Foros ›
Os Últimos de Filípides.
Foros de debate / O Circuíto 2011-12
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 16:22
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Moi ben Dani, a ti non tes quen te pare, nin accidentes circulatorios, nen accidentes xeográficos, MAQUINA Bailar Bailar .
O domingo iremos Iago máis eo a Tuy, i pola miña banda remata a miña participacion no circuito; posto que o 19 poño rumbo de onde ven a cigoña Silbar Silbar .
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 16:34
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Germanmd escribió:
...o 19 poño rumbo de onde ven a cigoña Silbar Silbar .

Yo voy a Azores a supervisar personalmente la fabricación del anticiclón, a ver qué pasa este año con él que ya estamos a mediados de junio y parece otoño.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 26 Xuñ 2012, 10:31
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

¡Toc toc!

Desdiciendo lo dicho, el sábado iremos a Ourense a la (esta vez sí) última carrera del circuito. Aunque llevo ya dos semanas sin ponerme las zapatillas y el calor no anima.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 26 Xuñ 2012, 21:21
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

DoctorSlump escribió:
¡Toc toc!

Desdiciendo lo dicho, el sábado iremos a Ourense a la (esta vez sí) última carrera del circuito. Aunque llevo ya dos semanas sin ponerme las zapatillas y el calor no anima.

muy bien, Dani... nunca es tarde si la dicha es buena, aunque sea la última...

que sepais que aquí el capi ya vuelve a hacer algo parecido a correr, y que hasta me he animado a alguna que otra de estas últimas carreras puntuables... a ritmo muy lento, en plan de prueba, pero ayudando un poquito en este sprint final a que no nos pasen por encima... Pensando

en breve sumaré los puntos.

saludos y ánimo.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 27 Xuñ 2012, 8:03
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

yosi escribió:
que sepais que aquí el capi ya vuelve a hacer algo parecido a correr, y que hasta me he animado a alguna que otra de estas últimas carreras puntuables... a ritmo muy lento, en plan de prueba, pero ayudando un poquito en este sprint final a que no nos pasen por encima...

Muy bien, yosi, lo importante es que vuelvas a correr. El circuito ya nos ha puesto en nuestro sitio (que va a ser el top 10 por primera vez pero por poco, si dura un poco más ni eso).
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 12 Xul 2012, 20:03
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

yosi escribió:
que sepais que aquí el capi ya vuelve a hacer algo parecido a correr, y que hasta me he animado a alguna que otra de estas últimas carreras puntuables... a ritmo muy lento, en plan de prueba, pero ayudando un poquito en este sprint final a que no nos pasen por encima... Pensando

Ya lo he visto, yosi, a ritmo tan lento que sólo quedaste tercero en Sendas do Sil. Parado ibas, vamos.

El domingo fui a Redondela, pero ahora no me coincide ninguna carrera hasta el último fin de semana de julio, y después vuelvo a marchar en busca del sol. A ver si no pierdo ritmo y la temporada próxima estamos ahí de nuevo a pleno rendimiento.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Ven, 13 Xul 2012, 10:10
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

DoctorSlump escribió:
yosi escribió:
que sepais que aquí el capi ya vuelve a hacer algo parecido a correr, y que hasta me he animado a alguna que otra de estas últimas carreras puntuables... a ritmo muy lento, en plan de prueba, pero ayudando un poquito en este sprint final a que no nos pasen por encima... Pensando

Ya lo he visto, yosi, a ritmo tan lento que sólo quedaste tercero en Sendas do Sil. Parado ibas, vamos.

El domingo fui a Redondela, pero ahora no me coincide ninguna carrera hasta el último fin de semana de julio, y después vuelvo a marchar en busca del sol. A ver si no pierdo ritmo y la temporada próxima estamos ahí de nuevo a pleno rendimiento.

jaja, no mires el puesto, sino la marca... hacer 10km en 46' tampoco es para echar cohetes; pero bueno, después del año que llevo, la disfruté como ninguna, y el trofeo que me llevé me hizo una ilusión tremenda... Bailar

lo dicho, a disfrutar y a descansar de cara a una nueva e ilusionante temporada... a ver si las lesiones nos respetan un poquito más.

por cierto, si alguien quiere cambiar de equipo (espero que no Rezar ), que hable ahora o calle para siempre... Pensando

saudiños Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 26 Xul 2012, 17:44
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Bueno, pues al final hemos quedado sextos, lo que está muy bien. Enhorabuena a todos.

El año que viene repetimos, espero, y si es posible que nos veamos los cinco juntos...

Estábamos Iago, Guillermo y yo en la carrera de Santiaguiño y este fin de semana voy a doblar Ourense con Vilagarcía. ¡Ahora que acabó el circuito vamos a todas!

Saludos,
Dani
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 28 Xul 2012, 10:05
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

DoctorSlump escribió:
Bueno, pues al final hemos quedado sextos, lo que está muy bien. Enhorabuena a todos.

El año que viene repetimos, espero, y si es posible que nos veamos los cinco juntos...

Estábamos Iago, Guillermo y yo en la carrera de Santiaguiño y este fin de semana voy a doblar Ourense con Vilagarcía. ¡Ahora que acabó el circuito vamos a todas!

Saludos,
Dani

efectivamente, sextos... hai que felicitarse, noraboa a todos... o capi está orgulloso de vós, jeje Satisfecho
mágoa de lesións... outro galo cantaría se nos tivesen respetado, pero é o que hai e fíxose o que se puido (mesmo seguro que un chisco máis).

desfrutade do verán e do descanso porque a temporada/circuito que vén antóxase ainda mais dura e competida ca esta...

saúdos e boas vacacións (para quen as teña Silbar )

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 9:58
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Noraboa; grande traballo. Un saúdo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mér, 01 Ago 2012, 16:00
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Kandpalleiro escribió:
Noraboa; grande traballo. Un saúdo.

gracias, meu.
todo un detalle da túa parte... Filípide ilustre!! Aplauso

saudiños, bo verán, e que sigamos a coincidir nas carreiras.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2012, 7:12
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Hola, filipídicos.

Doy por sentado que repetimos este año, pero igual me cuelo. Yosi, Iago y Germán: ¿seguimos en el equipo? Con Guillermo hablé ayer y me confirmó que sí.

Saludos,
Dani
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2012, 7:36
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

DoctorSlump escribió:
Hola, filipídicos.

Doy por sentado que repetimos este año, pero igual me cuelo. Yosi, Iago y Germán: ¿seguimos en el equipo? Con Guillermo hablé ayer y me confirmó que sí.

Saludos,
Dani

ok, por mí repetimos!! Aplauso

habrá que tratar de mejorar ese 6º puesto, no? Muro

saúdos

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2012, 11:02
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

Bueno, empiezo este domingo en A Estrada. Descarto Maside porque sólo puntúa para montaña y es un circuito en el que no voy a participar, y descarto Petín por molestias musculares.

A ver qué tal se nos da esta temporada a mí y a mis achaques.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 30 Ago 2012, 17:50
Asunto: Re: Os Últimos de Filípides.

pois eu empezarei forte... en Petín, coma sempre...
tocará sufrir, porque agora mesmo estou nun estado de forma... lamentable non... o seguinte. Rezar
pero hai que apoiar as carreiras que se celebran na comarca propia, e máis se se organizan con tanto mimo e dedicación.

unha mágoa que xa non puntúen os trails para a clasificación por equipos... unha verdadeira mágoa. Pensando Pensando Pensando

saúdos Razz

sexo, zume de melocoton & rock'n roll





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos