Foros ›
Autor
Mensaxe
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 7:35
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Pache escribió:
Este capitán va a ser como Mourinho Nono , mucha mano dura... Ríndose Mr. Green

Non Mourinho non Parar Nono

Ola Molón s,
Gracias Pache pola parte que me corresponde, un xa vai vello ou bello Mr. Green , pero isto é como os viños canto máis vellos mellor.

Yonathan parabens Aplauso Aplauso Aplauso , que casualidade os dous o mesmo tempo, ata os cumpreanos o facemos en equipo.
O día que nos xuntemos todos tendes unhas birras de cloclo Bailar Bailar Bailar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 7:40
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

yonathan escribió:
Pache y Poeta os apetece ir a el maratón por relevos como equipo o me decanto por el trail de chandrexa¿? Disimulando que lAs dos opciones son buenas,pero creo que les ganaríamos a xan,billa y su correlega y... Muro no son buenos los duelos internos Ríndose Ríndose saludos y buenos días Guiño

Eso, eso, penso que pouco podedes facer contra o noso equipazo para os Relevos de Ourense Demo sorrindo .
A ver esa zona norte que lle vote eggs Silbar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
fonvigo

Maratoniano
Maratoniano
25/08/08
0 Carreiras
1009 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 11:15
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

FELIZ CUMPLEAÑOS XAN!!! Payaso Payaso Payaso Payaso
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 13:26
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

xan escribió:
yonathan escribió:
Pache y Poeta os apetece ir a el maratón por relevos como equipo o me decanto por el trail de chandrexa¿? Disimulando que lAs dos opciones son buenas,pero creo que les ganaríamos a xan,billa y su correlega y... Muro no son buenos los duelos internos Ríndose Ríndose saludos y buenos días Guiño

Eso, eso, penso que pouco podedes facer contra o noso equipazo para os Relevos de Ourense Demo sorrindo .
A ver esa zona norte que lle vote eggs Silbar .

sds
Molón

Yo acato órdenes de equipo e iría... Silbar pero el amigo Poeta creo que tiene carrera en casa...así que creo que no va a ser posible ese duelo interno Guiño .

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 14:28
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Ola Molón s,
Eu este finde vou rotar por que son o Capitán e podomo permitir Demo sorrindo , entón descanso competitivo, pero adestrarei non sei si montaña ou btt Pensando .
Billa, Pache e Yonathan teño entendido Satisfecho que ides a Arteixo, e polos tempos que tendes agora, andaredes por un igual.
Poeta Pensando .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 22 Set 2011, 15:24
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

equipo Molón
Tiene razon el capi, haber si nos vemos en Arteixo y corremos todos juntos que estamos igual , en equipo total Ríndose
SLD Molón
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2011, 19:25
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Hey hola chicos,muchas felicidades a los cumpleañeros aunque sea con un dia de retraso Avergoñado Avergoñado ya nos hacemos mayores Mr. Green ,yo no Mr. Green Un saludo, Xandra y haber si no queda todo en palabras escritas y sacamos esa foto Pensando Mr. Green
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 23 Set 2011, 19:32
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

yo a ver si llego,me podíais coger el dorsal Mr. Green Mr. Green Payaso es que va a ser buena el sábado,salimos 15 o así,es mi cumpleaños y el de otro colega de toda la vida,así que miedo me da,llevo toda la semana rayándome....por qué no se puede tener todo? Muro ...pero a ver si voy y puedo sguriros en Arteixo,no creo que llegue para marcas Ríndose pero intentaré descansar lo máximo posible,llegar para la foto ya lo veo más negro Silbar saludos
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Dom, 25 Set 2011, 5:30
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Al final no voy,uno que celebra el cumpleaños y como iva bien al final lo llevé yo en vez de mi novia que no bebe,y hace un rato me hizo control de alcoholemia la guardia civil y di 0.37,con 0.25 pasaba y al final maldita la gracia que me hizo,500 e. y 4 puntos,si lo pago ahora queda en 250e....así que no tengo muchas ganas de carrera ,ni de nada,nos vemos para la próxima!!que tengais buena carrera,saludos
Gracias por las felicitaciones,otro más que se acuerda,aunque sea tarde lo importante es la intención... y mañana traqnuilidad que no estás entrenando mucho,a ver si coincidimos para alguna,yo para la semana trabajo de tarde,así que va a estar complicado cuadrar,saludos
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 7:31
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

yonathan escribió:
Al final no voy,uno que celebra el cumpleaños y como iva bien al final lo llevé yo en vez de mi novia que no bebe,y hace un rato me hizo control de alcoholemia la guardia civil y di 0.37,con 0.25 pasaba y al final maldita la gracia que me hizo,500 e. y 4 puntos,si lo pago ahora queda en 250e....así que no tengo muchas ganas de carrera ,ni de nada,nos vemos para la próxima!!que tengais buena carrera,saludos
Gracias por las felicitaciones,otro más que se acuerda,aunque sea tarde lo importante es la intención... y mañana traqnuilidad que no estás entrenando mucho,a ver si coincidimos para alguna,yo para la semana trabajo de tarde,así que va a estar complicado cuadrar,saludos

Ola Molón s,
Pero alma candida, ti como eres novo non te lembras da frase "Si bebes Muerto non conduzcas" Enfadado . Unha pregunta non poideches facer uns 10qms por ali para baixar o positivo ou non levabas as zapas no maleteiro Mr. Green . Tes que deixarlle esa máquina a Sira para que en estos despropositos conduzca ela Satisfecho .

Ben aparte dos 4 puntos que che quitou a Benemerita eu como capitán de equipo vas ter que resarcirte, e esos 250€ que che perdonou a G.C. vas ter que pagar unha comida ou cea Mr. Green . Deixamolo mellor nunha isotonicas de cebada por ser a primeira infracción da tempada Guiño .
Vou ter que poñer unhas normas internas de equipo para que esto non se desmadre, como non sair os finde de noite, deitarse cedo despois de adestrar, nada de bebidas esperituosas. Pensando Pensando Pensando

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 7:33
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

billa escribió:
Hey hola chicos,muchas felicidades a los cumpleañeros aunque sea con un dia de retraso Avergoñado Avergoñado ya nos hacemos mayores Mr. Green ,yo no Mr. Green Un saludo, Xandra y haber si no queda todo en palabras escritas y sacamos esa foto Pensando Mr. Green

Gracias Xandra, a verdade que si non facemos maiores pero so en anos non en espiritu Bailar .
O da foto xa o vexo máis complicado, pero este ano non será porque non o intente, e si temos un pouco de sorte ahi estarás ti para inmortalizar ese tan desexado encontro Rezar .

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 8:23
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

xan escribió:
yonathan escribió:
Al final no voy,uno que celebra el cumpleaños y como iva bien al final lo llevé yo en vez de mi novia que no bebe,y hace un rato me hizo control de alcoholemia la guardia civil y di 0.37,con 0.25 pasaba y al final maldita la gracia que me hizo,500 e. y 4 puntos,si lo pago ahora queda en 250e....así que no tengo muchas ganas de carrera ,ni de nada,nos vemos para la próxima!!que tengais buena carrera,saludos
Gracias por las felicitaciones,otro más que se acuerda,aunque sea tarde lo importante es la intención... y mañana traqnuilidad que no estás entrenando mucho,a ver si coincidimos para alguna,yo para la semana trabajo de tarde,así que va a estar complicado cuadrar,saludos

Ola Molón s,
Pero alma candida, ti como eres novo non te lembras da frase "Si bebes Muerto non conduzcas" Enfadado . Unha pregunta non poideches facer uns 10qms por ali para baixar o positivo ou non levabas as zapas no maleteiro Mr. Green . Tes que deixarlle esa máquina a Sira para que en estos despropositos conduzca ela Satisfecho .

Ben aparte dos 4 puntos que che quitou a Benemerita eu como capitán de equipo vas ter que resarcirte, e esos 250€ que che perdonou a G.C. vas ter que pagar unha comida ou cea Mr. Green . Deixamolo mellor nunha isotonicas de cebada por ser a primeira infracción da tempada Guiño .
Vou ter que poñer unhas normas internas de equipo para que esto non se desmadre, como non sair os finde de noite, deitarse cedo despois de adestrar, nada de bebidas esperituosas. Pensando Pensando Pensando

sds
Molón
Xan si ya se lo dijera a Sila,y me dijo:pero no vas bien?y al final por no insistir...asi fue el mosqueo que me cogi en el control,ahora aponer 250 para levantar el pais se supone Silbar aún si fuera para eso..pero 0.37 es el efecto de tres cubatas,yo llevaba 1 hora y media sin beber ahí...qué mala suerte!!y preguntale a mi novia yo con eso lo llevo bien..ella no lo conduce tranquila ,una vez se dio un golpe en la entrada del garaje con mi coche y ella no bebe,así que Disimulando Muro de todo se aprende ,menos mal
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Set 2011, 16:54
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Vaya faena Yonathan... Triste me imagino cómo tienes que estar Enfadado . Te echamos en falta en Arteixo, ya suponíamos que al final no vendrías pero no por ese motivo.

Billa y yo hicimos carrera en equipo... durante 2 km a 4.04, luego lo dejé ir Silbar . A este chico parece que le ponen una guindilla en el culo en las salidas Payaso Mr. Green y yo no estoy para ir tan rápido al principio Muerto aunque luego vaya carburando durante el trayecto. Hicimos buena carrera en general, vamos cogiendo forma, y lo pasamos bien que es lo importante.

Con el permiso del capi Xan (me sancionará por meterme en sus cometidos? Disimulando ) hago lista de carreras previstas para el mes de Octubre, a ver si se da la casualidad de que coincidamos en alguna los 5... Rezar

Billa:
Pache:
9-Coruña10km, 23 MM Pontevedra, 30 Pedestre Santiago. Dudosas 12-Lestrove y Ames (sin fecha, supongo que el 23...coincide con Pontevedra)
Poeta:
Xan:
Yonathan:


Saludos Equipazo Molón Molón Molón Molón Molón

Pd. Xandra, vaya secuencia más buena nos sacaste!! Moi feliz

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 14:10
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Pache escribió:

Con el permiso del capi Xan (me sancionará por meterme en sus cometidos? Disimulando ) hago lista de carreras previstas para el mes de Octubre, a ver si se da la casualidad de que coincidamos en alguna los 5... Rezar

[

Ola Molón s,
Sin permiso, así me gusta que se vexa participación e gañas de aportar cousas Satisfecho .

Poño a miña participación para este mes si non hai novidades:


Billa:
Pache: 9-Coruña10km, 23 MM Pontevedra, 30 Pedestre Santiago. Dudosas 12-Lestrove y Ames (sin fecha, supongo que el 23...coincide con Pontevedra)
Poeta:
Xan: 2 Maratón Ourense(Relevos, con Billa)+8 Arenteiro+12 Bembrive+16 Vigo+11 +23 MMPontevedra.
Yonathan:

MMPontevedra: Pache+Xan+...

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
POETA

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/09/08
0 Carreiras
619 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 27 Set 2011, 16:02
Asunto: Re: LOS DESCONOCIDOS

Felicidades a Yonathan e Xan. Silbar

El Domingo 25 Fui a Vivero (en vez de Arteixo) Disimulando

El Domingo 2 carrera benéfica muy recomendable en Narón con muchos premios y sorteos. Organizada con mucha ilusión y con ganas de que vaya a más en los próximos años. Aplauso

Billa:
Pache: 9-Coruña10km, 23 MM Pontevedra, 30 Pedestre Santiago. Dudosas 12-Lestrove y Ames (sin fecha, supongo que el 23...coincide con Pontevedra)
Poeta: 2-Naron, 9-Coruña, ¿¿¿ 23 MM Pontevedra Pensando ???
Xan: 2 Maratón Ourense(Relevos, con Billa)+8 Arenteiro+12 Bembrive+16 Vigo+11 +23 MMPontevedra.
Yonathan:

MMPontevedra: Pache + Xan + ¿¿¿ Poeta Pensando ???





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos