Foros ›
Autor
Mensaxe
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 15:52
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Querido Fon, el Obra es algo más que un partido de baloncesto, lo cual no es excusa para haberos plantado de esa manera (también es verdad). Gracias por perdonarme, aunque aviso que esta temporada mis encuentros platónicos con el Obradoiro serán habituales... Tendréis que ir pensando en ponerme multas, o algo así... Sorriso No sé... tendré que exigirme más en las carreras a las que vaya, para compensar...

Koala, ¿qué tal esa recuperación después del calor de ayer? ¿fuches a celebrar o Pilar a algunha verbena? Guiño

Gallego, paso de decirte nada. Sobran comentarios. Y ya veo que lo que comes tú, lo come Turi... ¡menudos cracks! Aplauso

Ex-chema, ya ves cómo anda la peña... ¡pero tú no te quedas atrás!

Saludos!

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 13 Out 2011, 17:03
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Moi boa Chechu, moi boa. Pois non, onte tocou descanso, pero de propina hoxe as 3 da tarde con 31 grados de temperatura, metinlle o corpo un entrenamento dos bos,jeje.
Por certo, estuben vendo os comentarios da xente de que a maioria sobre tres minutos mais en Lestrove que en Coruña. Pois ben, eu fixen 2 segundos menos en Lestrove que en Coruña, co cal xa estou satisfeito; pero e que ainda por encima acabo de mirar os tempos do ano pasado, e este ano fixen 2:20 menos que o ano pasado, co cal xa me encontro mais animado para seguir dando guerra.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 16:30
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Moi ben Koala! ¡Quén me dera! Eu fixen 3 minutos e pico máis co ano pasado en Coruña, e menos mal que non fun a Lestrove. Pero todo se andará... A seguir así de ben!!!

ferraduro.blogspot.com
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 14 Out 2011, 16:53
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Ferraduro, moi bo o do amor platónico co obra, pero, non sei, non sei, esas animadoras que saen nos descansos,... Pensando ::-k. , ainda que tendo a Montse, ese non creo que sea o problema, será logo o Obra, pero queremoste ver correndo, a ver si podemos quitar algunha foto os 5. Con respecto a lestrove empeorei o tempo do ano pasado, pero o posto foi o mismo. E decirlle a Koala que todo o que sea mellorar e ir na boa línea, e as veces con participar xa chega, porque do que se trata e de disfrutar e facer algo de deporte. Vémonos en ames, ainda que aquí probablemente vaia a disfrutar un pelín mais e sufrir un pelín menos.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Out 2011, 10:10
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Buenos días queridos!!!!!!

Ayer tuve un entreno largo, con carrera incluida (Vigo +11), me explico.

El domingo tocaba entreno de 2 horas, por lo tanto eskimaja y yo para ir a la carrera,decidimos salir corriendo de Castrelos pasar por San Andrés, Samil, Alcabre, Bouzas y Orillamar.
El caso es que tuve que volver 2 veces a casa cuando iba de camino Muerto Muerto , una por el dorsal y otra por el fore. Para rematar la faena, tuve que volver por tercera vez a casa ya que eskimaja se fijó que no me había puesto el dorsal Muro Muro . Total, que salimos con 10 minutos de retraso sobre el horario previsto, y esos dichosos minutos, nos hicieron apretar el ritmo para poder llegar a la salida a la hora, ufff. llegamos un minutillo antes, pero como la salida se demoró, nos quedamos atrás con el mogollón, mientras la organización nos hacían mover para atrás y luego para adelante Pensando Pensando Pensando . Bueno, al final tiempo en movimiento 2 horas y casi 25km. recorridos Moi feliz Moi feliz .

El domingo tocará tirar a tope en la Media de Pontevedra, si alguno se anota, jaja Guiño Guiño .

Saludos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 10:21
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

bos dias.
bueno, solo comentar que o fin de semana pasado participei na benefica de Sada, e acabei con moi boas sensacions.
Era un 10000, bastante mais duro que Coruña e que Lestrove, e fixen un minuto menos en Sada que nas outras duas, co cal estou mais que satisfeito.
Este proximo domingo, traterei de participar na de Bertamirans, e digo tratarei, porque me toca currar pola mañan, pero espero chegar a tempo para a saida. Haber si coincidimos alguns de nos ali.
E os que vaian a media de Pontevedra pois moita sorte.

Un saudo.
ex_chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/08
0 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Out 2011, 23:32
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Fonvigo, véxote o domingo na media de Pontevedra??
O resto qué faredes??

Sau2 compis

elcaserondenosferatu.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 12:26
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

bos dias.

bueno, eu a Pontevedra non fun, pero este fin de semana non me queixo de kilometros,jeje.

O sabado fixen os primeiros 23 km cos rapaces dos Esprintes Ourense no seu reto de correr dende a plaza do Obradoiro ata a plaza Maior de Ourense nunha sola xornada. Como dixen, finxen os primeiros 23 km desde a Plaza do Obradoiro hasta Ponte Ulla.
E o domingo (tocaba currar), tiña as pernas bastante jodidillas, pero ainda asi, fun a carreira de Bertamirans, e o prinpicio costou bastante, pois as pernas pesabanme o doble do habitual, pero dende mitade da carreira en diante, as sensacions foron boas, e a media saiume a 4:48, co cal tamen estou contento.

Ferraduro, ti que .......non irias a Madrid co Obradoiro Pensando Pensando ????

Fon, a ti solo me queda felicitarte tamen por aqui , pola boa marca conseguida na media de Pontevedra Aplauso Aplauso .

Gallego, que tal ti en Bertamirans??

E Ex_chema : 1:26:30 en Pontevedra, a este ritmo en nada estas cos galgos todos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 24 Out 2011, 12:43
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Graciñas Koala!!!!
Felicidades a tí por las carreras y colaborar con los sprinters!!, jaja, tiembla que te llamaré a la 18:00 Silbar Silbar

Pues si que me mojé, perdón, nos mojamos Ex-chema y yo en Pontevedra. Muy buena marca querido, me adelantaste creo recordar sobre la mitad del recorrido. Yo no me puedo quejar ya que el objetivo era bajar del 01:30 y fué cumplido Guiño Guiño

Galllego!!!!! alguna novedad????

A Ferraduro los baciles se los doy por el móvil que aquí queda escrito y quedo mal, jaja, Avergoñado Avergoñado Avergoñado

Saludos!! Guiño Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 28 Out 2011, 19:57
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

e digo eu.........vai haber foto de equipo o completo este domingo en Santiago????? Estaria ben ou que (horas xa son,jejeje)
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 30 Out 2011, 21:57
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

koala36 escribió:
e digo eu.........vai haber foto de equipo o completo este domingo en Santiago????? Estaria ben ou que (horas xa son,jejeje)

Acabo de leer el mensaje, jaja, creo que ya se ha pasado la hora no???
Una pena no haberlo programado antes, por lo menos para tener una juntos.

Bueno aprovecho para dar mi parte. Hoy tocaban 2 horas de entreno asínnn que hicimos una horita antes dando una vuelta de reconocimiento y otra de carrera. Por lo tanto, no pude hacer un tiempo espectacular.

Bueno enhorabuena por vuestros tiempos, chechu, ex-chema, gallego y koala.

El próximo domingo, toca al de Orense. Para no perder la costumbre de estos fines de semana, haremos una vuelta del recorrido de la maratón do Miño y luego la carrera.

Saludos Guiño
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2011, 12:15
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Perdon, perdón, por no entrar antes, y no enterarme de lo de la foto, ¿la podremos hacer en Orense?. Koala, decirte que en Ames, fui tranquilo para poder así darlo todo en Santiago, y la verdad, no me salió mal, ahora haré lo mismo en Orense para ir a tope en Negreira. Fon, ti entre carreiras e entrenos vas estar sobrado de cara a maratón de Coruña. Aplauso Aplauso . Os demais teremos que ir aumentando kms.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2011, 21:43
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola, Equipo! Yo también llego tarde para la foto... Moi feliz Moi feliz Moi feliz A ver en Ourense... Ya sabéis que no son mi especialidad... Silbar

Saludos!!!

ferraduro.blogspot.com
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2011, 21:00
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Buenas noches.
Rectifico el post anterior mío, tocan 3km de calentamiento, 14 Km de entreno (una vuelta por el circuito de la maratón do miño) y la SanMartiño, ufff, y es que.... tendré que refrendarlo con una buena comilona Moi feliz Moi feliz
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2011, 12:03
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola rapaces!!!!!!!!! Que tal pola San Martiño???? O final a foto, tera que seguir esperando, jeje.
Eu a verdade e que en Ourense acabai moi contento, pois para os tempos que estaba facendo nos 10 km, pois na San Martiño, baixeille mais de 2 minutos. Dende logo non e a miña mellor marca nin moito menos, pero todo o que sea irlle limando segundos o crono, siempre é unha boa noticia.

Este fin de semana , nun principio irei a Negreira, polo cal espero ver algun Camisola Mollada mais por ali.

Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos