Foros ›
Autor
Mensaxe
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 19:33
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Jesus b cando se abre o envio de resultados dunha proba a clasificación da proba pola que imos comproba-los vosos envíos a terás enlazada na mesma páxina un pouco mais abaixo (como están agora a da media de Petín e a de Meaño).

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 19:57
Asunto: Re: INCIDENCIAS

gracias Kandpalleiro, estaré atento.

por cierto, en la clasificación que publicas de la media de Petín, figuro en el puesto 162 (es el que he enviado al Circuito); sin embargo, en la clasificación de Champión Chip, figuro en el puesto 145 :

www.championchipnorte....etin_4.htm

¿cuál es el puesto correcto para enviar?

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 15 Set 2010, 20:28
Asunto: Re: INCIDENCIAS

dende logo nós confirmamos pola clasificación que colgamos... no caso de Petín o erro se debe a que ó seren campionato galego championchip tiña orde de contar só ós participantes no campionato e incluir ó resto na súa posición pero sin nº de posto de chegada.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 10:35
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kandpalleiro al final puntuará el cross del Monte de Santa cruz o hay problemas con las clasificaiones? Silbar
paino

Novo foreiro
Novo foreiro
30/03/09
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Set 2010, 16:58
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kandpalleiro escribió:
Enlazame as fotos por favor... e si o teu compi ten conta no foro e non é parella túa (no circuito) nin da túa equipa (tamén no circuito) pois que el faga unha entrada neste fío verificando o que dis.
Hola. No se si me explique bien en el correo, lo que quise decir es que en la clasificación aparezco en el puesto 18 pero yo en realidad quedé en el puesto 46, ya que se equivocaron al meter los dorsales en la clasificación y confundieron el 73 y el 75. Como se puede apreciar en las fotos yo llegué a la meta con mi compañero de equipo el nº 158. Lo que no quiero es sumar los puntos que no me corresponden. En los enlaces de fotos, se ve que el dorsal 75 llegó antes que yo, y a mi me corresponde el puesto 46.
picasaweb.google.es/ma...1904203570
picasaweb.google.es/ma...5656924658
picasaweb.google.es/ma...7442391666
picasaweb.google.es/ma...8993896082
Gracias por todo y perdona por ser tan pesado.
angelus

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
17/09/10
26 Carreiras
1074 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 14:57
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola,

Estoy empezando a correr y todavía no sé muy bien cómo va esto. He corrido en la carrera popular de la torre de hércules el 12 de septiembre y ahora me acabo de inscribir en esta página pero no me deja enviar mi puesto.

Me salta el siguiente mensaje:
"O corredor 'angelus' aínda non está inscrito. Compróbao na lista de inscritos.
ERRO: Datos enviados non válidos. Revisa o formulario de envío."

He quedado en el puesto 327 con un tiempo de 33min 48s, para no ser un "atleta profesional" xD y estar empezando, creeis que es un tiempo aceptable?

Llevo paroximadamente un mes corriendo dos o tres días por semana y no consigo bajar el tiempo, unos 4min 50s por km. La sensación es de que las piernas no me responden como yo quisiera y las subidas y bajadas me rebientan; aunque después de correr no me sienta completamenta agotado. ¿Es normal?

Me tomaré los días que queden de buen tiempo para entrenar un poco de forma y espero ponerme en serio con la llegada del buen tiempo del próximo año.

Saludos.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 15:37
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Ola meu; as inscripcions no circuito son aparte das deste foro para te inscribir no circuito mira o que che pon en INSCRIPCIONS CIRCUITO

Seguro que a pouco que adestres xa estarás en forma para "dar matarile" a mais de un coma min... Guiño e senon polo menos iras vendo que te sintes mellor. Pero si tes pouco costume de correr sería bó que contactases con xente que te explicase como quencer ben e, sobre todo, cómo face-los estiramentos dempois de correr para non ter marcaduras.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 15:49
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Paino; tema arranxado, gracias. es un exemplo para TODOS.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
jorbaiona

Maratoniano
Maratoniano
5/02/09
0 Carreiras
2198 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Set 2010, 18:01
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kandpalleiro escribió:
Paino; tema arranxado, gracias. es un exemplo para TODOS.

me quito el sombrero!!! un ejemplo de sinceridad!!!

estar en buen puesto en el circuito es importante, pero sin hacer trampas mejor...aunque creo que pocos hacen trampas, o más bien ninguno...ya que este deporte del running es más competir contra nosotros mismos...además de representar a un equipo o a nivel individual a cada uno..

lo dicho, paino, un ejemplo Guiño

Club Afilados Runners
afiladosrunners.wordpress.com
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 18 Set 2010, 13:58
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Hola, xa pasaron quince dias da carreira de Maside e inda non se sabe que vai pasar cos puntos, o normal seria que se dera a clasificacion que correxiu Pipe como valida e despois si alguen non esta dacordo que reclame, pareceme o mais loxico e non que se den os mismos puntos a todos pois alguns sufrimos e demolo todo pra quedar o millor posible.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 18 Set 2010, 19:18
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Nós non somos a organización dunha carreira... Pensamos que a xente de Maside vai repasa-la súa clasificación cos datos da de Pipe e publicarán unha nova que xa empregaremos para abri-lo envío de postos.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Sáb, 18 Set 2010, 19:33
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Totalmente de acordo Kandpalleiro, pero dun mensaxe enviado por Maside o martes 14 do fio de dita carreira di que xa enviaron a clasificacion os do circuito . Por eso o meu mensaxe anterior. Un saudo
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 18:09
Asunto: Re: INCIDENCIAS

yonathan escribió:
Kandpalleiro al final puntuará el cross del Monte de Santa cruz o hay problemas con las clasificaiones? Silbar

Si, ya van varios dias de esta carrera y no sabemos nada

Amodiño e sin mancarse
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 19 Set 2010, 20:26
Asunto: Re: INCIDENCIAS

A clasificación que a organización colgou e nos pasou presenta algún problema técnico que temos que resolver de xeito "artesanal" Guiño nos ratos libres... pero a proba puntuará, non vos preocupedes.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
caracol

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
25/04/07
0 Carreiras
740 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Lun, 20 Set 2010, 7:39
Asunto: Re: INCIDENCIAS

Kandpalleiro escribió:
A clasificación que a organización colgou e nos pasou presenta algún problema técnico que temos que resolver de xeito "artesanal" Guiño nos ratos libres... pero a proba puntuará, non vos preocupedes.

OK sin agobios. Muchas gracias

Amodiño e sin mancarse





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos