Foros ›
Autor
Mensaxe
lemond19

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/08/05
0 Carreiras
357 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 27 Ago 2006, 23:40
Asunto: A PROPOSITO DE LAS CATEGORIAS

Ola compañeros, abro este tema para q digais vuestra opinion sobre las diferentes maneras de dividir en categorias las carreras populares. Pensais como yo q debería mantenerse la de la RFEA¿? En mi caso opino asi pq pertenezco a la categoria Promesa (nacidos en el 84-85-86 este año) pero en la mayoria de carreras se agrupa dentro de la categoria Promesa- Senior, compendiendo hasta atletas de 35 años... Yo creo que para promocionar el deporte en la gente joven (y no tan joven) deberian categorias mas flexibles para q cuando menos intentar ofrecer un peqeño estimulo q siempre mantiene un grado de motivacion. Un saludo
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 0:16
Asunto:

Huy LEMOND19,el tema de las categorias es muy delicado.Cada organizador pone las suyas,y no creo que ahora vaya a haber consenso,porque desde hace 20 años que acudo a las populares,siempre ha habido lios con las dichosas categorias.
Mi opinion es que se deberia partir mas las categorias Seniors y Preveteranos,porque es ahi donde hay mas participantes.!! Pero de largo !!.
Y ahora mismo es donde precisamente menos categorias hay.
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 11:38
Asunto:

Ola a todos!

Eu son corredor promesa tamen, e estou con Lemond19.

O de partir a xente en categorias en teoría está pensado para que compitan entre si os deportistas dun nivel semellante. Deste xeito os promesas compiten cos promesas, os senior cos senior, os veterans...etc.

Asi o que se consegue e unha maior motivacion entre a xente para participar porque o nivel é (polo menos de partida) máis homoxéneo. A idea viría a se "competir con xente coma ti".

Por eu penso que sería unha boa idea que todos os organizadores, como estándar, asumiran a division da RFEA. De paso nos aforraríamos un monte de problemas de quen pertence ou non a unha categoria determinda e "jaleos" do estilo. Todos teríamos claro cal é o noso lugar.
Se cadra tamen podería ser unha boa idea facer categoría de federados e non federados( como en Sanxenxo)
Pero como di Lestrove"cada organizador pone las suyas", o cal eu interpreto como alá cada un que faga como queira.
Pra rematar, creo que lestrove non acerta cando di que os que máis participan son séniors. Eu teño a impresión (polo menos nas carreiras pequenas e medianas en Galicia) que da que máis hai é de veteranos.
Un saúdo a todos os do foro.
P.D : Lestrove, na recta de Cuntis pasáronche 2 promesas( non xuniors), un deles o que suscribe. A ver cando corremos outra vez...
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 12:25
Asunto:

hay carreras que ves las categorias y hay mas que corredores,deberia ser mas simple,pero con los mismos trofeos,eso de vetreanos A,B,C, Y d es mucha cantidad de categoria.
Y decirle a Raposo que Lestrove aun es una promesa Ríndose

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 12:56
Asunto:

Hola a todos.

Estaba "buceando" no foro cando me atopei con este "suculento" tema. E digo esto porque ademais de corredor popular, son membro da organización dunha carreira, e pódovos dicir que temos tido discusións e discusións sobre o tema das categorías.

Entendo perfectamente a postura que manteñen lemond19 e Raposo. Ã? (ata certo punto) inxusto que teñas que competir con xente maior ca ti (no caso dos xóvenes) ou menor (no caso dos veteranos). Pero non debemos esquecer a qué nivel nos estamos movendo, e é o de organizacións que están ó límite das súas posibilidades económicas e organizativas. Si, entendo que non é xusto, pero a economía (si, soa materialista, pero desgraciadamente é o que hai) oblígate a tomar decisións. Así, temos tramos de idade nos que a participación é extremadamente baixa (falo de un máximo de 3 participantes) polo que necesariamente tés que ampliar ditos tramos para que non sexa tan gravoso para o presuposto. Neste senso, entendemos que debe primar a maioría sobre a minoría.
Despois tamén hai que ter en conta a tipoloxía de carreiras da que estamos a falar, e é a de carreira popular. Persoalmente creo (e a asociación á que pertenzo tamén) que o importante deste tipo de carreira é fomentar o deporte e, aínda que sexa unha obviedade, levar á máxima expresión o refrán que di que o importante é particpar.
Creo que é preferible ter algunha que outra categoría menos e que o conxunto da carreira estea mellor organizado, se atenda mellor ó corredor (a todos), se fomente a participación e o espíritu deportivo.
Para o outro, xa temos as competicións oficiais e da Federación, que teñen as súas subvencións e incluso cobran os seus cartos, cousa que non facemos as organizacións culturais e deportivas.
Nós fomentamos o deporte, non facemos negocio con el.

Saúdos.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 14:19
Asunto:

YO OPINO QUE SE DEBIERAN UNIFICAR LAS CATEGORIAS DE ACUERDO
A LAS NORMAS DE LA FEDERACION DE ATLETISMO; DEBEMOS GUIARNOS
POR UN PATRÃ?N.
NO SÃ? SI LA FEDERACION CONTEMPLA OTRA COSA, PERO LOS RANGOS
DE EDADES PARA LAS DISTINTAS CATEGORIAS DEBIERAN SER LOS MISMOS,TANTO PARA HOMBRES COMO PARA MUJERES.
TAMPOCO VEO RAZ�N PARA DISTINGUIR ENTRE FEDERADOS Y NO FEDERADOS;SÍ ,SE PUDIERA DISTINGUIR ENTRE PROFESIONALES Y NO
PROFESIONALES.
LOS PROFESIONALES NO DEBIERAN TENER CABIDA EN LA CARRERAS POPULARES, PUES DE OTRA FORMA SE ROMPE EL ESPIRITU DE DICHAS CARRERAS. DE PARTICIPAR PROFESIONALES,Ã?STOS DEBIERAN TENER
UNA CLASIFICACION APARTE.
YA LOS PROFESIONALES TIENEN SUS CARRERAS EN EL CAMPO DE LAS FEDERADAS.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 14:40
Asunto:

Hola corroseguro.

Non vou a afondar na discusión (que daría para moito) de si os federados (enténdase "profesionais", e póñoo entre comiñas porque non creo que a maioría de federados se gañe a vida coas carreiras) deberían ou non participar nas carreiras populares, ou de facelo nunha categoría aparte.

Só quero que penses (pensedes todos) ¿que sería dunha carreira como a de Meaño, se ó longo da súa historia non houbera tido a afluencia de corredores de primeiro nivel como tivo nos últimos anos? ¿crees (creedes) que as casas comercias amosaría o mesmo interés? ¿e se finalmente non tivéramos o apoio desas casas comerciais, quen sairía perxudicado?

Entendo que é un tema escabroso, que da para poñerse dun ou outro lado, e no que nunca nos poñeremos de acordo. Pero eso é o bonito, ter cada un a súa opinión.

Saúdos.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 17:30
Asunto:

Quiero diferenciar entre federados, no federados y profesionales.
Para mí, a nivel general no hay diferencia entre federados y no federados
a no ser que los federados tienen una licencia para participar en pruebas
"oficiales" además de evidentemente poder participar en pruebas "populares".
Los profesionales los considero a aquellos corredores federados que ganan un dinero por correr, que suelen tener su propio entrenador y manager, y por tanto,de alguna forma, deben diferenciarse de los demás
"populares".Por lo que considero, puede ser interesante intervengan en
carreras populares, para su promoción, pero debieran clasificarse en
categoría "especial".
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 18:02
Asunto:

Non RAPOSO,discrepo contigo en donde hay mais participacion de atletas.Podo ratificar e demostrar que en categoria senior e pre-veterans e a mais concurrida.Entendese pre-veterans ata 45 anos,pois na maioria das carreiras estan alargando a categoria senior ata os 39 anos,polo tanto pre-veterans seria de 40 a 45 anos.
Disculpas pola miña ignorancia con respecto a tua categoria.
Unha pregunta.¿Dos dous que me adiantachedes na recta final ti eras o de negro,ou o de vermello?
Saludiños.
Raposo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/06
0 Carreiras
136 Mensaxes
Sant Cugat del Vallès
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 18:20
Asunto:

Ola:
O q dixen sobre a participacion non o basei sobre unha informacion obxectiva, simplemente é a miña impresion. Nunca me parei a contar a xente en cada categoría. Pero se ti dices que hai máis seniors será porque é certo, ti estas máis metido neso.
Sobre o que dices de se e era eu o de vermello ou o de negro... pos non sei que decir... o traxe do milladoiro é vermello e negro. Xa te arreglaras ti....!!!!!!!!!
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 18:44
Asunto:

joder Lestrove,vaya dilema tienes ahora¿el de vermello o el de negro?a ver si ahora aparecen por el foro "el chico de vermello"y "el chico de negro" Disimulando Idea o sera"el chico de vermello-negro" Ríndose

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 18:53
Asunto:

!! Xa estamos no de sempre !! Federados,non federados, profesionais,semiprofesionais,populares !! Abraiado Abraiado
Creo que e un tema dificil de torear.Penso que e a organizacion de cada carreira a que ten nas suas mas o poñer o liston que queira...
!! Si lle interesa nivel,pois pasta o canto,que quere mais monton,pois trofeos a escachar e camisetas !!.
Segun os premios que queiran dar,ahi radicara si vai a ser mais popular,ou si vai a ser mais profesional.
E cada un e libre de ir ou non....!! Eu irei a unha ou a outra segun me conveña,como todos facemos !! Guiño Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 18:56
Asunto:

Vale RAPOSO,graciñas por sacarme de dudas.
Contigo concretamente non teño unha amistade directa,pero espero tela moi pronto.
Aparte da rivalidade,ten por seguro que teño moi bos amigos no C.A.Milladoiro.
Nas carreiras populares sempre son os rivales a batir pola miña parte. Moi feliz Moi feliz
Esta rivalidade sana,sempre e boa,pois procuras a base de entrenamentos moi duros,mellorar. Guiño
Aproveito para mandarlle un saudo,xa que estamos a falar do Milladoiro,para Miguel e Juan,que son asi cos que mais me rozo.
Laretas

Novo foreiro
Novo foreiro
12/07/05
0 Carreiras
19 Mensaxes
Cangas do Morrazo
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 18:58
Asunto:

Este es un debate que yo nunca he comprendido, me recuerda cuando era pequeño y los niños no me dejaban jugar al fútbol, â??Tú no juegas que eres muy buenoâ?, â??si quieres jugar tienes que ser porteroâ?.
Que ventaja le veis a separar los promesa de los senior?
Por que os molestan los â??profesionalesâ??
Entonces a los africanosâ?¦. Ni mencionarlos.
Creo que correr con los mejores solo te puede beneficiar o por lo menos no te perjudica.
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Lun, 28 Ago 2006, 18:59
Asunto:

a ver Lestrove,centrate en el dilema,a la vuelta de mis vacaciones tienes que tener claro ya la solucion:
si era el de vermello o el de negro o era un solo atleta de vermello-negro,haz memoria Disimulando Ríndose

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos