Foros ›
Autor
Mensaxe
vouindo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/02/12
0 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Abr 2012, 19:00
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Lendo os vosos comentarios éntrame envexa.Cada costiña da primeira media e cada repeito da segunda levoos clavados nos meus riñóns.Fai dous anos que non corro a de Madrid, organizada polo que foi u meu clube nos oitenta, daquela tiña un trazado bastante máis favorable que agora, con aquel trazado estou seguro de que tanto Elias como Ramallo andarían no entorno de 2:15 o domingo pasado.
O que ten a maratón de Madrid é que na primeira metade desgasta moito cos tobogáns e cando se chega á Casa de Campo despois de subir aquela costiña de douscentos metros éntrase nunha costa suave de case tres quilómetros que che fai pensar e dubidar, inconscientemente empézase a aforrar forza, sicolóxicamente penso que é o momento da carreira no que máis forte hai que estar, porque ao dar a volta no Batán báixase pola sombra e recupérase o ritmo, despois ven aquela subidiña seguida dunha baixada forte ata o trinta e catro.
Ata aquí penso que hai unha carreira e dende aquí hai outra, para min sair da Casa de Campo é facer a primeira metade, dende ahí ata Atocha é un suplicio e dende Atocha ata a porta de entrada ó paseo de coches unha agonía que comeza no puto repeito de entrada a Alfonso XII.Fai catro anos tiven que parar alí e case non podía andar despois,o trazado actual foi diseñado por un sádico.
Felicidades a tódolos que fostes.
fer3494

Maratoniano
Maratoniano
23/04/08
0 Carreiras
1046 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Abr 2012, 11:24
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Como bien comentais Mapoma es durisimo ,creo que esta como uno de los más duros de europa, por ese motivo hay que saber a lo que se va ,esta claro que no es un maratón para hacer marca.

Para mi tiene algo que lo hace especial
El comportamiento del publico ,dandote animos ,en los puntos más criticos del circuito ,demuestran que saben como y donde hacerlo ,son conscientes del esfuerzo que estamos haciendo para poder superar esos 42km y pico

Si a esto le sumas el buen hacer de la organización , buenos avitoallamintos y casi siempre buena temperatura
Recomendable hacerlo por lo menos una vez
Sieiro

Novo foreiro
Novo foreiro
24/09/11
5 Carreiras
27 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2012, 15:40
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Primeira Maratón tamén como o compañeiro Mariano, que me pasou como unha bala polo 15, pero que o final pagouna, e é que Madrid non se anda con lerias. Ultimo tramo de 7 kms durísima, pero a xente te leva een volandas, o final 3:34:40, recuperación case perfecta os 3 días, xa pensando noutra....
dalonso48

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/10/14
11 Carreiras
69 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 0:03
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Hola,estoy aún pensándome ir a C42 cuando me han regalado un dorsal para la Rnr de Madrid,y ahora,además de decidir si voy a hacer una maratón,en caso de ir,debo también pensar a cual voy.
Pregunta:el de Madrid es tan duro como leo por todas partes?
Saludos
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
440 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Ven, 06 Mar 2015, 8:29
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Sieiro escribió:
Primeira Maratón tamén como o compañeiro Mariano, que me pasou como unha bala polo 15, pero que o final pagouna, e é que Madrid non se anda con lerias. Ultimo tramo de 7 kms durísima, pero a xente te leva een volandas, o final 3:34:40, recuperación case perfecta os 3 días, xa pensando noutra....

Si señores, e moi dura, ai que ter a cabeza moi fria e dosificar ben as forzas para os últimos kms do 34 ó 40, despois 2 de baixada cara meta, como ben di o amigo Sieiro eu pageino, era 1ª maratón ,o final 3:45h, o ano seguinte cun pouco mais de cordura 3:31h. Este ano vou de liebre pa muller, que se quere estrenar na distancia, "e foi escoller a mais dura" avisada esta, haber como nos sale, vémonos o 26 de abril.
Un saúdo Sieiro
stabylo

Novo foreiro
Novo foreiro
11/01/11
25 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2015, 17:09
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Hola chicos!!!Ya queda menos para vernos en esa línea de salida del 26 de abril...lo único que le falta a mi pareja es un dorsal para el medio maratón... Si alguien conoce o sabe de alguna persona que no pueda ir al final o que le surga cualquier cosa...avisadme por favor Rezar Rezar Rezar Rezar .
Muchas gracias!
gudino

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/07/13
11 Carreiras
72 Mensaxes
Madrid
Respostar citando Envío Mér, 18 Mar 2015, 17:47
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

dalonso48 escribió:
Hola,estoy aún pensándome ir a C42 cuando me han regalado un dorsal para la Rnr de Madrid,y ahora,además de decidir si voy a hacer una maratón,en caso de ir,debo también pensar a cual voy.
Pregunta:el de Madrid es tan duro como leo por todas partes?
Saludos
Hola este es el recorrido:
rnr-spain.compgroup.ne...ARATON.pdf
Vivo en Madrid y estoy pensando participar en esta carrera.He hecho casi todo el recorrido a trozos....la parte mas dura quizas sea desde el rio Manzanares hasta la meta en el Retiro que es en subida .....eso si continuada.

Proximas carreras:
1/2 maraton A Coruña
!/2 maraton O Carballino
Maraton A Coruña 2017
javi_salnes

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/10/14
0 Carreiras
53 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 06 Abr 2015, 20:46
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Buenas

Alguien va desde la provincia de pontevedra?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2015, 8:30
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

De vuelta del maraton.

Un ambiente espectacular, un recorrido ya duro de por si pero que ayer con 10*C de temperatura y lluvia (sobre todo a partir de las 11:00 , a mi me cogio sobre el km 30) que fue "in crescendo" y que hizo que hubiera zonas completamente encharcadas, lo hizo infernal. Yo tenía en mente intentar bajar de 3 horas pero además de que en ningún momento encontré buenas sensaciones ,a partir del km 25 iba justito. Al final 3:07:01 (neto 3:06:49).

Lo mas lamentable fue el sábado, para coger el dorsal 1h45min de cola ,de pie y todo debido a un tema de seguridad en el acceso al pabellón . Las críticas fueron más que justificadas .

El público y los voluntarios, de 10.

Maraton muy recomendable pero el que vaya que se mentalice que hacer marca es muy difícil.

Un saludo

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
fernandolombera

Novo foreiro
Novo foreiro
7/10/13
25 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2015, 15:01
Asunto: Re: MARATON DE MADRID ROCK&ROLL

Buenas!!
YO ayer devuté en una maratón y para ello escogíe el de Madrid, ya que lo corría con una amigo de allí.
Tengo que decir que me encantó! lo disfruté como un enano hasta el 40.
Lo único malo fue la lluvia, que hizo que al legar me cogiese una tiritona enorme! pero lo dicho! disfruté y el día tan malo que hizo sólo proboca que personalemte la gesta sea mayor!

Ahora con ganas de probar un maratón llano de todo Rezar





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos