Foros ›
Autor
Mensaxe
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 12:45
Asunto: Re: OS AFIADORES

Hola rapaces,xa estamos na casa,espero que todos sin problema.
Gracias ZeusOurense,seria fantastico conseguir seguir tu estela pero es algo que no esta a mi alcance,para mi fue un placer saludarte e ti y al resto de Esprintes.Saludos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 13:37
Asunto: Re: OS AFIADORES

Hola a todos, xa de volta de Parada deciros que voltamos os tres sanos e salvos, que vista a tremenda dureza da proba xa emoito, entre as fortisimas baixadas cun terreno moi irregular e as impresionantes rampas costa arriba estou que non me teño. Muerto
A falta de dous quilometros casi tuven que abandonar, comenzaron a darme fortes calambres das pernas e tuven que parar a estirar, despois fun regulando e conseguin chegar.
Pronto sairan as clasificacions en Championchip,, creo que conseguimos os tres grandes resultados.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 13:39
Asunto: Re: OS AFIADORES

Esqueceuseme felicitar a Orbita e Rubenigue por as suas boas carreiras, na Carballeira e Pontevedra.
Enhoraboa Aplauso Aplauso
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 13:48
Asunto: Re: OS AFIADORES

Gracias Vistahermosa,noraboa xa por terminar independientemente do resultado(sodes uns cracks) Aplauso ,ahora a recuperarse pra Santiago,parabens tamen a Rubenigui Aplauso .Saudos.
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:32
Asunto: Re: OS AFIADORES

Xa cos resultados de Parada na mau, confirmase a gran carreira que fixemos:
MANEL. posto 14
Vistahermosa posto 19
Espadana posto 29
sobre 76 corredores que remataron. Aplauso Aplauso Aplauso
Botando contas esi por arriba o equipo do dia de hoxe sumara uns 1.100 puntos. Bailar Bailar
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 18:44
Asunto: Re: OS AFIADORES

Hola Vistahermosa,o no me enteré de como va lo de los puntos o no nos has sumado a Rubenigui ni a mi Pensando (56 de 248 lastima que solo sea un 6000 y en realidad bastante escasos Ríndose )esta semana creo que hemos cumplido muy bien todo el equipo lo que pasa es que los demas tambien habrán corrido lo suyo Ríndose .
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 19:46
Asunto: Re: OS AFIADORES

Si he contado los cinco, para ser mas exacto me salen 1144, puntito arriba o abajo.
Dentro de 9 o 10 dias ya sabremos si fue bueno o no el fin de semana.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 20:50
Asunto: Re: OS AFIADORES

Entonces no supe hacerlo,a mi me salian 1400 y algo pero debí de hacerlo mal Avergonzado ,perdón.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 24 Out 2010, 21:04
Asunto: Re: OS AFIADORES

Toda esta ilusión do principio de mirar os puntos ,intentar saber en que puesto estamos,facer numeros pra ver os puntos que nos van dar,e todo o demais... sera como cando compras un coche novo que se che se pousa unha mosca nel perseguimos a mosca (polo menos eu)pero a medida que pasa o tempo xa se vai normalizando todo,e esto espero que sexa igual,dentro de uns dias ou semanas xa lle daremos menos importancia e enteraremonos dos puntos cando nos acordemos de subilos ou polo menos eso espero senon vai empezar a decirme a familia que estou obsesionado Ríndose .
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 12:04
Asunto: Re: OS AFIADORES

orbita escribió:
Toda esta ilusión do principio de mirar os puntos ,intentar saber en que puesto estamos,facer numeros pra ver os puntos que nos van dar,e todo o demais... sera como cando compras un coche novo que se che se pousa unha mosca nel perseguimos a mosca (polo menos eu)pero a medida que pasa o tempo xa se vai normalizando todo,e esto espero que sexa igual,dentro de uns dias ou semanas xa lle daremos menos importancia e enteraremonos dos puntos cando nos acordemos de subilos ou polo menos eso espero senon vai empezar a decirme a familia que estou obsesionado Ríndose .
Si o escribira eu non daria expresado millor os meus pensamentos. Moi feliz
Con respecto os puntos o millor fun eu quen me trabuquei.
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 17:26
Asunto: Re: OS AFIADORES

Hola equipo, ¿que tal fue ayer por pontevedra y en la carballeira? nosotros por parada creo que hicimos muy buen papel con Manel y Vistahermosa 14 y 19.
Yo puesto 29, empece bien pero desde el km 5 al 8 lo pase bastante mal y un compi del Korkore fue marcandome ritmo y me fui recuperando poco a poco, del 8 al 16 me encontre realmente bien pero el compi se quedo sin fuerzas y fuimos juntos hasta la meta que llegue muy entero.
Podia bajar algun puesto si me exprimiera en los ultimos KM pero decidi ir con el como el lo hiciera antes conmigo.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Out 2010, 20:55
Asunto: Re: OS AFIADORES

Hola compañeros,Espadana a Rubenigui en Pontevedra creo que le debió de ir muy bien ya que consiguió un gran resultado y yo en la Carballeira hice todo lo que pude,pero vosotros os salisteis Aplauso Aplauso ,modestia a parte creo que formamos un buen equipo Satisfecho .En cuanto a lo que comentas de que sacrificaste algun puesto por seguir con el compañero que te había ayudado antes,yo creo que ese es el espiritu que debemos de demostrar(ante todo ser buenos compañeros)los puntos solo son eso puntos,pero los hechos son los que engrandecen a las personas y por supuesto a los deportistas,asi que creo que hiciste muy bien.Saludos.
MANEL.

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/09/10
0 Carreiras
804 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 10:52
Asunto: Re: OS AFIADORES

Hola equipo, eu fixen algo parecido o do amigo ESPADANA e o que fixemos si que e deportividade ,o que pasa e que a miña señora igual non esta moi dacordo si ve algunha fotos pero eu tiña moito medo ir por alqueles montes.Un beso
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 20:56
Asunto: Re: OS AFIADORES

Boas noites rapaces,estiven a mirar o da carreira do domingo(Santiago)e como oxe vai fatal a conexion de internet(maña virá o tecnico de R)non me enterei moi ben Pregunta ,pero pareceume que se ten que recoller o dorsal de 8 a 9 da maña na praza d Obradoiro(o que ven a ser a meta)e dispois a fume de carozo pra saida,que polo que vexo no mapa non esta mismo o lado, mais o que teremos que andar dende onde consigamos aparcar dame a min que en vez de 12Kms.vamos acabar facendo 15 ou 20kms.cando menos Pensando .¿Pero non seria de por os dorsais na saida? Enfadado .¿Sera por tocar as narices?.
orbita

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
18/02/10
0 Carreiras
1728 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Out 2010, 21:19
Asunto: Re: OS AFIADORES

MANEL. escribió:
Hola equipo, eu fixen algo parecido o do amigo ESPADANA e o que fixemos si que e deportividade ,o que pasa e que a miña señora igual non esta moi dacordo si ve algunha fotos pero eu tiña moito medo ir por alqueles montes.Un beso
Manel Manel,non tiven mais que mirar as clasificacions pra ver que te nos vas votar a perder Ríndose ,reza pra que non poñan fotos Rezar porque coincidir no mesmo segundo xa tiñas que ir ben pegado Silbar .¿Ou son eu moi mal pensado Demo sorrindo ?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos