Foros ›
Author

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Posts

Reply with quote Post Sat, 16 Apr 2011, 9:09
Post subject: Re: SANIDADE ACTIVA

O fin de semana pasado os cinco compoñentes de Sanidade Activa participamos na vig-Bay foi fántastico poder coincidir de novo xa que non podia ser dende a media maratón de Pontevedra, o resultado da carreira foi bo e todos estivemos moi preto uns de outros. Agardo poder coincidir de novo en próximas carreiras. Saudos a todos.

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Posts

Reply with quote Post Sat, 14 May 2011, 8:01

Que abandonado teño esto...
Neste último mes fun correr a duas carreiras a do Corgo-Corrubedo, que me encanta e a de San Telmo-Tui que tamén e espectacular polo seu recorrido polas ruas de Tui, este fin de semana irei a M. maratón de Coruña, nunca a corrín e agardo poder disfrutar dunha xornada de atletismo a tope. Ramón a ver se podo aguantar o ritmo e podemos compartir unha chea de kms xuntos Wink

Bailar Saudos e a correr Bailar

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Posts

Reply with quote Post Thu, 19 May 2011, 15:17

O domingo corrín a Media de Coruña, compartín todos os kms co compañeiro de equipo e parella do circuito 2010-2011 Ramón, disfrutei da media ainda que parte do circuito pareceume pouco vistoso, era a primeira participación e agardo que sexa unha media que se consolide ano a ano. Smile

O martes festivo participei na carreira de Redondela, un 6000 rápido que tamén foi a primeira participación donde Fonvigo mais eu fixémola xuntos dende a saida ata a chegada. Smile

Saudos equipo e vémonos en próximas carreiras. Smile

Nunca correrei só...
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Posts
pontevedra
Reply with quote Post Sun, 29 May 2011, 21:55

Wink Un placer haberte saludado de nuevo Eskijama, siempre coincidimos en un tramo unos metros hasta que te escapas Laughing , en Cambados intentare seguirte Pensando es fácil decirlo lo difícil es hacerlo Muro hay que hacer series Cool

Grande Eskijama!!!

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Posts

Reply with quote Post Thu, 09 Jun 2011, 22:58

Gracias Moran e afiles tamén e un placer veros nas carreiras.
Verémonos en Cambados... Smile por certo carreira preciosa e fantásticamente organizada por Oliveira, este será o terceiro ano que participo, cita fixa no calendario Smile

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Posts

Reply with quote Post Tue, 14 Jun 2011, 22:49

Fin de semana con doblete, sábado correndo a nocturna de Celanova donde compartín carreira con Ramón(gran compañeiro de carreiras), carreira moi bonita e moi ben organizada e o domingo carreira en Cambados donde Oliveira tamén nos preparou un 10000 dos mais bonitos de Galicia. Ramón tu tamén fixeche doblete xa que o domingo corriche en Lugo e agardo que che fora ben porque eu en Cambados estaba bastante cansado. Un saudo a todos os compoñentes do equipo e vémonos en próximas carreiras.

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Posts

Reply with quote Post Sat, 25 Jun 2011, 9:28

O sábado pasado carreira nocturna en Xinzo, o xoves nocturna de San Xoan en Vigo e o domingo mercantil para rematar a tempada do circuito 2010-11, as pernas non paran ainda que xa piden algo de descanso.... Wink

Nunca correrei só...
Trécola

Maratoniano
Maratoniano
25/10/09
0 Carreiras
647 Posts

Reply with quote Post Fri, 15 Jul 2011, 19:04

Bueno terminou o circuito 2010-11, primeira participación e moi contento da nosa participación xa que acadamos ascenso a primeira por equipos, en parellas quedamos Ramón mais eu entre os 15 primeiros e en individual tamén acadamos ascenso a 2ª, somos un equipo que era bastante complicado coincidir por mor do traballo pero quero felicitar a todos(Ramón-Ram59, Rafa-Hos, Alfonso-Sonobranco e Miguel- Mape73) xa que o fixemos o mellor posible. Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Particularmente disfrutei un montón xa que coñecín a moita xente tanto nos entrenos coma en carreiras, bueno agora toca descansar un pouco de todo o sucedido esta tempada, tamén decir que case que con seguridade o meu próximo obxetivo será correr a miña primeira Maratón.

Sin mais voltaremos na vindeira edición Smile

Nunca correrei só...
ram59

Novo foreiro
Novo foreiro
22/09/10
0 Carreiras
43 Posts

Reply with quote Post Sun, 24 Jul 2011, 14:15

Hola Carlos, no sabía nada de lo del ascenso me lo dijerón hoy unos corredores de Orense del equipo Os Afiadores, te conocen y estuvimos charlando y compartiendo km en una carrera en Piñeira(Monforte) sus nicks Orbita y Rubenigui ( les mando un saludo enorme).
Ya te llamaré por telefono un abrazo enorme para ti y para todo el equipo

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum