Foros ›
Autor
Mensaxe
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Out 2010, 19:50
Asunto: Libros

Hola, he pensado que aquí somos much@s l@s que nos encanta la montaña y la naturaleza en general. Me gustaría que los aficionados a la lectura aportaran alguna recomendación que les haya gustado especialmente.

Un saludo y gracias.
ramiguens

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/01/10
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 10:27
Asunto: Re: LIBROS

Repanocha escribió:
Hola, he pensado que aquí somos much@s l@s que nos encanta la montaña y la naturaleza en general. Me gustaría que los aficionados a la lectura aportaran alguna recomendación que les haya gustado especialmente.

Un saludo y gracias.

Sobre libros de montaña?
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 10:52
Asunto: Re: LIBROS

Hola Repanocha,

Sobre aventura ,valentia, perseverancia, superación (y puede que sobre todo las dotes de mando de Shackleton ) :
"Atrapados en el Hielo" de Caroline Alexander, que relata la odisea vivida por Sir Ernest Shackleton y sus 27 hombre en l'Antartida durante casi 2 años en condiciones extremas.

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 11:02
Asunto: Re: LIBROS

ramiguens escribió:
Repanocha escribió:
Hola, he pensado que aquí somos much@s l@s que nos encanta la montaña y la naturaleza en general. Me gustaría que los aficionados a la lectura aportaran alguna recomendación que les haya gustado especialmente.

Un saludo y gracias.

Sobre libros de montaña?

Sí, montaña, naturaleza y aventura. Pero no de ficción sino de experiencias vividas en primera persona.

Gracias chavalin, lo tendré en cuenta, tiene muy buena pinta. A ver si lo encuentro en la biblioteca.

Un saludo.
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 16:44
Asunto: Re: LIBROS

Bueno, pues he decidido comprar un par de libros. He preguntado por el que tú me recomendaste y lo he encargado ya que no lo tenían en tienda, lo hay en edición bolsillo baratito Aplauso
Y he comprado:

- Sir Edmun Hillary, Una vida extraordinaria Alexa Johnston

Biografía del primero en el Everest, muy interesante en principio.

- Quién vive, quien muere y por qué Laurence Gonzales

Sobre supervivencia en dificultades extremas y como reaccionamos. También parece muy interesante.

Ya os contaré cuando los termine. Y animaros a comentar vuestras lecturas en este terreno.

Saludos.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 16:52
Asunto: Re: LIBROS

Faigo as miñas recomendacións:

1.- Everest: Cincuenta años de Escaladas, Misterios y Tragedias; de Alfredo Merino; Ed. Esfera de los Libros.

2.- Sueños del Eiger; de Jon Krakauer; (sinto, teñoo medio estraviado, non o dou atopado e non lembro a editorial).

En ambos casos, son deses libros que se len de noite, quentiños na cama, mentras que a mente voa libre entre a neve, o vento e o frío.

Saúdos.
nachopequeno

Novo foreiro
Novo foreiro
30/05/10
0 Carreiras
28 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 16:53
Asunto: Re: LIBROS

Hola Repanocha.

Esto es segun gustos pero me ariesgo con un par de titulos.

"Annapurna primer 8000" Autor Maurice Erzog editorial juventud
"Los conquistadores de lo inútil" Autor Lionel Terray Editorial Desnivel

Salud2
chavalin

Montañés
Montañés
2/11/09
0 Carreiras
244 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 17:20
Asunto: Re: LIBROS

Vuelvo, es que los libros..tantos conquistamos tantas cosas con ellos.

Uno que me gusta especialmente es:
"La conquista del Cervino" Eduard Whymper - Ediciones Desnivel.

por el Cervino y lo que representa para el alpinismo. (Yo aun sigo soñando de saludar un dia su cima , aunque ya no sea lo que era).

"Hay muchos que quieren ser maestros y muy pocos que se enorgullecen de ser aprendices"
ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 12 Out 2010, 11:56
Asunto: Re: LIBROS

Un libro que me ha encantado es MI REINO LA MONTAÑA de GASTON REBUFET impresionante.

Ultradistance athlete barefoot, autor de "El mundo en tus pies". Genéticamente incansable.
1x42 (250km) horas, 9x24 horas, 4x100kms, algún ultra trail, maratones, medias ....
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Nov 2010, 19:23
Asunto: Re: LIBROS

el que estoy leyendo ....la montaña desnuda de reinhold messner...relata al subida al nanga parbat

a4velas.blogspot.com
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 22:11
Asunto: Re: LIBROS

Eu recomendoche Mal de Altura de John Krakauer ( relata unha polémica historia no Everest onde morreron bastantes persoas dunha expedición e poucos sobreviviron polos pelos, o autor incluído)
e Ultramarathon de Dean Karnazes (conta todas as vivencias no mundo do ultramarathon)
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 06 Nov 2010, 23:43
Asunto: Re: LIBROS

cabuxamontesa escribió:
Eu recomendoche Mal de Altura de John Krakauer ( relata unha polémica historia no Everest onde morreron bastantes persoas dunha expedición e poucos sobreviviron polos pelos, o autor incluído)
e Ultramarathon de Dean Karnazes (conta todas as vivencias no mundo do ultramarathon)

Ai, non o din atopado, sei que narra o accidente do Everest do ¿96?

¿Sabes de que editorial é? Por certo, o Krakauer ten moi mala fama entre moitos alpinistas.
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2010, 9:51
Asunto: Re: LIBROS

Libros de Jon Krakauer en español

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2010, 13:19
Asunto: Re: LIBROS

Cándido escribió:
Libros de Jon Krakauer en español

Moitas grazas Cándido.
cabuxamontesa

Montañés
Montañés
26/10/10
0 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2010, 21:26
Asunto: Re: LIBROS

Si parece que hubo bastante polémica pola crítica que fixo no libro a diversas atitudes da xente que morreu, e tamén polo feito que critia o gran negocio das acensións de pago, eu leino e gustoume moito penso que é bastante honesto e a verdade , baixo o meu punto de vista toda esa poémica foi pola critica que fixo a divesas persoas e sobre todo o negocio. Recoméndocho moito.
Eu mequeino en desnivel.com ou en casa del libro, xa non me acordo.
Deste mismo autor é o coñecido libro "Hacia rutas salvajes", recomendadísimo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos