Foros ›
ACUATLÃ?â??N EN CALDAS DE REIS?
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 03 Xul 2006, 9:47
Asunto: ACUATLÃ?N EN CALDAS DE REIS?

Moi boas para todos/as: Estou a buscar información sobre un acuatlón que se vai facer, ou eso parece, en principio este sábado, día oito, en Caldas de Reis. No concello non saben máis que eso, que en principio se vai celebrar é que esta a cargo da federación de triatlón de Galicia. Non son capaz de entrar na páxina de fegatri, ¿sabes algún si se vai celebrar e como obter información?. Un saúdo e grazas.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xul 2006, 17:00
Asunto:

Buenas. Poco puedo ayudarte ya que estoy en la misma situacion que tu. Lo unico que queda es llamar por telefono a la federacion de triatlon y que den informacion. El año pasado tambien estaba anunciado y despues lo anularon.

De todas formas aun quedan los acuatlotenes de As pontes (15-16 Julio) y el de Ferrol (22-23 Julio).

Saludos a tod@s
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mar, 04 Xul 2006, 10:11
Asunto:

Grazas, non sabía que o ano pasado xá pasara o mesmo. Non vou chamar a federación, xá fixen bastantes intentos por conquerir a información e considero que son eles os que teñen que facer o esforzo de facilitar as cousas. Lástima porque tiña que ser o meu primeiro acuatlón. Os de As Pontes e Ferrol vexo difícil ir por circunstancias persoais e me vou quedar cas gañas este ano, outra vez será. Un saúdo.
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Xul 2006, 16:47
Asunto:

Pois a min inscribíronme pra este sabado 8 de xullo no acuatlón de caldas así que debérono cambiar pra esta semana. Non estou totalmente seguro xa que foi un compañeira de equipo a que fixo as inscricións, pero si lle colleron o Tlef será certo. Preguntade
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Ven, 07 Xul 2006, 10:42
Asunto:

Posibemente se celebre, pero xá fixen outros plan e xá non mirei polo tema, pero grazas polas información.
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 16:22
Asunto:

Para participar nun acuatlón hai que estar federados?
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 16:53
Asunto:

Según a FEGATRI, poderemos participar nun Acuatlon con licencia de un día si non e proba do Campionato Galego. Se non recordo mal, o ano pasado en Oleiros podíase participar con Licencia dun día e en Ponte Nafonso hai un popular. O de Caldas non sei se se celebrou o ano pasado.
Espero que a miña resposta che aclarase algo....ou non Sorriso
Ta´logo
xolinha

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/12/06
0 Carreiras
415 Mensaxes
TEO (LOS TILOS-SANTIAGO)
Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 17:46
Asunto:

Gracias NAMOR!!! Polo que vexo xa participaches nalgún, non? Xa nos podes ir soltando información cando vain aparecendo algunhas competicións que non pertenzan ó campeonato gallego. Gustariame saber algo mais sobre este deporte e participar nalgun.
O de Noia cando dis que é?
Polo que sei o de Ferrol pertence o campeonato gallego. Así que xa nada.
O de Oleiros é o 10 de xuño
O de Cangas de Reis e As Pontes son populares ¿? Non aparecen na páxina da FEGATRI.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 18:23
Asunto:

en pontenafonso celebrabase un triatlon moi chulo en outubro (podias participar individual e por equipos)pero o ano pasado xa non xe fixo, unha pena por que o marco é incomparable
NAMOR

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/07/06
0 Carreiras
94 Mensaxes
CANGAS (SOL DE GALICIA)
Respostar citando Envío Ven, 23 Mar 2007, 19:59
Asunto:

So participei nun Acuatlon e foi no de Vigoarena o ano pasado. Foi de promoción, distancias cortas e a tope dende a saida. O acabar a primeira carreira, metinme na auga de penultimo e sain o sexto ou septimo pola cola. E na parte da carreira creo que non gañei ningún posto mais....asi que experiencia so teña esa en acuatlon ainda que este ano me gustaría moito ir a Oleiros.
Se me entero dalgún que non apareza na web da Fegatri, poñereino por aquí. Tamén lle dou algo as travesías a nado, para desfogarme un pouco entre triatlon e triatlon. O da praia de Silgar e baixar de 27 minutos nos 1000 metros desta travesía e o meu obxetivo para este ano.
Ta´logo
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 25 Mar 2007, 23:12
Asunto:

Buenas. Tambien tengo pensado hacer los acuatlones de Oleiros y el gallego de Ferrol. Salvo que surga algun imprevisto o tenga alguna travesia interesante por ahi, que tambien me gustan mucho.

He visto que este año se celebra el Biatlon en Viveiro (Campeonato de España), pero tengo entendido que son distancias corta en cuanto a la carrera y a la natacion. ¿Alguien sabe exactamente las distancias?.

Tengo compromiso para hacer el cuadriatlon de Tui o algun triatlon por relevos. Pero lo de hacer un triatlon solo no lo tengo tan claro. Me parece que tendre un verano cargadito de competiciones (salvo algun compromiso o imprevisto).

Saludos a tod@s.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 6:36
Asunto:

Eu o ano pasado participei en Ferrol no acuatlon do campionato galego conseguindo por en pé a tódolos servizos de socorro coa miña actuación en natación onde semallaba ir cara atrás no canto de avanzar...

Neste ano coa broma que teño na perna fago mais piscina que o ano pasado a ver si podo mellora-la velocidade sen afogar e participo nalgunha mais. A pega é que a maioría das probas son para federados e/ou precisan licencia dun día cousa que é de entender dende o punto de vista organizativo polo tema dos seguros e responsabilidades mais que sempre resta participación.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
furabolos

Novo foreiro
Novo foreiro
23/01/07
0 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Mar 2007, 11:53
Asunto:

o acuatlón de as pontes é un clásico e non é necesario estar federado celébrase a primeiros de xullo se non me lembro mal e fáise xunto con unha travesía de natación pola tarde polo que acoden moitos nadadores





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos