Foros ›
Author

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Posts

Reply with quote Post Thu, 03 May 2012, 19:39
Post subject: Re: MELLORA CONTÍNUA

Kande, aqui en Ourense andase a preguntar si o trail e ultratrail do Courel entran no circuito ou si vai pasar coma en Parada, un saúdo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Posts
Ponferrada
Reply with quote Post Thu, 03 May 2012, 20:52

Tes a resposta no fio de inclusión de carreiras... e tamén no grupo de FB. Non pasa nada por trabuca-lo fio...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
fernandobesada

Montañés
Montañés
14/10/11
120 Carreiras
111 Posts
Salceda de Caselas
Reply with quote Post Tue, 08 May 2012, 15:39

Kand vendo que a proposta que fixen fan uns dias non vos gusto,bou facer outra que pode ser mellor(pareceme a min)o tema e que en vez de limitar a 40 as carreiras por ano ,se limiten por mes por exemplo a 5 por mes o motivo.polo que digo isto e por que os que non tuveron un bo resultado anterior poden esgrimirse no final da tempada chegando a poder lesionarse.(creo que se preserva moito mais o corredor)
Outra proposta que me parece interesante seria que as probas de fora de Galicia foran de libre elección para o corredor o tema e por que asi solo se premia os que estan mais cerca desas probas lonxanas claro esta que tendria que respetar o regulamento de clasificacion e dar unha proba fehaciente de que se foi correr.(un exemplo mui claro foi a concidencia do maraton de Coruña e Paris)
Outra cousa cousa que penso que podeser voa e facer duas clasificacion unha de menos de 15000metros e outra de mais de 15 ( o que corra o 80k Courel e quede primeiro pode consegir unha media de 1000 cousa que a min levame 10 carreiras)
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Posts
Ponferrada
Reply with quote Post Wed, 09 May 2012, 4:01

O segundo que propós xa se fixo en varias tempadas e ten o inconvinte de que as probas de fora do país, en xeral, perxudican a quen por uns motivos ou outros non poden desprazarse a competir. Por iso decidimos en 2010/11 non puntuar ningunha o que xerou tamén protestas xeralizadas de quen si pode ou quere participar en probas polo mundo adiante así que nesta tempada decidimos por 3 probas convidadas nada mais e sempre de zonas "fronteirizas".

Todo o mundo sabe que a min vivindo no Bierzo me viría de marabilla... pero as cousas están así.

O primeiro que propós barallouse pero foi descartado; un dos argumentos empregados foi que si estas lesionado ou non podes correr nunha época concreta quedas moi limitado para acadar obxectivos si só puntuan 5 probas ó mes (ou outras variantes que se barallaron).

O tema da protección do corredor é complexo porque o se tratar dunha competición "libre" en realidade e cada quen é responsable do seu esforzo e de como o reparte e o que lle aconteza pero algunha medida había que tomar e tomamos esta que, polo de agora, non semella que vaia moi mal.

Gracias polos teus aportes.

Higui

Maratoniano
Maratoniano
21/04/11
237 Carreiras
82 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Wed, 09 May 2012, 19:51

Boas, eu penso que o que podía estar ben sería poñer un límite de kms e non de probas, porque ó mellor fas 40 probas e en kms son uns 450, sin embargo outra persoa fai 50 carreiras e supóñenlle incluso menos kms. Sería interesante establecer unnha media razoable.
Un saudo.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Posts
Ponferrada
Reply with quote Post Thu, 10 May 2012, 4:37

Tamén iso se discutiu e haberá que voltar a falar delo.

xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Posts

Reply with quote Post Thu, 10 May 2012, 14:32

Kandpalleiro escribió:
Tamén iso se discutiu e haberá que voltar a falar delo.

eu estou mais a favor do límite de probas que de quilómetros. Se desminuimos o número de metros drasticamente moitas carreras populares de pouca quilometraxe verán reducida a súa participación e non debemos esquecelo principal obxetivo do circuíoto, fomentalo deporte, ou coma ben dí knde : "participar có gallo de adestrar"

www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Posts

Reply with quote Post Fri, 18 May 2012, 21:59

de cara o vindeiro ano debería limitarse o período de envío de resultados a 15 días coma moito,coma xa teño comentado, pra evitar que cando remate o circuíto non se saiba ate 40 días despois quenes son os gañadores, por exemplo por equipas, onde me consta haberá "surprise, surprise"

corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Posts
Viana do Bolo
Reply with quote Post Fri, 18 May 2012, 22:05

xabi escribió:
de cara o vindeiro ano debería limitarse o período de envío de resultados a 15 días coma moito,coma xa teño comentado, pra evitar que cando remate o circuíto non se saiba ate 40 días despois quenes son os gañadores, por exemplo por equipas, onde me consta haberá "surprise, surprise"
Ademais que a xente que espera ata o fin de prazo para enviar resultados desvirtua a esencia da clasificación. É complicado saber en que posto "real" se está

Socio fundador del club de fans de Safardatxo
-------------------------------------------------------
Ni Religión, ni Rey, ni subcontratas
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Posts

Reply with quote Post Fri, 18 May 2012, 22:19

certo corvo, por exemplo en equipas segundo as miñas contas os lideres reais serían os irmandinhos.

En individual txon é claro e merecido vencedor, e por parellas coido que ruben/vista o teñen feito

repito, temos que milloralo regulamento entre todos

espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
487 Posts

Reply with quote Post Thu, 24 May 2012, 9:14

corvo escribió:
xabi escribió:
Ademais que a xente que espera ata o fin de prazo para enviar resultados desvirtua a esencia da clasificación. É complicado saber en que posto "real" se está
+1
La verda no se que se gana no subiendo los puntos,pero buen cada uno es libre de sus actos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1652 Posts
vedra
Reply with quote Post Thu, 24 May 2012, 11:51

espadana escribió:
corvo escribió:
xabi escribió:
+1
La verda no se que se gana no subiendo los puntos,pero buen cada uno es libre de sus actos.

home , o que se gana creo que esta claro. Esperar haber como che vai nas seguintes carreiras para intentar facer numeros e subir os mellores resultados. Si non hubese limite de carreiras a xente subiria os puntos tan pronto puidese, pero asi moitos esperamos a ultima hora.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Posts

Reply with quote Post Thu, 24 May 2012, 12:51

¡¡¡ Certo !!!

De feito algun si houbera subido todos os resultados ya non poderia subir mais, e esta no seu dereito de subir os que mais lle interesen... iso si cumplimendo o REGLAMENTO....
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3077 Posts
Galicia
Reply with quote Post Thu, 24 May 2012, 18:40

koala36 escribió:
Si non hubese limite de carreiras a xente subiria os puntos tan pronto puidese, pero asi moitos esperamos a ultima hora.

Só unha pequena corrección. Segundo as nosas estadísticas os que envían os puntos 39 días despois da carreira son moi poucos, non moitos como indica Koala36, a maioría dos participantes envían o posto nos 10 días posteriores. Evidentemente cadaquen é libre de envialos cando queira dentro do prazo Razz

Aínda que xa pronto abriremos tema para analizar que tal foi isto do límite de 40.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Posts

Reply with quote Post Fri, 25 May 2012, 9:40

Admin escribió:
koala36 escribió:
Si non hubese limite de carreiras a xente subiria os puntos tan pronto puidese, pero asi moitos esperamos a ultima hora.

Só unha pequena corrección. Segundo as nosas estadísticas os que envían os puntos 39 días despois da carreira son moi poucos, non moitos como indica Koala36, a maioría dos participantes envían o posto nos 10 días posteriores. Evidentemente cadaquen é libre de envialos cando queira dentro do prazo Razz

Aínda que xa pronto abriremos tema para analizar que tal foi isto do límite de 40.

o límite de 40 DÍAS é dende que as clasificaciós se atopan dispoñibles na web ou dende que se celebra a proba???

porque se son 40 días algunhas carreiras marcar por riba de 44 DÍAS???

grazas e disculpade a miña ignorancia

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum