Foros ›
Autor
Mensaxe
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 21 Xan 2011, 21:08
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Este domingo estaré en Boboras para seguir sumando, asin que procurare salir light, que ya se me fue la mano antes de la de Lugo monumental y luego me quede sin correr, haber si nos vemos porallí Guiño .
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Mar, 25 Xan 2011, 8:50
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

OLA! EQUIPO! pois despois dun respiro nesto de ir as carreiras, xa estou de volta, aínda nin mirei o calendario polo que non sei onde irei correr... pero puedo prometer y prometo un feixe de puntos!
Así que último de 1º, temolo moi negro para saír dese pozo pero bueno o caso é non mancarse!
Vémonos
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Xan 2011, 19:36
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Buenas nopudoser, si que esta jodida la cosa, pero aun quedan 6 meses, y son los 6 meses mejores (hay más oportunidades de dobletes y medias), aunque la clave de este circuito esta en los trails, son unas 6 carreras con coeficientes de 2- 2,75 que son la milk de puntos, pero bueno, yo sigo firme con mi propuesta de 3000 puntos para este año.

Posiblemente la siguiente sea lalin.

Haber si reaparece Rafita y aparece Borja 13.
elguerrouj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/04/09
0 Carreiras
196 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Feb 2011, 11:41
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Bom dia!, habrá que apuntarse al circuito de trail, me parecen muy entretenidas esas carreras. Empezaré en la de Carballiño.

Este año que voy a Viana do Castelo no puntúa. Muy bien todo, organización, ambiente, recorrido. Para hacer marca, mejor otras MMs
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Mér, 02 Feb 2011, 9:08
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

A do carballiño pode ser unha bona proba para empezar pero non prometo nado que é xusto despois do entroido e acababo sempre necesitando unha semana de desintoxicación... pero creo que para xinzo xa estarei en "forma"...
A que ten boa pinta é do courel o 17 de abril, xa a vou marcar no calendario.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Xov, 24 Feb 2011, 9:24
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Boas equipo! o vindeiro 3 de abril vaise celebrar a primeira carreira de monte " pozo do demo" por Verín e arredores, serán 11 km. Espero vervos que xogo na casa!
Imaxino que en breve a engadirán ao circuito.
bekele

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
56 Carreiras
462 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Mar 2011, 12:14
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

elguerrouj escribió:
Bom dia!, habrá que apuntarse al circuito de trail, me parecen muy entretenidas esas carreras. Empezaré en la de Carballiño.

Este año que voy a Viana do Castelo no puntúa. Muy bien todo, organización, ambiente, recorrido. Para hacer marca, mejor otras MMs


Buenas, rapaces, ya veo que tambien os pega fuerte lo del trail, si que tenia buena pinta la de carballiño, de echo van casi todos los de "entrenar en coruña", pero me parecia un poco forte de mais, asin que me quede con el CCNOS de ayer, y la verdá esque pa ser un 6000 me salio bastante xeitoso (a 4:03) y eso que llevaba 3 semanas sin correr.

La siguiente carrera que tango en mente son los 10km del CUVI el domingo 27, haber se nos vemos.
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 15:52
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Este domingo estarei por xinzo,,, non prometo nada máis que rematar ( o entroido foi moi duro...)
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 14 Mar 2011, 16:56
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

hola chicos, aqui estoy reaparecido y ya en forma, este mes aun no ire a ninguna pero para el mes que viene me apunté a la VIG-BAY el dia 10 y al trail de FOLGOSO el 17, yo este año no creo que me salve del descendo pero a ver si puedo aportar algo al equipo, que ya va siendo hora.

vemonos pronto. saudos
elguerrouj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/04/09
0 Carreiras
196 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Mar 2011, 16:23
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Buenas! Esta claro que para los trails es necesario ir con zapatillas adecuadas, fui a la de Carballiño con las de running e iba haciendo funanbulismo para no caer, el recorrido de la carrera muy bonito, para repetir.

La del Courel me parece demasiado, repetire la tebaida que me esta al lado.

También estuve por la capital leonesa en la MM, menudo calor castellano.

Próxima estación, este domingo carrera corta en Monforte, hora era!

Espero q podamos hacer una kedada del equipo en la vig-bay

nos vemos
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Dom, 27 Mar 2011, 15:45
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

eu este ano non irei a vigo, paseareime o sábado por padrán na andaina de 50 km... bo entreno. e o domingo que ven carreira en verín!
elguerrouj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/04/09
0 Carreiras
196 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Mar 2011, 7:58
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Tenía ganas de ir O Pozo de Demo, pero no va a poder ser, ni esa ni la de Oleiros, quedan marcadas para el año que viene.

Por tierras monfortinas, un buen diluvio y vuelta a las carreras cortas.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 8:10
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Objetivo de este mes cumplido, VIGBAY + FOLGOSO a ver si remontamos esa clasificacion jeje
nopudoser

Montañés
Montañés
18/07/08
123 Carreiras
295 Mensaxes
walden-trez
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 8:32
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

Vaia dous carreróns elexiches para a túa reaparición !!! si señor! remontar remontaremos que a pero xa non se pode ir...
Eu para maio Travesia do Xalo e a Carreira de S.Mamede, definitivamente
as carreiras de monte son as que me chaman a atención!
Ides algún?
elguerrouj

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/04/09
0 Carreiras
196 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Abr 2011, 7:59
Asunto: Re: NOVATOS 3.0

rafita vaya crack, menuda forma de volver a las carreras! Aplauso Aplauso Aplauso asi remontamos seguro.

Este año me quedo sin poder ir al Xalo, una pena, tenia ganas de repetir.

Despues de Quiroga, habra que ir pensando en Ferreirua, corta o larga, corta o larga,... despues de tanta media habra que ir a la corta y afrontar con fuerzas Coruña21.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos