Foros ›
Clasificación entre localidades
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mér, 27 Out 2010, 15:07
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Xa está arranxado, agora vese ben. A cousa estaría así:

1 O Porriño - 1.255,90
2 Redondela - 1.048,94
3 Barbadás - 887,10
4 Vigo - 817,95
5 Cedeira -757,53
6 Ourense - 714,39

Penso que non é "imposible" que localidades pequenas xunten 5 corredores para participar, temos a Boimorto coma exemplo Guiño
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Mér, 27 Out 2010, 17:17
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Admin escribió:
Boas Carnocho, penso que precisamente é ao revés: a nova clasificación por localidades está a potenciar ás vilas pequenas. A día de hoxe a cousa vai así:

1 Barbadás - 887,10
2 Vigo - 811,34
3 Cedeira - 757,53
4 Ourense - 714,39
5 Ames - 677,40
6 Boiro - 665,05

Estas son as do ano pasado:

1 Ourense -76.356,95
2 Vigo - 74.962,17
3 A Coruña - 65.339,45
4 Santiago - 55.170,81
5 Redondela - 52.144,96
6 Lugo - 24.470,05

Se colleramos o mesmo sistema que o ano pasado estarían Vigo, Ourense e A Coruña nos primeiros postos e xa dende agora saberiamos o "podium virtual", só podería cambiar a orde.

Agora só che queda convencer a 4 colegas para ires ás carreiras Guiño
Eu tamen opino que esta nova forma de puntuacion por localidades esta perxudicando e discriminando as poblacions pequenas, e falo, de concellos realmente pequenos , con moi pouca poboacion, e nos cales e moi dificil , encontrar xente , que poida compartir, este mismo vicio que nos temos.Pareceme inxusto , que por non haber mais de duas ou tres persoas , nun mismo concello que queiran correr, xa non puntuen por localidades.Administrador, si queres colle a clasificaion por localidades do ano pasado, e veras como concellos con solo dous ou tres corredores, se situan por diante de concellos con mais corredores, co cal estase perxudicando as estes corredores.
Decir que estas son pequenas vilas, non me parece moi correcto:

- Porriño:17000 habi.
- Redondela: 30000habi.
- Barbadas: 10000 habi.
- Vigo: 370000 habi.
- Cedeira: 7500 habi.
- Ourense: 300000 habit.

Para min todo o que suba de 10000 habitantes, penso que non se deben considerar pequenas vilas. Se realmente queredes fomentar este deporte, e animar a xente a participar, non me parece que esta norma de ter que ter polo menos 5 participantes por localidade sea a millor forma.
De todoslos xeitos, eu acato as normas, ainda que non me parezcan xustas.

Un Saludo.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Xov, 28 Out 2010, 1:30
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

angelus escribió:

Un ejemplo, si un deportista es el único de su país que tiene un nivel suficiente para participar en unos juegos olímpicos, ¿le negarían su participación representando a su país por no llegar a 5 personas?

Por ejemplo yo soy de un pueblo pequeño del que que yo sepa no hay ningún otro corredor inscrito, ¿porqué no puedo yo mismo participar por mi localidad?

Estoy totalmente de acuerdo...ademas teniendo en cuenta la singularidad de Galicia, en donde se encuentran mas del 50% de los ayuntamientos de Espña...

No debemos ni podemos exigir que una localidad tenga mas de 5 corredores para estar representada, ya que eso para Beariz (comarca do Carballiño) supondira 1 corredor por cada 100 habitantes, mientras que para Vigo supondria 1 corredor por cada 60.000

¿ES JUSTO? 1 de cada 100 es equivalente a 1 de cada 60.000 (600 veces mas) solo por ser mas "DENSO"... Podeias estar seguros de que para mi NO

Yo creo que se deberian contar Concellos (requisito minimo) desde el primer corredor.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Out 2010, 21:42
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Hola,

Si lo de que hay 370000 hab. en Vigo es cierto, me salen una proporción de 1 de cada 74000, peor aún.

Creo que no soy el único que piensa que esta clasificación no es totalmente justa. Ni por lo que veo en los mensajes somos 2 ni 3. ¿Se toman en consideración estas opiniones?

Saludos.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 8:07
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Si, Angelus, aquí se tienen en cuenta todas las opiniones, pero con más de 600 inscritos sabemos que es imposible contentar a todos. Hagamos como lo hagamos, siempre habrá quien considere que el sistema no es justo, pero mientras las críticas sean bienintencionadas no hay problema.

De todas formas, a los que os quejáis de "falta de corredores" por no llegar a los 5 por localidad, os animaría a dejar de "miraros el ombligo" Guiño pensando que sois los únicos que corréis en vuestro pueblo y salgáis a buscar gente con la que correr o forméis un equipo de atletismo para promocionar este deporte.

Montar y mantener el Circuíto ya cuesta bastante, no podemos también ir casa por casa buscando corredores Moi feliz
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Out 2010, 15:47
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

en primer lugar yo nunca hago comentarios malintencionados, por molestar u ofender. doy mi opinión porque me gusta y si esto sirve para mejorar las cosas, sea donde sea, o almenos para tener un mayor abanico de posibilidades e ideas mejor.

lo de buscar gente en mi pueblo es complicado porque soy de la costa de lugo, casi asturianu jeje y trabajo en ferrol. este verano hicieron una carrera y fueron creo que 14 personas. no sé yo si podría conseguir que se apuntasen, lo veo complicado

aunque casi todo el año viva en ferrol se me hace extraño ver que mis puntos queda ahí dado que, repito que nunca quiero ofender a nadie, no me siento ferrolano y en cambio sí me resultaría agradable ver mi localidad aunque sea la última ya que no tengo muchos puntos.

y sé que esto os da trabajo, y seguramente mucho. pero tampoco tenéis que buscar vosotros a los corredores. ya tenéis casi 4000 inscritos, son unos cuantos y lo que podamos hacer nosotros por traer más gente podéis estar tranquilos que al menos en mi caso yo lo intentaré. entreno y tendré que ir a las carreras sólo y me gustaría ir con más gente porque ya he visto el buen ambiente que hay entre amigos, gente de los clubes...

saludos
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Lun, 01 Nov 2010, 5:26
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Ola, nunha actividade onde participamos mais de 600 persoas é imposible dar gusto a tod@s; evidentemente esta clasificación e o xeito da confeccionar ten sesgos como os tiña a de facela só sumando os puntos dos participantes de cada localidade sen mais. Temos un fio de MELLORA CONTÍNUA no que vos pedimos que vaiades poñendo as suxerencias e/ou queixas que teñades para telas en conta cara a seguir mellorando entre todos o circuito.

Por exemplo, podes estudiar engadir ó coeficiente que calculamos un factor corrector... como o número de inscritos por 1000 hab... dádelle voltas pero pensade que este cálculo que empregamos ten a virtude da sinxeleza por non percisar a realización de operacions manuais.

Para que compita cada corredor individulamente está a clasificación xeral, a competición por equipas é para equipas de persoas (que non teñen porque seren da mesma vila)

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2010, 18:37
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Hola Angelus, lo de comentarios malintencionados no iba ni por ti ni por ninguno de los escritos en este post.

Pero es que a veces me hace gracia el nivel de exigencia que se nos pide y luego no veo esa misma autoexigencia en los que hacen esos comentarios.

Sin ir más lejos, Koala supongo que se queja porque no aparece Vedra en la nueva clasificación. Pero es que en Vedra hay un club de atletismo y desde hace unos años una carrera popular. ¿Por qué no habla con sus vecinos y les propone unirse al Circuíto? ¿Acaso lo hizo?

Lois pone un extraño ejemplo, Beariz, localidad donde casualmente hay un club de triatlón, pues lo mismo ¿habló con ellos para que se inscriban?

Vuelvo a repetir y lo haré las veces que haga falta, lo que pretendemos es hacer una competición DIVERTIDA y con alternativas, porque a día de hoy y con el sistema antiguo seguirían en las 3 primeras plazas las ciudades de siempre y sin embargo con el nuevo sistema están O Porriño, Redondela y Barbadás.
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2010, 20:29
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Admin, creeme, valoro muy mucho vuestro trabajo, y no pretendia ser malintencionado y ni muchos menos polemico...

Ademas, ten en cuenta que en mi caso (contabilizo por Ourense) no aplica la consideracion que proponia para localidades pequeñas...

Pido disculpas si mi comentario se puede interpretar de otro modo, y en cualquier caso por no haber sabido ser mas constructivo proponiendo algun sistema alternativo.

Solo por aclarar, el hecho de poner Beariz ha sido simplemente porque, segun creo, es el concello de menor poblacion de nuestra geografia. No pretendia opinar positiva o negativamente sobre los correlegas de esta localidad, en donde por otra parte no tengo el placer de conocer a nadie (creo).

Un saludo.
CARNOCHO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/11/07
0 Carreiras
106 Mensaxes
SOBRADO DOS MONXES
Respostar citando Envío Dom, 07 Nov 2010, 22:23
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Eu sigo dicindo,con ánimo constructivo,sen que ninguén que se amole,que nas localidades pequenas,realmente pequenas é moito mais difícil que concursen cinco corredores,e que a min gostábame moito ver o meu pobo aí representado.Nesta Galiza nosa,rural e dispersa,non ten sentido facelo deste xeito,na miña opinión,anque isto sexa puramente anecdótico,eu prefería a clasificación pura e dura.Saúdos a todos e que non se me mosquee ninguén
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 08 Nov 2010, 10:11
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

Carnocho, o que non ten sentido neste terra nosa é seguir mirándonos o embigo e, porque "o meu pobo" non saia na clasificación, dicir que o sistema é inxusto e perxudica as vilas pequenas, cando son esas vilas as que están nos primeiros postos da lista.

Entendo e acepto que o sistema guste máis ou menos, pero repito, só tes que convencer a 4 colegas para que se animen a correr e xa está. Localidades similares a túa como Boimorto están na clasificación e teñen a súa propia carreira popular ¿Por qué non te animas a organizar algo ou a propoñelo no Concello?
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 19 Nov 2010, 12:16
Asunto: Re: Clasificación entre localidades

[Sin ir más lejos, Koala supongo que se queja porque no aparece Vedra en la nueva clasificación. Pero es que en Vedra hay un club de atletismo y desde hace unos años una carrera popular. ¿Por qué no habla con sus vecinos y les propone unirse al Circuíto? ¿Acaso lo hizo?

Efectivamente me queixaba por Vedra. Tes razon, non falei con nadie dese club para que se unise. Intentarei facelo. Pero realmente voume encontrar con un problema neste caso. O club Olimpico de Vedra esta formado no seu 95 % de atletas por rapaces que non van a puntuar no circuito debido a que son das categorias, alevin, infantil e cadete. O 5 % restante se non me equivoco son atletas que non son de Vedra, co cal evidentemente non se van a querer anotar por este concello para participar. Pero bueno, tratarei de falar con alguen (non si con quen) para que no circuito 2011/2012 Vedra tamen puntue por localidades.
Saludos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos