Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:43
Asunto: INDIGNADOS 16 O

Ola,
Con todo o que se falou e falará nestos días (Vigo+11), e xa dentro de pensalo moito e mira que me gusta correr, para o ano que ven non van contar conmingo NON CORRO.
Non se perden un gran atleta pero si un popular que quere este deporte e sacrifica moitas horas do seu tempo de ocio e familiar para poder participar en provas populares que respetan os populares e non esta.

Abro lista:
Xan

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 20:52
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

Hombre,yo mas que indignacion la carrera de la Vigo+11 ,estaria indignado con todas las carreras de la FGA en Vigo,con las que organiza la FGA en Coruña,que aunque se intenten defender,siguen siendo un desastre para el presupuesto que manejan
Correr una carrera en Vigo,organizada por la FGA y acabar contento es ficcion


En solidaridad me uno

Indignados 16 O
Xan
Safardatxo

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
aninme

Maratoniano
Maratoniano
8/04/08
0 Carreiras
103 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 21:46
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

xan escribió:
Ola,
Con todo o que se falou e falará nestos días (Vigo+11), e xa dentro de pensalo moito e mira que me gusta correr, para o ano que ven non van contar conmingo NON CORRO.
Non se perden un gran atleta pero si un popular que quere este deporte e sacrifica moitas horas do seu tempo de ocio e familiar para poder participar en provas populares que respetan os populares e non esta.

¿Qué pasó?
Baltazar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/03/09
121 Carreiras
389 Mensaxes
As Travesas-VIGO
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 22:31
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

Eu xa os castiguei este ano e pra o ano tamén.
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Out 2011, 22:57
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

Yo personalmente, no fui este año ni el anterior, me molesta que el ayuntamiento salga en los periodicos, diciendo que ayuda al deporte haciendo un circuito, y despues tengas que pagar,menos mal que esta el ayuntamiento de vigo, el corte ingles, etc.Prefiero ir a carreras donde la gente se lo merece, y si esta la federacion mejor no ir
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 2:57
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

Menos mal que na delegación de Santiago hai xente con sentido común como Derek, ainda q haxa algún q outro que vaia por dios, que a min as veces genérame as dudas de si lle gustará un pouco o atletismo.
jpablo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/07/11
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 6:30
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

Aun no llevo un año corriendo y ya tengo dos que no repetiré.La carrera de san xoan y la vigo+11.Y me fastidia bastante porque son carreras muy bonitas,pero con organizadores chulecos,maleducados e incompetentes,que parecen que te están salvando la vida dejándote correr paso de participar.Me uno a los indignados 16 o
LYKOS

Novo foreiro
Novo foreiro
2/10/11
50 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 7:06
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

Hola a todos, llevo muchos años en esto del atletismo y lo de Vigo fue lamentable. Un desprestigio para la ciudad y una tomadura de pelo para los corredores. Con lo que me gusta repetir carreras, pero... a ésta no vuelvo.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 7:33
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

uff, por decilo suavemente, parece que hai un "profundo malestar" cos organizadores.

Este ano non fun, pero xa pasaron cousas moi semellantes ao que comentades desta edición. Así que non aprenden ou non saben mellorar.

-- Chámame "ghose"
elnovato

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/10
30 Carreiras
399 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 8:35
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

... deberían haberse pasado ayer por la PRIMERA Carrera del Agua UNICEF de Sada... hubiesen aprendido cómo son las carreras POPULARES de verdad...


... otro que se une en solidaridad desde A Coruña (Indignado 9 O)... Guiño

Indignados 16 O
Xan
Safardatxo
elnovato

"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa". Mahatma Gandhi
carleti

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/06
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 9:57
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

La amabilidad y el trato con los populares pésimo desde que recoges el dorsal hasta la meta que una señora me trató como un delincuente por pedir 2 acuarius,No vuelvo mas!!
sositomix

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/10/11
34 Carreiras
124 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 10:05
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

Otro que se suma.Carrera organizada por la FGA no la corro.
Nanaco

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/06/10
40 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 10:37
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

Non será mellor correr esas carreiras e facer as protestas doutra forma? Cunha pancarta na saída, mails protesta ou así... dicir "non volvo" pois vale, haberá 1000 máis que o fagan e xa ves... non sei, principio de acción-reacción.

Eu dende logo, farán as cosas mal, pero correr pola miña cidade non é algo que poida facer todos os días. Farei protesta sí, non sei cómo, pero non indo as carreiras as organice FGA ou Telecinco... agora que o atletismo popular está en auxe, non sei, non o vexo.
elnovato

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/10
30 Carreiras
399 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 12:16
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

carleti escribió:
La amabilidad y el trato con los populares pésimo desde que recoges el dorsal hasta la meta que una señora me trató como un delincuente por pedir 2 acuarius,No vuelvo mas!!

... será la misma que les gritaba a l@s niñ@s en Coruña?... Silbar

"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa". Mahatma Gandhi
SPEEDY

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/04/08
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 16:49
Asunto: Re: INDIGNADOS 16 O

EU TAMEN UNOME OS INDIGNADOS 16 O, NON CORRER NAS CARREIRAS QUE SEXAN ORGANIZADAS POLA FGA, SON UNS INCOMPETENTES E CARREIRA QUE SE METEN,CARREIRA QUE DESGRACIAN





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos