Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 05 Dec 2011, 20:25
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

joder, menudo debate tendes meus...

Eu pra vindeira edición propoño que os días pra envialos postos se reduzan, asi coma o número de probas a 30.

A mín xa non me ten gracia competir,jeje, en canto amador e montxo sumen os puntos que aínda non computaron......primeiro e segundo sobrados

postdata: ben que me alegro polos irmandiños, prefiro que gañen iles a un "semi profesional descoñecido"

www.jeffxavi.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 1:26
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Simplemente digo que, igual que se limitan as probas que puntuan no circuito pa "perservar" a saude dos atletas, eu pido que se faga o mesmo no tema economico, de alguna maneira lastrar aquelas probas nas que literalmente se esceden en cuantia economica en materia de inscripcion, todo elo en consenso e si e necesario sometido a pertinente votacion dos propios integrantes do circuito.

un saudo
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 7:53
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

montxo o que propós é un baremo "inversamente proporcional" ó custe de inscripción por km?

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 20:02
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Kandpalleiro escribió:
montxo o que propós é un baremo "inversamente proporcional" ó custe de inscripción por km?

Ola Kande

Pois algo asi, porque co novo sistema de limite de carreiras, prima facer as mais longas, e alguns organizadores poñen o liston moi alto favorecidos po lo propio circuito, por iso si añadimos un baremo "inversamente proporcional" estaremos a coidar a tamen a saude do bolsillo dos compañeiros foreiros, e o mesmo tempo con esta medida podriamos presionar os organizadores a que nos tiveran en conta no que eu penso somos arte e parte de este espectaculo que se esta a voltar un pouco caro.

en outro orden de cousas millorables tamen, xa que estamos.... vamos facer reflexions do actual sistema.

Tendo en conta que os primeiros clasificados acadan una media apoximada de 20 puntos/km, e remataran o circuito mais ou menos con 600 kms pa 12000 puntos, e diferencia co sistema do ano pasado e abismal, vendo a clasificacion atletas que o ano pasado remataron entre os 5 primeiros e que acadan 10 puntos/km por os seus ritmos en carreira, pa poder estar arriba terian que facer 1200 kms/anuales, eso quere decir que si fan 40 carreiras maximo sae una media de 30 kms/proba... de esa maneira e imposible competir e igualdade de condicions.

un saudo e seguiremos mellorando Aplauso
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 06 Xan 2012, 20:11
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Coido que confundes o obxectivo do circuito Montxo.

Non se trata de quen o gaña senon de pula-la participación nas carreiras populares e, dende o meu punto de vista, facer fincapé nas probas pequenas, as que non teñen medios ou instalacions, as que fan as cousas "artesanalmente"...

O que insinuas de que as organizacions das probas longas está a incrementa-las cuotas de inscripción "por mor" da alta participación que xera o circuito hai que estudalo tanto no feito en sí (a suba de prezos e o seu motivo) como no seu motivo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kratos

Montañés
Montañés
14/04/11
0 Carreiras
1012 Mensaxes
valdoviño
Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2012, 20:44
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

siento si este no es el apartado, mis respeto a los montañeros y maratonianos, y ese gran dibujo en los avatares, pero tambien los que corremos 10km todo el año nos gustaria nuestro adorno, con mucho respecto por todos, ahi quien lleva muchos maratones,yo tambien muchas carreras de 10km 59 en total.gracias Indiferente Indiferente Indiferente

Entrena como un animal, compite como una bestia
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 13 Mar 2012, 7:03
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Pois non, non é neste fío pois ese tema é da moderación xeral da web e aquí recollemos temas do circuito... como podes ver o tema vai sendo progresivo así que falarei con Admin para que o teña en conta.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2012, 22:35
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

boas, coméntase que o Trail de Alvelos será carreira convidada no circuíto.Por favor,podedes confirmar ou desmentilo rumor? Graciñas

www.jeffxavi.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 19 Mar 2012, 17:09
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Eu persoalmente non sei nada desa proba nin donde é ou si ten solicitado entrar no circuito; é mais, non vexo tal referencia no calendario da web (nin pendente nin nada) e penso que xa tivemos unha proba convidada en Portugal e que temos trail abondo no calendario do circuito e esa misma finde semana temos unha en Verín.

Non sei si esto é unha técnica de "sondeo" positiva ou negativa ou simplemente é que hai tempo de mais para falar... pero sigo lembrando que a inclusión de probas estase a facer con tempo dabondo e sempre e cando as inscripcions estén abertas e con prazas dispoñibles.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html


Última edición por Kandpalleiro o Mar, 20 Mar 2012, 16:13; editado 1 vez
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 20 Mar 2012, 10:55
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Kandpalleiro escribió:

Non sei si esto é unha técnica se "sondeo" positiva ou negativa ou simplemente é que hai tempo de mais para falar...

Meu, que berrinche pillaches... Enfadado Enfadado Enfadado tranquilo home!!! Mr. Green Mr. Green O domingo en Xinzo comentáronmo e por ilo formulei eiqui a pregunta.

Eu particularmente coido que, coma ti ben dís, cunha carreira en Portugal xa cumprimos cós veciños Aplauso Aplauso

unha aperta mangallón (con cariño Sorriso )

www.jeffxavi.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 20 Mar 2012, 16:16
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Non te preocupes xabi, este fio está tamén para as preguntas o que pasa é que con tan pouco tempo un xa non sabe si se quere información ou se trata de presión é dificil percibir eso nun texto escrito pero, insisto, este é un fio para as cuestions que teñades sobre todo para tentar mellora-lo circuito.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2012, 20:01
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Boas, Kande.
¿ vai puntuar a II CARREIRA DA SAUDE ?

unha aperta.

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 16 Abr 2012, 20:31
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

Si te refires á proba que se disputa en santiago o vindeiro día 28/4 si e así se reflexa no calendario do circuito... e si, recoñezo que é un coñazo que teñamos 2 calendarios... pero son cousas das bases de datos...

Si te refires a outra prégoche que me aclares algo mais.

Sáudos e outra aperta para tí.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Abr 2012, 20:41
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

sabemos algo da curta de Parada do Sil? enviaron solicitude? Grazas

www.jeffxavi.blogspot.com
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 28 Abr 2012, 20:42
Asunto: Re: MELLORA CONTÍNUA

A restora eu non sei nada.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos