo que quiero ganar en Mugardos es una cesta, que si me toca, de allí no sale viva, el champan ya va allí mismo, y al jamón también le metemos el diente. Si me toca estáis invitados. Bailar

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:44
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

lestrove escribió:
Buenooooo,xa apareceu o Perro Alber......este si que ten rabia de gañarnos !!!!! Guiño
Lestrove: a este perro hay que ganarle en Mugardos y sino no le dejamos salir vivo de ahí! Tiene una lengua muy mordaz últimamente que me ganó en Betanzos y se pavonea y todo! Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando Disimulando

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 28 Nov 2011, 23:46
Asunto: Re: Carreira de fin de ano 2011. Mugardos-Ares-Mugardos

alber escribió:
lestrove escribió:
Buenooooo,xa apareceu o Perro Alber......este si que ten rabia de gañarnos !!!!! Guiño

Yo lo que quiero ganar en Mugardos es una cesta, que si me toca, de allí no sale viva, el champan ya va allí mismo, y al jamón también le metemos el diente. Si me toca estáis invitados. Bailar
El año 2005 me tocó na amigo, me merezco otra por ser tan bueno Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho Si me toca te invito a que me la lleves al coche Guiño Guiño Guiño Guiño

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos