Foros ›
Autor
Mensaxe
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 20:36
Asunto: Re: Afiadores

Deixámolo nas 9,15 nin pa ti nin pa min. Orbita tamén ven. Quedamos en ir ata Cachamuíña. unhos 20kms. Paréceche
Orbita espéranos no pabellón dos remedios
Rojo e os Espiña brothers saldrán de Cachamuíña a las 10 así que igual coincidimos por alí
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 21:19
Asunto: Re: Afiadores

rubenigui escribió:
Deixámolo nas 9,15 nin pa ti nin pa min. Orbita tamén ven. Quedamos en ir ata Cachamuíña. unhos 20kms. Paréceche
Orbita espéranos no pabellón dos remedios
Rojo e os Espiña brothers saldrán de Cachamuíña a las 10 así que igual coincidimos por alí
Vale enton, ainda que non sei se se me faceran moito os 20 Km., supoño que igual tamen se apunta Novoa, visto que se aplazou a carreira de Samil.
Bicos
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 21:26
Asunto: Re: Afiadores

Hola AFIADORES

MOITAS GRACIAS,asi da gusto cumplir anos con grandes amigos e compañeiros como sodes vos,si vos son sincero alegreime moito o ver as felicitacions neste fio porque estaba segurisimo que ainda en stand by acordariadesvos , o dito moitas gracias e os proximos licores van da miña conta

Referente o dedo penso que vai mellor polo menos deshinchou algo e o morado vai a menos ,o mercores vou facer unha radiografia e o traumatologo , se todo vai ben contan en que tarde uns 40 dias en estar recuperado de todo e se a cousa non vai como desexamos alargariase algo mais porque me terian que poñer unhas agullas ou algo asi
Gustanme as pantunflas de Rubenigui ,se queres cambiochas polas miñas que eu tiven que ir o barato 20 euros solo unha,e de velcro,con media suela cos dedos o aire e andar de pinguino

Novoa disfruta maña ,ahhhh orbita queremos a prova cando valga ,Ruben ten coidado a cambiarlle o color cos kilometros as pantunflas,Capi aproveita as fachadas que ahora ven o inverno,Javi deixa a pesca e a caza e mandanos algun besiño a Garrido xa non lle digo nada que estara ocupado ca casa real

O dito moitas gracias amigos e de momento mandovos besiños ata que nos vexamos para consumir

P.D Menos mal que estamos en crise,nos tempos que corremos temos que pedir por favor a que nos atendan por encima de levarlle os cartos a casa ,flipante

Besos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 22 Set 2012, 23:30
Asunto: Re: Afiadores

Pois cambio de plans entón, as 9:15 estarei debaixo do pabellón, que me queda máis cerca. Bicos.
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 21:44
Asunto: Re: Afiadores

Carai que abandonado está esto, tres días sen pasar ninguén por aquí, Capi pon orde entre a tropa. O mellor tamén é hora de abrir un novo fio no circuito 2012-13.
Por outro lado, onte tirada ata Outariz e subida as antenas, moi escuro, xa a próxima vez haberá que levar iluminación, e mañá series, con un pouco de sorte acompañado. A ver si para o xoves quedamos para sair.
Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 12:52
Asunto: Re: Afiadores

A que hora tes pensado facer as series?
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 15:24
Asunto: Re: Afiadores

Hoxe temos pensado sair orbita e mais eu sobre as 20:10 onde sempre. Se alguen se apunta xa sabe. Podemos facer farlek
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 21:22
Asunto: Re: Afiadores

Menuda caña lle dimos hoxe. Facendo cambios de ritmo un km a tope e outro de recuperación. Case me fundo como unha bombilla. Orbita como si nada. Ao final disfrutamos un pouco da compaña de Novoa.
Bicos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Set 2012, 22:12
Asunto: Re: Afiadores

Esqueceuseme comentarvos que ata o domingo a inscripción para a media de Pontevedra son 10€ e despois sube a 15€. Eu pensaba ir, non sei se a tedes incluida na axenda.
Mañá ritmo alegre ata Outariz e subida as antenas, se a alguén lle apetece...que avise.
Bicos.
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 13:38
Asunto: Re: Afiadores

Maña si podo animome. Eu xa estou inscrito para o terremoto e para a media de pontevedra
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 16:07
Asunto: Re: Afiadores

Carallo po angazo ,aparecestes na portada,NORABOA

Besos
novoa_run

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/07/11
0 Carreiras
1264 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Set 2012, 19:59
Asunto: Re: Afiadores

Hoxe recorrido da carreira do domingo, nas Lagoas, acompañado de Vistahesmosa. O tramo que nos faltou suma 850 metros ida e volta polo Goolzoom, asi que eu firmo con tal de baixar dos 27 min.
Mañá saida cara Outariz as 20:10, suave, pero suave de verdade, empezando en 5:30 e acabando en 5:00.
Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2012, 13:13
Asunto: Re: Afiadores

Rapaces , díxome Orbita que xa podedes ir polas camisetas a Turini. Bicos
rubenigui

Montañés
Montañés
21/02/10
0 Carreiras
2453 Mensaxes
Barbadás
Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2012, 13:35
Asunto: Re: Afiadores

Abortade abortade abortade efa un sarcasmo de orbita. Repito abortade
jorin

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
62 Carreiras
556 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 28 Set 2012, 13:55
Asunto: Re: Afiadores

Incitación al aborto Ríndose Ríndose

Cuidadín que con la nueva ley el Gallardón vas al caldeiro Guiño Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos