Foros ›
I Carreira Popular Concello de Carballo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 13 Mai 2011, 19:44
Asunto: I Carreira Popular Concello de Carballo

Xa está nos calendarios: o da Federación e o de CorrerEnGalicia. Será un 10000 a celebrar o domingo 19 de xuño.

Fai dous anos houbo outra carreira en Carballo, pero foi a itinerante da Costa da Morte. Para os que a correron entón, dicir que esta vez SÍ que parece que ten os 10 km Guiño Rumores apuntan a que o circuito é case idéntico ao do 2009, só que se lle engadiu o km aprox. que faltaba... Se é así, o circuito é moi rápido. Se consigo máis datos do percorrido xa comentarei por aquí.

A ver se vos animades a vir correr por estas terras de Bergantiños. Tedes o regulamento aquí:

www.carballo.org/aodia...lg=gal#645

e as inscripcións aquí:

www.magmasports.es/spa...php?var1=I Carrera Popular Carballo&nar1=40

Saúdos e sorte Moi feliz
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Ven, 13 Mai 2011, 22:14
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Este día igual toca correr un poco más lejos: en Toral de Los Vados! Maratón!!!!!!!!!!!!!!!!! Satisfecho Satisfecho Satisfecho Satisfecho

Trabajar y entrenar

www.mijailmoriatov.com

www.musicaengalicia.com


1:21.32 en mi mejor Media Maratón. Pontevedra 24/10/2010 y 2:58.23 en mi mejor Maratón. Toral de Los Vados 19/06/2011
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 14 Mai 2011, 6:32
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Ya estoy inscrito

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5643 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Mai 2011, 7:52
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Si que es una carrera rápida, yo corrí la edición de A Costa da Morte de 9 km, es un circuito practicamente urbano. Habrá que estar allí, tiene pinta de ser una carrera de gran afluencía y una referencia en el futuro de los 10.000 homologados en Galicia. Magmasports... nunca lo había oído, la verdad es que ya hay unas cuantas: CCN, Cronotec, sportsolution, magmasport....
XelaBlan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/09/05
0 Carreiras
278 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 15 Mai 2011, 9:25
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Eu tamén me inscribín xa. Será a miña primeira carreira dende o 2007. Aspiro a rematala en boas condicións físicas e disfrutandoa.
Alex

Alex
chispas

Novo foreiro
Novo foreiro
16/05/11
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 16 Mai 2011, 7:30
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Mois boas Ramon, eu tamen me inscribin fai dous días, haber se conseguimos que sexa unha gran carreira.
Animo en vemonos alí
Seinfeld

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/06/10
0 Carreiras
500 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 17 Mai 2011, 16:15
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Moi ben RaAmon, pois xa estou inscrito, para gastarlas miñas zapas en Carballo, ten moi boa pinta....
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Mai 2011, 14:06
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Inscrito. Si hay feria ese domingo pues habrá que ir a tomar unas cañitas y unos callos por la zona xD
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 18 Mai 2011, 14:48
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

VICTORALVAREZ escribió:
Inscrito. Si hay feria ese domingo pues habrá que ir a tomar unas cañitas y unos callos por la zona xD

Pues va a ser que no... que no hay feria ese domingo, digo Sorriso Toca el anterior y el siguiente, ya en plenas fiestas de San Juan. Pero tranqui, que cañas las puedes tomar igual, y callos tampoco me extrañaría! Guiño O también puedes correr sin zapas, ahora que está tan de moda el barefoot, y "pamí" que quedas servido de callos para una buena temporada Abraiado

Saludossss
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Mai 2011, 14:52
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

RaAmon escribió:
VICTORALVAREZ escribió:
Inscrito. Si hay feria ese domingo pues habrá que ir a tomar unas cañitas y unos callos por la zona xD

Pues va a ser que no... que no hay feria ese domingo, digo Sorriso Toca el anterior y el siguiente, ya en plenas fiestas de San Juan. Pero tranqui, que cañas las puedes tomar igual, y callos tampoco me extrañaría! Guiño O también puedes correr sin zapas, ahora que está tan de moda el barefoot, y "pamí" que quedas servido de callos para una buena temporada Abraiado

Saludossss

Jajajajjaaj. Muy bueno RaAmon, pero si no hay feria pues regresaré a Coruña a tomarme las cañitas a La Estrella xDD Saludos!!!
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 18 Mai 2011, 15:04
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

VICTORALVAREZ escribió:
Jajajajjaaj. Muy bueno RaAmon, pero si no hay feria pues regresaré a Coruña a tomarme las cañitas a La Estrella xDD Saludos!!!

Tú mismo... Parar pero en Carballo también tienes una calle de la Estrella, y también es animada, aunque eso sí: en otros horarios Guiño Pero puedes venirte el sábado "la nuit", aprovechar la Estrella a tope hasta las tantas y luego ya reenganchas con la carrera... ¡quén dixo medo?!!! Además así no necesitas carga de carbohidratos la noche anterior y rulas con combustible de máximo octanaje... Payaso
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Mai 2011, 15:19
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

RaAmon escribió:
VICTORALVAREZ escribió:
Jajajajjaaj. Muy bueno RaAmon, pero si no hay feria pues regresaré a Coruña a tomarme las cañitas a La Estrella xDD Saludos!!!

Tú mismo... Parar pero en Carballo también tienes una calle de la Estrella, y también es animada, aunque eso sí: en otros horarios Guiño Pero puedes venirte el sábado "la nuit", aprovechar la Estrella a tope hasta las tantas y luego ya reenganchas con la carrera... ¡quén dixo medo?!!! Además así no necesitas carga de carbohidratos la noche anterior y rulas con combustible de máximo octanaje... Payaso

Jajajaja. Habrá que pensárselo entonces ;-))
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 19 Mai 2011, 23:30
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Inscrito tamén. Aproveiarei para saudar á familia.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Mai 2011, 17:35
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Voy a esperar unos días para inscribirme, pues mi estado de forma se deteriora día a día. A ver si a partir de la próxima semana puedo entrenar algo más, y sin duda, también me inscribiré. Había corrido hace 2 años la C.P. Costa da Morte, cunado se celebró en Carballo, y el circuito estaba muy bien. Casi llano y por el centro de la ciudad. Creo recordar que había ganado Lolo Penas, en un recorrido de algo menos de 10km. Supongo que este año, si es parecido, lo ampliarán un poco.

Bueno, espero estar en esta carrera. Tiene buena pinta.

Saludos
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 25 Mai 2011, 20:31
Asunto: Re: I Carreira Popular Concello de Carballo

Bueno, pois xa me din unha volta polo percorrido e xa podo asegurar que este ano non vai faltar ningún metro dos 10.000 Sorriso O meu GPS incluso mediume 5,1 km (lembrade que son 2 voltas), pero hai que ter en conta que ás veces tiña que andar dando bandazos polo tráfico, pola xente nas beirarúas, etc., xa que era a última hora da tarde e había de todo.

Ratifícome en que o circuito é bo para correr: rápido e con suficientes zonas de recuperación. O Padroado Deportivo Municipal editou uns trípticos co percorrido sobre unha foto aérea (GoogleMaps), pero non creo que serva de moito pegalo aquí, ademáis de que teño dúbidas de que se vira algo decente. O que sí vou facer é indicarvos aproximadamente cómo se distribúen os tramos dende a saída, para que vos fagades unha idea:

* Gran Vía+Doctor Fleming -> 1 km con un desnivel de 25 m
* Vila Noia+Vila Ordes+Avda.Bergantiños -> 600 m prácticamente chans
* Alf.Brañas+Vzqz.Parga -> 800 m baixada rápida (-30 m desnivel)
* Vzqz.Parga+Fomento+Avda.Fisterra -> 800 m chans
* Río Sar+Avda.Milagrosa -> 400 m subidiña (10 m desnivel)
* Río Anllons+Río Sil+Río Lérez+Río Miño+San Martiño+Rúa Sol -> 1,3 km prácticamente chans (-10 m desnivel)
* Gran Vía -> 100 m subida (10 m desnivel) + 50 m chans

Isto é aproximado; non me veñades con que non cadran exactamente os metros ou os desniveis! Moi feliz Pero pódevos servir para que vexades cómo repartir esforzos na carreira e que vos convenzades de que é un circuito doado e relativamente rápido.

Por certo: non sei se xa o dixen, pero está homologado pola FGA, así que o que busque marca, aquí ten un bó sitio para atopala.

A saída será ás 12:00 h, así que preguemos para que non aprete a calor.

E outro detalle: a carreira "grande" (hai tamén 4 máis para categorías alevíns, infantiles, cadetes e xuvenís, con menos percorrido, entre 1600 e 5000 m) inclúe só dúas categorías: SENIOR (nados entre 1993 e 1976) e VETERANOS (nados antes de 1976)... esto último é o que menos me gusta, a verdade; meter no mesmo saco clasificatorio a corredores de 36 anos e de 70... pero en fin, é o que hai, e xa temos un aspecto a mellorar (dende o meu punto de vista) para o vindeiro ano Guiño

Como hai categorías de cativos, podedes traelos a correr nunha mañán deportivo-familiar. E pola tarde podedes achegarvos, por exemplo, á praia de Razo a descansar paseando pola beiramar, ou acercarvos por Malpica, Caión... hai cousiñas chulas pola zona. Tampouco neste caso levo comisión nin estou implicado na organización da carreira, que conste! Silbar

Pasarán lista na saída, e ó que non veña mandaranlle a falta á casa Razz


Última edición por RaAmon o Mér, 25 Mai 2011, 21:17; editado 2 veces





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos