Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 21:47
Asunto: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

A) Qué pasaría se de xeito masivo, ou alomenos maioritario, se organizasen as carreiras os sábados?

Ojo morado Sería posible / conveniente que fosen os sábados á tarde en algun caso concreto? (lembrar que moitos corredores traballan os sábados pola mañá)

C) E interesante que quede o domingo para descansar, e ata para disfrutar do povo, vila ou cidade na que se celebre a prova o día anterior.

D) E como non, o descanso físico e mental, relaxándose e asimilando a prova o domingo. E para os máis "galgos" ainda poden sair rodar.

Fago esta pregunta porque quedoume moi bó recordo das carreiras que teño corrido os sábados, e porque nestes días hai bastantes neste día.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 22:33
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

para algunas pruebas estaria bien, pero para otras no creo que fuera viable...
a que hora se pondria una media maraton o un maraton? sin que en el transcurso se haga de noche?
pruebas cortas o por ciudad puede que sea factible el realizarlas los sabados pero algun tipo de pruebas lo veo mas complicado
es una opinion
saludos

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
benitin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/01/08
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 02 Set 2010, 23:11
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Y os que traballamos os sabados todo o dia ¿que facemos? que por certo somos bastante
JAVICHIN5555

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/07/10
0 Carreiras
93 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 5:29
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

eu teño asistido a probas o sabado d maña ou tarde e despois ir a correr o domingo d maña e normalmente cando a proba me depara mais d duas horas d viaxe pois prefiro coller un hospedaxe nunha zona cercana, vixitala zona e o dia siguinte pois toca correr
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 6:53
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Eu estou totalmente a favor das carreiras os sabados,o domingo e para ir a misa e despois disfrutar da familia ou dos amigos,e mais tomar a siesta polo tanto ,todos a correr os sabados.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 7:10
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

eu traballo os sábados, así que cóntanse cos dedos dunha man as carreiras ás que podería ir.

iso si, respeto as opinións e preferencias de tod@s

-- Chámame "ghose"
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 8:55
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Hola.
Sinto discrepar.
Cando vos invitan a unha festa de cumpreanos, poñedes vos a data?
Como di o refrán, a cabalo regalado non se lle mira o dente.
Xa bo é que haxa quen queira organizar carreiras co gallo das festas do seu povo ou por datas marcadas, para ter que dicirlle que o domingo non, que o sábado, porque nos queremos descansar domingo.
Os que están nas organizacións das carreiras os domingos tampouco están a descansar, a que non pensástedes neles?
Saúdos, e agradecede que aínda haxa quen queira organizar carreiras.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 10:24
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Cuando una actividad gusta, el participar en ella ya sirve de descanso en forma de "divertimento". A mi me satisface que se organicen carreras tanto los sabados como los domingos, mejor los dos días, pues así asisto a las dos o más.

Como casi siempre hay programadas carreras los sábados y domingos, que cada uno elija a cuales va, y que las Organizaciones valoren que día es el más adecuado.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 10:32
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

En las Carreras, es como en la vida misma...
"Hay casos y quesos"
Hay corredores que pueden ir los Sábados y otros que no pueden...
Todo depende de los Organizadores de las mismas...
Sábado ó Domingo, nos vemos...
Entrenar duro... Muro Silbar Disimulando
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 10:35
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

También opino que deberían coordinarse los organizadores para que hubiese carreras tanto los sábados como los domingos. Así podríamos elegir en función de nuestras circunstancias personales (trabajo, familia, lugar de residencia, recursos económicos, etc...).

Aprovecho para decir (insistir) en la necesidad de crear una entidad (por ejemplo, una asociación) coordinadora de carreras populares a nivel gallego, que fijase un calendario coherente, y con otras muchas funciones, que beneficiarían al conjunto de corredores populares, pues en Galicia ya somos muchos, y cada vez más.
Seke

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/04/10
0 Carreiras
78 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 10:37
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

El debate sale más ahora que es verano y se puede correr de tarde, el problema es que según se acerca el invierno anochece más temprano y una carrera de tarde es inviable por falta de luz.

Por otro lado, muchos trabajamos los sábados, por lo que el domingo es más fácil llegar a más gente... con respecto al descanso y las visitas turísticas, un domingo puede dar para mucho.
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 10:47
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Seke escribió:
El debate sale más ahora que es verano y se puede correr de tarde, el problema es que según se acerca el invierno anochece más temprano y una carrera de tarde es inviable por falta de luz

En invierno, en vez de hacer la carrera a las 7 de la tarde, pues comenzando a las 4 o las 5, hay luz suficiente,

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
tigreton

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/08/10
0 Carreiras
56 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 13:10
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

Muro ¿Cando hai mais xente nas carreiras?. ¿Cando hai menos trafico? O final o que importa e que a xente poida correr. E como as carreiras en veran (Xullo e Agosto) e moitos estamos de vacaciones. Que todo o mundo quede conteto e imposible.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 14:06
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

jesusb escribió:
En invierno, en vez de hacer la carrera a las 7 de la tarde, pues comenzando a las 4 o las 5, hay luz suficiente

Xa teño visto críticas a carreiras que se fan pola tarde nun horario de 4 ou 5 polo motivo de que van correr sin facer a dixestión, e que corren moi pesados Pensando ::-k. E máis tarde, en inverno é noite pechada.
E non vos esquenzades que cando chegades está todo montado, pero eso non se monta nun plis-plas...normalmente fai falta toda a tarde do sábado para argallar toda esa infraestructura.... En fin, como en todo hai opinións de todo tipo...na variedade está o gusto...

En canto a esa opinión dunha asociación de organizadores, coincido en que a idea é fenomenal... pero quen lle pon o cascabel ó gato??? Si xa no foro mirade os follóns que se montan coas opinións, imaxinádevos ducias de organizadores encerrados nun salón negociando as datas de cadansúa carreira...buffff....para emitir por webcam!!!! Mr. Green Mr. Green
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 03 Set 2010, 14:19
Asunto: Re: CARREIRAS AOS SÁBADOS?

jesusb escribió:
Cuando una actividad gusta, el participar en ella ya sirve de descanso en forma de "divertimento". A mi me satisface que se organicen carreras tanto los sabados como los domingos, mejor los dos días, pues así asisto a las dos o más.

Como casi siempre hay programadas carreras los sábados y domingos, que cada uno elija a cuales va, y que las Organizaciones valoren que día es el más adecuado.

saludos,

Jesus, eu cando me jubile ei peidr que as poñan tamen os Martes Moi feliz Moi feliz Moi feliz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos