Foros ›
Límite de resultados enviados
Foros de debate / O Circuíto 2011-12
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 08 Set 2011, 19:50
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Admin escribió:
Hai algo que me sorprende moito, ninguén puxo nada no tema de MELLORA CONTÍNUA, algo como "Maior recoñecemento aos gañadores por equipos", "Premios en metálico para..." ou o que pensades cada un que pode ser unha mellora. Xa sei que isto segue sendo España e o costume é criticar no bar en vez de comentarllo ao organizador, pero de verdade que tentamos escoitar a todos.

Mellorar sempre se pode, pero se os organizadores non recibimos as propostas pensaremos sempre que o facemos ben e non se precisa de máis.

Logo se poderá levar a cabo ou non, pero polo menos ter coñecemento delo Guiño Por outra banda, se no seu día houbo premios e os gañadores non disfrutaron deles é bastante normal pola nosa banda pensar que o tema non interesaba Pregunta
Polo momento quero seguir calado, pois non quero ser dos da taberna....pero si miras o teu movil, podes contar o numero de chamadas que tes miñas, e son soio para falar deste tema, e asi despois poder poñer todo o que penso neste foro.
Espero a que en algun momento este conectado, xa que o telefono de Kandepalleiro non o teño
Gracias de anteman

www.casadebrea.com
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 08 Set 2011, 22:57
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

onde quedou esto?????:

¿Limitarías as probas puntuables no Circuíto?
Sen límite, cada un corre as que poida 53% [ 40 ]
1 proba por semana 16% [ 12 ]
5 probas ao mes 2% [ 2 ]
40 carreiras por tempada de 10 meses 28% [ 21 ]
Limitar por coeficiente: 2.5 por semana en cómputo mensual 0% [ 0 ]

Votos Totales : 75

De que vale opinar????

Din que cada un e escravo das suas palabras e dos seus feitos.

www.casadebrea.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Xov, 08 Set 2011, 23:12
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

home_de_nejro escribió:
onde quedou esto?????:

¿Limitarías as probas puntuables no Circuíto?
Sen límite, cada un corre as que poida 53% [ 40 ]
1 proba por semana 16% [ 12 ]
5 probas ao mes 2% [ 2 ]
40 carreiras por tempada de 10 meses 28% [ 21 ]
Limitar por coeficiente: 2.5 por semana en cómputo mensual 0% [ 0 ]

Votos Totales : 75

De que vale opinar????

Din que cada un e escravo das suas palabras e dos seus feitos.

Lembro que esa é una enquisa do ano... 2010 !!

E para o Circuíto 2010-11 non se aplicou ningún límite de carreiras seguindo a opinión da maioría porque para iso preguntamos.

Este ano 2011 non lembro que fixeramos ningunha enquisa vinculante ao respecto. Coincido con anteriores foreiros que o límite de 40 é razoablemente alto para poder participar en moitísimas carreiras ao longo da tempada... Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 4:45
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Quero lembrar que este ano imos probar con esta limitación de resultados a enviar, pero que correr cada quen sigue podendo correr o que quera faltaría mais... Como xa se explicou ata en 3 ocasions os datos dín que ista medida só afectaría a menos dun 3% dos participantes da pasada tempada e non tería efectos na clasificación individual, pero se fai para evitar certas presions entre foreiros que puideran conducir a situacions perigosas.

E si, este ano só se someteu a votación a duración do circuito porque para tomar decisions en base a o voto de menos dun 15% dos inscritos é mellor empregar outros criterios penso eu.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 7:57
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Kandpalleiro escribió:
Quero lembrar que este ano imos probar con esta limitación de resultados a enviar, pero que correr cada quen sigue podendo correr o que quera faltaría mais... Como xa se explicou ata en 3 ocasions os datos dín que ista medida só afectaría a menos dun 3% dos participantes da pasada tempada e non tería efectos na clasificación individual, pero se fai para evitar certas presions entre foreiros que puideran conducir a situacions perigosas.

E si, este ano só se someteu a votación a duración do circuito porque para tomar decisions en base a o voto de menos dun 15% dos inscritos é mellor empregar outros criterios penso eu.
Cal, kandepalleiro, o da imposicion porque "a web e miña e teño a sarten polo mango" ou a de que menos do 1% de foreiros opinan que he mellor 40 carreiras, ainda que eso si, repetindo o mesmo moitas veces. Esas son as bases e criterios que consideras mais validos???
Ademais xa vai con duas veces que dis o mesmo das presion e situacions perigosas, poderias aclarar a que te referes para que quede claro e quen ou quenes foron os que se puxeron nesas situacions.
Grazas

www.casadebrea.com
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 8:14
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Admin escribió:


Lembro que esa é una enquisa do ano... 2010 !!

E para o Circuíto 2010-11 non se aplicou ningún límite de carreiras seguindo a opinión da maioría porque para iso preguntamos.

Este ano 2011 non lembro que fixeramos ningunha enquisa vinculante ao respecto. Coincido con anteriores foreiros que o límite de 40 é razoablemente alto para poder participar en moitísimas carreiras ao longo da tempada... Guiño

Efectivamente Admin, esa enquisa e de Xullo do ano 2010, e a unica opinion foreira que esta en vixencia. Pero xa deixou claro kandepalleiro que as opinions de menos do 15% de foreiros non ten validez ainda que sexan os que probablemente mais carreiras fagan do circuito, probablemente sexa mais validas as opinions dos foreiros que en vez de ir as carreiras estan aqui metidos a falar (daranlle mais vida a web).

Mandeiche un privado onte onde che poñia un exemplo, pero si te fixas nas puntuacions do circuitos a pouco que lles poñas unas 5 ou 6 carreiras mais os que van despois na clasificacion podes mirar onde quedaremos os demais....
Quitachesnos a unica ferramente para poder estar a loitar polos primeiros postos, e decia Kandepalleiro que o circuito estaba para fomentar que a xente fora as carreiras....pois a ver si tedes sorte e este ano eses que non fan 40 carreiras porque xa se sabe desde o principio quen vai gañar se animan e van a elas.

www.casadebrea.com
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 8:39
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

home_de_nejro escribió:
Ademais xa vai con duas veces que dis o mesmo das presion e situacions perigosas, poderias aclarar a que te referes para que quede claro e quen ou quenes foron os que se puxeron nesas situacions.Grazas

Bueno, la respuesta a tu pregunta la tienes en este mismo tema:

jorin escribió:
Encima, no se vería cosas raras como gente que sin apenas entrenamiento de montaña, se pone a correr una carrera de montaña (hablo en primera persona, cuando corrí la carrera de Truchillas,) y pasan uno de sus peores días como corredor.

Y si mal no me contaron tú mismo acabaste ingresado en un hospital varios días por un accidente en una carrera de montaña. Ya sabemos que nos podemos caer en cualquier carrera y tener una desgracia, pero tampoco hay que forzar.

Sabemos que estar en los primeros puestos del Circuito causa cierta presión por seguir acudiendo a carreras... no hay más que echar la vista atrás y ver como acabaron algunos corredores el maratón de Toral de los Vados, corriendo incluso lesionados... Triste Esa no es la idea de deporte-salud Parar
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 8:51
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

A idea do Circuíto segue a ser o fomento da participación nas carreiras populares, isto é, que cada un vaia as que queira.

Haberá quen goste de ir a 1 por mes, outros motivaralles manter a categoría, un "pique" san cun compañeiro, etc., etc. No caso dun 2% dos participantes a idea era cantas máis mellor e sen descanso, ben, moi respetable coma o resto de opcións.

Coma dixo Kand a enquisa do 2010 tivo pouca participación e este ano optamos por non facela. Se someteramos todo a votación aínda non tiñamos nin competición ¿a web, de azul ou laranxa? ¿as divisións, de 100 ou 200 corredores? ¿coeficientes de idade, de terreo? ¿máis puntos se chove cando corremos?... As opcións son infinitas.

Aquí xa non somo os 50 que escomezamos con isto, agora mesmo xa hai máis de 400 insciritos e non podemos contentar a todos.
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 10:18
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

La verdad es que, desde el punto de vista de un novato, es desconcertante ver la sobredimensión que algunos le dan al circuito. Como bien acaba de decir Admin, se supone que la idea del circuito es fomentar la participación en las carreras populares con un incentivo lúdico-competitivo.

Con ello no entiendo la gente ve tan sumamente importante el circuito como para criticar cada decisión que no beneficie a sus características. Veo demasiada obsesión por aquí y el circuito debería ser tomado como una carrera popular más, en la que no vas con la presión de estar ganándote la vida con ella o intentando ser el mejor del mundo. Es que tal y como están algunos comentarios parece que lo próximo será pedir que los organizadores de carreras exijan llevar el DNI en la boca al llegar a meta, por que "¿cómo se que este que me acaba de adelantar en la clasificación ha sido realmente él el que ha corrido todas esas carreras? Seguro que le pagó a alguien para inscribirse en su nombre". Este tipo de paranoias no está tan lejos de aparecer, si la gente no se relaja un poco.

Así que tratad todos de disfrutar del circuito, pero no dejéis que os absorba demasiado, que todos somos mayorcit@s para saber discernir lo que es importante y lo que no.

Andrés.
nikr0

Mods
Mods
13/10/10
0 Carreiras
953 Mensaxes
Porriño
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 11:09
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

anpefi escribió:
La verdad es que, desde el punto de vista de un novato, es desconcertante ver la sobredimensión que algunos le dan al circuito. Como bien acaba de decir Admin, se supone que la idea del circuito es fomentar la participación en las carreras populares con un incentivo lúdico-competitivo.

Con ello no entiendo la gente ve tan sumamente importante el circuito como para criticar cada decisión que no beneficie a sus características. Veo demasiada obsesión por aquí y el circuito debería ser tomado como una carrera popular más, en la que no vas con la presión de estar ganándote la vida con ella o intentando ser el mejor del mundo. Es que tal y como están algunos comentarios parece que lo próximo será pedir que los organizadores de carreras exijan llevar el DNI en la boca al llegar a meta, por que "¿cómo se que este que me acaba de adelantar en la clasificación ha sido realmente él el que ha corrido todas esas carreras? Seguro que le pagó a alguien para inscribirse en su nombre". Este tipo de paranoias no está tan lejos de aparecer, si la gente no se relaja un poco.

Así que tratad todos de disfrutar del circuito, pero no dejéis que os absorba demasiado, que todos somos mayorcit@s para saber discernir lo que es importante y lo que no.

+1 Aplauso

Eu creo que objetivo de apuntarse ó circuito debería ser o de pasálo ben e fomentar ese pique san cos compañeiros como ben dixo Admin. O circuito é unha razón máis para ir as carrerias (un máis dentre unha morea delas).

Eu tampouco entendo tanta polémica.
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 11:55
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Admin escribió:

Y si mal no me contaron tú mismo acabaste ingresado en un hospital varios días por un accidente en una carrera de montaña. Ya sabemos que nos podemos caer en cualquier carrera y tener una desgracia, pero tampoco hay que forzar.

Sabemos que estar en los primeros puestos del Circuito causa cierta presión por seguir acudiendo a carreras... no hay más que echar la vista atrás y ver como acabaron algunos corredores el maratón de Toral de los Vados, corriendo incluso lesionados... Triste Esa no es la idea de deporte-salud Parar

Ay jesus, canto aforrariamos escribindo si falasemos....jjjjjj. eu estiven un mes e pico lesionado por culpa dunha neglixencia medica, xa que despois de darme 5 puntos nun corte na perna, non me deron antibioticos, eso supuxo que en 2 dias se me infectase a perna e tiven sorte de non perdela, pero non ten que ver nin ca carreira nin co circuito, pero e mais, cando me deron os medicos permiso para voltar a correr, fun primeiro a duas carreiras de 5 km e despois quixen probar como tiña a perna e mais a miña mente, e fun a carreira do caurel, sabendo que non tiña fondo, tanto foi asi que os 6 ultimos km fixenos andando.
Pero si algo sempre tiven claro e que a min o circuito nunca me presionou nin me obligou a nada, e si realmente como algun di, esto non debe ser competitivo, pois deixade que puntuen todalas carreiras as que vaia cada quen, e non as limitedes, xa que ao limitalas si que facedes que sexa moito mais competitivas pois cada un vai tentar quitar a maxima puntuacion no numero maximo de carreiras establecido.
Ahhhhh e que nadie se engane nin intente enganar a ninguen, cada un de nos vamos as carreiras a competir, cada un dentro das suas posibilidades.

www.casadebrea.com
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5645 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 13:22
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Sólo un apunte: a los q se consideren perjudicados por limitar a ¡40 carreras! en detrimento de corredores más rápidos, yo creo q el límite de carreras también hace justicia en una dimensión: no todo el mundo hace menos carreras pq quiera, ya q creo q un gran porcentaje no hacemos todas las q queremos muchas veces pq nos es imposible: compromisos familiares, de pareja, trabajo, bodas, bautizos, viajes, etc etc etc entonces esta medida viene a paliar esa desigualdad de condiciones respecto a los q tienen todo el tiempo del mundo o todas las facilidades para ello.
En fin, solo es un ejemplo de las muchas vueltas, enfoques y puntos de vista q se le pueden dar al tema. Así q como dicen algunos por ahí, tómense este ocio con la dimensión y trascencia que tiene y disfrutemos de la oportunidad q nos brindan unos amigos de forma tan generosa y altruista. Que tienen en cuenta todas las sugerencias posibles pero q tbn tienen q tomar decisiones, pues sino el debate se haría eterno e imposible de satisfacer a todos. Así q por mi, enhorabuena por todo lo q decidáis, y si a alguien no le gusta, ya sabe lo q debe de hacer Guiño saludos
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 14:59
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Estoy de acuerdo con montxo, para el año tenemos que organizar como sea una cena/gala/entrega de diplomas al finalizar el circuito.

Respecto a la limitación, yo he pensado que incluso puede generar el efecto contrario Moi feliz Moi feliz es decir, gente que solía hacer menos de 30 carreras ahora verá más factible acercarse a los primeros puestos completando el cupo de las 40 y acabe disputando carreras "a lo loco" para alcanzar ese número Abraiado

A ver que tal sale el experimento, si no gusta pues para la próxima edición se puede cambiar ¿no?
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 19:38
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Sabedes? Non vou toma-lo camiño doado... que agora parezo un déspota, un paranoico, un inhóspito da vida?...
Sigo facendo algo que me gusta que é dar un engadido extra para animar á xente a que participe en probas populares de atletismo e que, gracias a elo, adopten hábitos sans que repercutan no seu devir polo mundo.

Aínda así AGORA E SEMPRE a miña participación como apoio a esta iniciativa está á disposición de Jesús e si él considera que pola miña banda non hai diálogo dabondo ou implicación paso a un segundo plano sen problema.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 09 Set 2011, 20:50
Asunto: Re: Límite de resultados enviados

Kandpalleiro escribió:
Sabedes? Non vou toma-lo camiño doado... que agora parezo un déspota, un paranoico, un inhóspito da vida?...
Sigo facendo algo que me gusta que é dar un engadido extra para animar á xente a que participe en probas populares de atletismo e que, gracias a elo, adopten hábitos sans que repercutan no seu devir polo mundo.

Aínda así AGORA E SEMPRE a miña participación como apoio a esta iniciativa está á disposición de Jesús e si él considera que pola miña banda non hai diálogo dabondo ou implicación paso a un segundo plano sen problema.

Espera kandpalleiro que ahora vamos a laiarnos...ninguen di que te fagas a un lado nin ti nin ninguen...xa fai moito tempo que se ten dito que todos necesitamos de todos, e ti es tan importante coma o que mais...pero non e menos certo que tomachedes unha decision por collons e espetachedela xusto no inicio do circuito, con premeditacion e alevosia, jjjjjjjjj.
Eu soio traio a colacion a unica vez que preguntachedes sobre este tema, o debate que houbo e o resultado da unica votacion que se fixo.
Eu non estou metido todos os dias nin todo o dia nos foros para saber o que se esta a falar, pero si falo con moitos correlegas e a postura que me atopei foi a de que se puntuase todalas carreiras sen limite.
Pero si vexo quen son os que apoian o limite de 40 e incluso de menos carreiras, son os que mais fomentan a participacion ca sua presenza nas carreiras, o meu amijo lestrove que pode falar das moitas carreiras nas que coicidimos o ano pasado, eso si, el de xuiz e eu correndo, ou algun outro que non pasou de 3 carreiras, deben ser eses os que mais teñen que dicir e a quen parece que escoitades.
En cambio a xente coma estremeñeiro, montxo, koala, chucho, runrunpabli, jesusb, arbitrucho, tintin,oliveira,alber, repanocha,toledano,fema, xabi,zero eu mismo e probablemente outros mais xa non temos nin voz nin voto, so podemos acatar esta norma que se impon con argumentacions peregrinas de si lesions, de si presions, si se sabe xa quen vai gañar no primeiro mes.... recapacitade e falemos entre todos os que facemos que este circuito sexa algo vivo e interesante, e non por ser eu quen quede precisamente de primeiro, jjjjjj.

www.casadebrea.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos