Foros ›
Autor
Mensaxe
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 08 Xuñ 2012, 15:59
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Hola equipo.

Este fin de semana, si todo vai ben, voume estrenar na montaña de verdade. Inscribinme para a carreira de Esgos. A putada foi que me fiei do que poñia no regulamento, e non participarei no campeonato galego de carreiras de montaña, pois cando me quixen inscribir xa rematara o plazo (por un lado mellor, asi non salirei no ultimo posto da lista,jeje). Pois o dito, irei a Esgos, e dame a min que vou a sufrir como un desgraciado, pero bueno.......todo sea polos puntos,jaja.

Saludos.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 11 Xuñ 2012, 8:26
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Muy bien Jorgiño!!!!!
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 12 Xuñ 2012, 19:41
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Moi contento coa miña participacion en Esgos. Era durilla, pero bueno, creo que xa teño sufrido bastante mais en algunha outra de asfalto (por poñer un ejemplo a Vig-Vay deste ano). Desde logo a carreira e moi bonita. Vale a pena facela ainda que solo sexa unha vez na vida; eu si podo , para o ano repito. Eso si, menuda diferencia de temperatura da saida a chegada. Na saida 18 grados, e na chegada comentaban que sobre "0" grados. Desde logo frio facia un pouco,jeje.

Este proximo fin de semana, si todo vai ben tratarei de doblar...sabado Xinzo e domingo Carballo. Esperemos que non se lien as cousas e que poida ir as duas.

Encontrareime con alguen do equipo en algunha das duas??????
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 13 Xuñ 2012, 10:33
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Heyyy, estás haciendo un dobletes, jaja. Silbar Silbar
Me alegro que te gustara Esgos, a siempre me pareció muy chula Guiño .

Bueno, esta visto que sólo Koala36 me hace caso a mí y escribe alguna crónica Aplauso Aplauso . Es que.... bueno, bueno, ya os castigaré, jeje.

Me repito diciendo que yo ya acabé la temporada y no voy a participar en ninguna más.
Estamos bastante arriba de puntuación por equipos y vamos a quedar otra vez (supongo) en el top ten que era nuestro objetivo.

Haber... que se os oiga!!!! Enfadado Enfadado Enfadado
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 14 Xuñ 2012, 17:39
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Alaaaa!!!!!! Menudo ano levo. Pois contaba de facer doblete este fin de semana e o final, xa veremos si o final participo en algunha carreira ou non. Onte debia de estar medio dormido, e metinme un forte golpe nas costillas. Hoxe fun a mutua e despois de facerme unha radiografia dixeron que non habia nada roto. Deronme un camion de pastillas e cita para dentro de unha semana novamente. Eso si, de baixa nada de nada, co cal a pouco que mellore a cousa.....o final intentarei doblar,jeje
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Xuñ 2012, 17:42
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Koala!!!!! Vas a romper... jaja, bueno espero que no.
Este finde ya vi que habeis participado en alguna carrera, jaja, este facebook!!!

Saludos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mar, 19 Xuñ 2012, 16:27
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Pois o final......dobleteeee Bailar Bailar !!!!! O sabado Xinzo e o domingo Carballo. Non estubo mal de todo.

E si, Fon, o domingo habia 4 Camisolas Molladas en Carballo (solo faltou o capi Silbar Silbar )

De cara a este proximo fin de semana, temos varias citas, pero debido a que son as festas na Estrada (a miña residencia oficial, ainda que non a habitual), seguramente solo participe na carreira nocturna Estradense que sera o venres as 10.30 da noite. Alguen mais se anima???

Por certo, capi, noraboa por aqui tamen, por ese novo retoño Moi feliz Moi feliz .
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mér, 20 Xuñ 2012, 20:14
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Un saudo pa todo o equipo, pero en especial pa Fonvigo, por ser de novo papa, felicidades, e que disfrutes moito con il.
Como non pode ser de outro modo, como Afiador, Bicos pa todos, en especial pa ise novo Camisola mollada.
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Xuñ 2012, 20:39
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Gracias vistahermosa por las dos bandas, jaja, si he tenido este viernes un precioso niño Chupete , asi que ya tengo la parejita.

Es un tremendo placer esta amistad atletica y esta sana competividad con vuestro equipo y desde aqui, tambien os felicito Aplauso Aplauso

Por cierto, voy ha hacer una excepción e iré a la Carrera De Celanova que se lo merece.


SDS
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 21 Xuñ 2012, 21:52
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Esto... al final no voy a Celanova, voy a la de mi ciudad Vigo.
Sds
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Xuñ 2012, 7:14
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

fonvigo escribió:
Esto... al final no voy a Celanova, voy a la de mi ciudad Vigo.
Sds

Demo sorrindo

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 22 Xuñ 2012, 9:10
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

xan escribió:
fonvigo escribió:
Esto... al final no voy a Celanova, voy a la de mi ciudad Vigo.
Sds

Demo sorrindo

Mas lo siento yo Muro
Ferraduro

Maratoniano
Maratoniano
22/03/06
0 Carreiras
619 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 10:38
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Muy buenas:

Parece que, un año más, hemos aprobado con nota. Quiero felicitaros por la gran temporada que habéis hecho. Sois unos fenómenos. Por mi parte, espero seguir formando parte de este fenomenal Equipo en la próxima edición del Circuito. Un abrazo!!!

ferraduro.blogspot.com
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Xov, 05 Xul 2012, 16:55
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Pois si, creo que si que imos aprovar con nota Aplauso Aplauso Aplauso .
A min ainda me faltan por subir uns cuantos puntiños que subirei nos proximos dias Guiño Guiño .
En canto a este ultimo fin de semana, como xa ben sabedes fixen "triplete" na tarde do sabado Bailar Bailar Bailar . O domingo tiña pensado ir a Cambados, pero doianme tanto as perniñas e estaba tan cansado que xa non fun capaz Muerto Muerto (bueno tamen e certo que si puntuase Silbar Silbar ......outro galo cantaria Ríndose Ríndose ).
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Ven, 06 Xul 2012, 21:40
Asunto: Re: OS CAMISOLAS MOLLADAS

Koala. SUBE OS PUNTOS XAAA. Ou estás esperando a dar a campanada de última hora, porque ainda che quedan un poucos por meter. Rezar Rezar Moi feliz Moi feliz . Noraboa a todos, e gracias por acollerme neste bonito grupo.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos