Foros ›
Entrenar en Lugo por monte
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 21 Mar 2011, 11:01
Asunto: Entrenar en Lugo por monte

Ola,

este fin de semana estou en Lugo por cuestións familiares e quería facer o domingo pola mañá un adestramento por monte a ritmo moi lento pero cunha duración de entre 2h - 2:30h pq se acerca a proba do Courel do GMTA e hai q ir collendo fondo para o q nos espera. A miña idea sería ir polo monte Segade xa q o ano pasado fun ao minitrail organizado polo Clube Fluvial e parece un bo terreo para correr sen demasiada tecnicidade e dureza pero a verdade é q non coñezo nada por ahí. Se alguén se anima estaría encantado de compartir adestramento, q escriba por akí e xa oganizamos.

Un saudo.

www.24gramos.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 9:54
Asunto: Re: Entrenar en Lugo por monte

que tal anraky!!yo estoy en Lugo,así que si quieres salir a entrenar por el monte Segade yo puedo hoy a las 15:00 ó a las 18:00 si te apetece avisa,si no igual salgo por la muralla que em queda cerca del piso y doy 4 vueltas a ésta hasta que me maree,que mide 2.200 ó 2.300 m. Silbar Ríndose nos vemos
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 10:09
Asunto: Re: Entrenar en Lugo por monte

Hola chicos, qué bien que sigáis entrenando cuando estáis fuera Aplauso
Si me permitís una sugerencia, ya que le ponéis ganas y sois muy participativos, podríais pensar en continuar en el hilo Correr en Lugo, iniciado hace un cierto tiempo, que tiene poca participación (de 7 mensajes ¡2 son de Yonathan!), con un poco de suerte transmitís buen rollito para que, por fin, vaya adelante como se merece. A fin de cuentas, vosotros también entrenáis por otros terrenos.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 02 Abr 2011, 12:58
Asunto: Re: Entrenar en Lugo por monte

Te hice caso,Cándido y ya subí el tema Guiño
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Lun, 04 Abr 2011, 9:22
Asunto: Re: Entrenar en Lugo por monte

Sorry yonathan, acabo de leerte, de todas formas este fin de semana non estaba en Lugo, no mensaxe referíame a adestrar o fin de semana anterior ... pero na ao final fun desde Lugo ao pobo da miña moza, uns 18 kms pola carretera da Fonsagrada, menudo castigo correr por esa carretera e ademais non ten un tramo llano Muro

Boa idea Cándido, de feito non me fixara de q xa estaba aberto un tema de correr en lugo, senón houbera posteado alí en lugar de abrir un novo fío. A partir de agora cando vaia a Lugo escribo alí, a ver se entre yonathan e eu animamos ese fío q está bastante parado.

www.24gramos.blogspot.com
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Mér, 06 Abr 2011, 22:35
Asunto: Re: Entrenar en Lugo por monte

No pasa nada anarky,ya me imaginaba que seguramente no estarás,pero por si acaso Silbar es que entrenar sólo en baja forma es un coñazo Muerto Muro
pero cuando vuelva por ahí te aviso antes sobre el viernes así igual me lees y quedamos,ok.Venga a entrenar!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos