Foros ›
Author

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sat, 18 Sep 2010, 17:22
Post subject: Re: Los Omega 5

Ola de novo, unha vez acabada a carreira desta fin de semana en Arteixo , longa (12 qms.) e cun par de repeitos duriños aínda que curtos a metade de carreira. Aínda así acabeina cunha mellor media que na da Torre da Coruña do pasado domingo (5:40 por qm. nesta por 5:45 da anterior) e posto 230 sobre 242 que remataron (así que calculo que sobre 96,25 puntos). OJBlanco tamén a fíxo, en 59:39 Aplauso e acabando no posto 196 Bailar , así que puntúa sobre 120,75.
Os demais xa contaredes, especialmente a princesa que iniciou a carreira máis bonita de todas Razz e que aínda non contou nada sobre a súa lúa de mel, a onde iría Pensando Question .
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sat, 18 Sep 2010, 20:39

olaaa chicos! mucho ánimo Jecarqui! si consigues acabar es un gran mérito; genial, Migueliño y Ojblanco vamos a empezar a subir a tope jeje, yo en Campañó, carrera de 9,600 con un gran ambiente q estaban de fiestas, puesto 207 de 293, 118 puntos más para el equipo, y estoy apuntado a Boimorto pero no sé si ir, depende de como me levante mañana, muchos saludos!!
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sun, 19 Sep 2010, 15:22

Boimorto 106 puntos :D:D
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sun, 19 Sep 2010, 16:45

MANUELPUA escribió:
Boimorto 106 puntos :D:D
Miña naiciña querida Shocked , con que ganas empezamos Manuelpua, jajaja, así dá gusto.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Tue, 21 Sep 2010, 14:08

jejeje tou de Setembro deportivo :D; alguén se apunta a media de Vigo? eu vou , a ver se dou baixado a miña penosa marca de 2h nas dúas anteriores, Vig-Bay e Pontevedra Chupete por certo tamos en postos de ascenso moi ben!!!!
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Posts

Reply with quote Post Tue, 21 Sep 2010, 19:51

Buenas. A ver si aguantamos en esos puestos de ascenso. Ya estoy anotado para el Maraton del Miño, suerte en Vigo MANUELPUA, seguro que consigues bajar tiempo. Suerte y saludos

Saludos a tod@s.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Tue, 21 Sep 2010, 20:19

jecarqui escribió:
Buenas. A ver si aguantamos en esos puestos de ascenso. Ya estoy anotado para el Maraton del Miño, suerte en Vigo MANUELPUA, seguro que consigues bajar tiempo. Suerte y saludos
Iso, sorte na media de Vigo. E na maratón do Miño estou a ver se animo a alguén para facela por relevos, que non me vexo en disposición de facela completa.
Un saúdo e a seguir así Aplauso Aplauso .
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sun, 26 Sep 2010, 19:19

Muchas felicidades Jecarqui por acabar ese pedazo de cross!!! pues hoy en Vigo en la media marathon, hice 1h 50' q creo q es buen tiempo pero había mucho nivel y tampoco adelanté a muchos Very Happy , sobre 185 puntos para el equipo ,un saludo!
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Posts

Reply with quote Post Mon, 27 Sep 2010, 19:33

Enhorabuena Manuelpua, por el tiempo que has conseguido y los puntos que has logrado para el equipo. Ahora a por la proxima. Saludos

Saludos a tod@s.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Mon, 27 Sep 2010, 20:35

Bravo Manuelpua Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso !!!!!!!!! E eu esta fin de semana a ver que tal na maratón do Miño por relevos Rezar .
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Thu, 07 Oct 2010, 11:59

Gracias chicosss!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green cómo se presenta el puente ?¿? yo toy indeciso en ir a Marín x el fútbol sala me va a ser difícil y a Coruña el domingo tgo otro cumple el sab y tb complicado pero el Martes lo tgo libre o sea q iré a Vigo o Lestrove o a las 2 a ver si doy je, un saludo, q tal Migueliño en Ourense?¿?
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Fri, 08 Oct 2010, 19:44

OOOOOOOOOla, por Ourense bueeeeeeeeeeeeeeeeeeeno Silbar , nunca fixera distancias tan longa ( o máximo meu eran os 12 de Santiago e de Arteixo) así que os 14 do relevo da maratón fíxose un pouco longo (e maxime se facemos caso á xente do foro, que dí que o meu, o 3º, era o máis longo con 14600 metros), así que a media quilometra sobrepasando en algo os 6 minutos por quilometro, pero acabamos chegando entre os 3 da equipa (xunto a Linneo e Orbita) no posto 179 de 230 chegados Bailar , o que non parece malo tendo en conta que houbo sobre 40 abandonos de equipas relevistas. E o ambiente, por certo, fantástico e marabilloso o trato dado polos ourensáns Aplauso .
Polo demais, esta finde toca Coruña10 o domingo para OJBlanco e para min Bailar ( a pesar de que hoxe fún ao ximnasio por 1ª vez na semana e notei aínda as pernas algo cargadas Muerto ) e se recupero ben, que nono sei, o martes a Lestrove.
P:D: Por certo, Manuelpua vexo que case che gostan máis as festas e os cumpreanos que as carreiras Wink , jajaja.
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Tue, 12 Oct 2010, 21:11

Holasss, moi ben Migueliño x Ourense e Jecarqui por acabar a maratón do Miño tamén,q pasada! sips al final outro cumple e non me din levantado para ir a carreira de Coruña pero hoxe fixen doblete en Bembribe e Lestrove :D, mejor la carrera de la mañana sobre 120 puntos pero la de la tarde regular unhos 80 , saludos a todos, alguén se apunta a Carreira do meu pobo, O Carballiño?¿? e estou x ir a Vigo +11 tamén q ata a Noite Meiga non pillo mais festas jaja
MANUELPUA

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/05/09
50 Carreiras
164 Posts
O Carballiño
Reply with quote Post Sun, 17 Oct 2010, 16:54

tocou dobrete este fin de semana tamén, O Carballiño e Vigo +11 a verdade q moi ben as dúas carreiras, uns 270 puntos para o equipo
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Posts
A Coruña
Reply with quote Post Sun, 17 Oct 2010, 17:17

MANUELPUA escribió:
tocou dobrete este fin de semana tamén, O Carballiño e Vigo +11 a verdade q moi ben as dúas carreiras, uns 270 puntos para o equipo
Estás que rompes con todo, jajaja.
Pola miña parte, esta semana tocoume cea e pillei a cama ás 5:30 da mañá, así que tocou descanso deportivo. E ao mellor ata a de Santiago non volvo correr, porque a media de Pontevedra (na que xa está inscrito OJBlanco) pode que se me faga moito.
Por certo, Pensando daremonos xuntado todo a equipa na Pedestre? Así por fin poderíamonos sacar unha fotiño Razz .
Saúdos.

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum