Foros ›
Iniciación en carreras de montaña
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Mér, 14 Set 2011, 11:09
Asunto: Iniciación en carreras de montaña

ultimamente me patece mucho probar en algún trail Satisfecho , pero al mismo tiempo le tengo mucho respeto. Alguien me podría decir cuales son las pruebas más recomendables para ir empezando en este mundillo?

Muchas gracias
cicuta

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/10
0 Carreiras
148 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Set 2011, 11:18
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

La prueba de Moaña que formaba parte del circuito galicia maxica,bajo mi punto de vista es bastante buena para debutar ya que no es muy dura pero al mismo tiempo tiene de todo y te sirve para hacerte una idea general de como funciona la espcialidad.Este año fue a finales de enero con lo cual tendrias tiempo de sobra para prepararla.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Set 2011, 11:46
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

Boas,primweiramente habería que diferenciar entre montaña e trail,pero isa sería outra historia,jeje

Tes base de adestramento no monte? Que tal vas nas baixadas técnicas?adestras cortalumes?etc,et.....demasiadas preguntas non si?

O importsate é desfrutar, toma as primeiras coma iso, coma unha nova experiencia e se lle colles gusto, que o farás,jeje, entón lumeeeeeeeeeeee

En Outubro celébrarase a carreira de Chandrexa, podería ser unha boa oportunidadem

Soio un consello, adestra o tema de subir,baixar,subir,baixar......sobre todo baixadas longas e despois unha boa subida, pra ir acostumando á musculatura a ise "stress"

Coñezo moitos galgos do asfalto que despois da súa primeira carreira de montaña quedarpn KO

www.jeffxavi.blogspot.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 14 Set 2011, 13:22
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

Eu empezaríai con croses como Boborás, Ordes, Seixo Branco...., etc, nada técnicos.
O do clube fluvial de Lugo , Moaña,San Mamede, Esgos, son de dificultade media
Parada do Sil, Penedos, Galiñeiro, monte Xalo, xa son moito mais técnicos.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 14 Set 2011, 21:59
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

nikr0 escribió:
ultimamente me patece mucho probar en algún trail Satisfecho , pero al mismo tiempo le tengo mucho respeto. Alguien me podría decir cuales son las pruebas más recomendables para ir empezando en este mundillo?

Muchas gracias

Para ir empezando, además de pruebas, lo recomendable sería entrenar mucho y bien, incluso con compañeros ya iniciados, seguro que por tu zona ya hay mas de un corredor de trail/montaña.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
diego_vigo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
16/03/11
1 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Set 2011, 1:12
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

si es tu primer trail no te metas en el de chandrexa, es muy precipitado. yo que tu esperaría a la temporada que viene, entrena en invierno y en los del proximo año empieza poco a poco. boborás (galicia máxica circuito) y oleiros-costa trail son perfectos para iniciarte.

saludos
blas62

Montañés
Montañés
6/10/10
0 Carreiras
716 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Set 2011, 6:55
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

Corre chandrexa en plan diversion , o bo da montaña e que soi debes competir contigo mesmo e co terreo , olvida o crono e sufre .Recorda que nas carreiras de montaña non soi se corre tamben andase......e xa sabes disfruta......
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Xov, 15 Set 2011, 11:51
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

moitas grazas a todos polas respostas. Polo de agora non teño presa, xa tiven malas experiencias cas lesións, así que o tomarei con calma. Chandrexa páreceme demasiado polo momento. Intentarei estar en Boborás e logo no trail de Moaña Sorriso
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Xov, 15 Set 2011, 14:09
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

Ola,
Así, así con cabeciña Satisfecho , sabia decisión.

sds
Molón

xanrunning.blogspot.com/
cronicasdelcarma.blogspot.com/
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 15 Set 2011, 20:13
Asunto: Re: Iniciación en carreras de montaña

A miña recomendación é , colle bastante fondo e acostumbrate os cambios rápidos que ten o monte, mercate unhas zapatillas para esto, hidratate ben , e disfruta ao máximo , e proba en calquera carreira, eu comecei nunha bastante cañeira e posiblemente engachoume eso.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos