Foros ›
Autor
Mensaxe
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 29 Ago 2010, 12:49
Asunto: Pedro Nimo na tele

Non controlo moito as distintas categorías deste foro polo que non sei se este é o fio adecuado. Se non é así pido disculpas ó Sr Admin e que o coloque el no apartado adecuado. Pero bueno, a quen lle interese: www.vtelevision.es/nov...280103.htm

Por certo Pedro, se estás lendo esta mensaxe, podías dicirme, se o sabes claro, que día saes? Grazas
pablobaio

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
8/04/08
0 Carreiras
234 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Set 2010, 13:33
Asunto: Re: Pedro Nimo na tele

Acabo de ler na Voz que Nimo sae hoxe ás 21.35 en "V Televisión" no programa "Fóra de pista". Espero poder velo Moi feliz
Govi

Maratoniano
Maratoniano
13/01/09
0 Carreiras
902 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 23 Set 2010, 21:40
Asunto: Re: Pedro Nimo na tele

He visto el reportaje y estuvo muy bien. Se trataba de un día en la vida de Pedro, desde el desayuno hasta los entrenamientos etc.
Un repaso a su trayectoria, tofeos, alimentación.
Pedro eres un crack, una persona humilde y que le encanta el atletismo, sigue así...porm cierto Pedro si te aburres algún día del coche me lo pasas, vale?
Vaya colección de zapatillas que tiene, madre mía, madre mía.

Saludos desde Vigo.Suerte Pedro

Bruno
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 23 Set 2010, 21:48
Asunto: Re: Pedro Nimo na tele

Para quen non o viu (eu despisteime e teño que velo tamén):

www.vtelevision.es/pro..._30275.htm

PD: Bueno, xa vin a reportaxe. A verdade é que foi moi, moi bonita. O que non estou moi convencido é co que di cerca do final: 'Cando un gaña é coma os donetes, saénche amigos por todas partes. E cando perdes chégaste a sentir utilizado e moi pequeniño'. Vaia... Si o dí el, por algo será.

Aínda que en realidade, para moita xente que me consta que te admira e aprecia, tí non perdes nunca Pedro... E nós tampouco. Moi feliz Moi feliz Moi feliz
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 24 Set 2010, 7:54
Asunto: Re: Pedro Nimo na tele

Muchísimas gracias por vuestras palabras, yo ya estoy viviendo en Valladolid, y acabo de ver el video, pues me han enviado un enlace... (se me pega esto de Valladolid)...
Pois nada, que esta mañán tiveron a deferencia de enviarme o enlace do video e acabo de colgalo no meu blog, a verdade e que en xeral, gustoume, como é normal, cambiaría algunha cousiña, pero en xeral, creo que esta ben.
Unha aperta moi forte e podedes ter por seguro que os populares, e mais ainda os galegos, sempre me apoiastedes, e sempre me axudastes cando as cousas non estan a ir ben.
Moitas gracias por todo e os meus mellores desexos para esta próxima tempada a todos.
Pedro Nimo del Oro... ou o que dél queda, jejejejeje

3&Run C/ Restollal n35 bajo
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 24 Set 2010, 9:03
Asunto: Re: Pedro Nimo na tele

Estupendo reportaje, mucho ánimo Pedro.
Joaquin

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/01/08
0 Carreiras
1044 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Set 2010, 16:21
Asunto: Re: Pedro Nimo na tele

Buen reportaje, precisamente lo que no me gustó fue escucharle el calificativo "perder", pues entiendo que una de las grandezas de este deporte es que nunca "se pierde"...... si uno da todo lo que en ese momento puede.
Puede ser dificil de entender (sobre todo si quien lo expone para que lo entandais soy yo) pero yo concibo que uno o muchos me vencieron en una competición, pero no por ello yo salí derrotado de la misma, pude llegar de 2º... de 42º, y ser un vencedor, bien por mejorar mi marca, bien por entregar todo lo que en ese momento podía dar.
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Sáb, 25 Set 2010, 19:00
Asunto: Re: Pedro Nimo na tele

Me alegro de ver estas nuevas iniciativas en los medios de comunicación,seguro que puede ayudar a muchos,los niños que son el futuro, a motrivarse y ver un punto de vista más amplio y experimentado, con sus pros y contras.
Una semana habrá que probar esa dieta disociada pre-competición de la que ya tengo oído hablar.Buenos consejos en general Satisfecho Por lo demás decirte que el vídeo deja un sabor agridulce,pero realista.Para todos eres un referente de éxitos y humildad,de los corredores de élite más cercanos al populacho.Y a nivel de Galicia y España eres un referente,entras en la historia del atletismo,no hablemos de correr en un mundial,que sólo unos pocos lo logran... así que arriba esos ánimos,lo importante es que nunca tiraste la toalla y todos los triunfos que te has llevado,aunque te hayas perdido otras cosas de la vida,has escogido,así que nunca te arrepientas de tus pasos y ánimo campeón,te deseamos lo mejor.
PD.Personalmente quiero darte las gracias por lo que fue ser doblado por ti en la nocturna de Vilagracía en plena ovación a pie de meta,qué sensación,qué grande te tienes que sentir en esos momentos!!Y gracias por el apoyo en el campeonato gallego de carballo ,por tus aplausos cuando corría lesionado de la rodilla y no había entrenado nada,GRACIAS por esos pequeños detalles que te hacen tan grande,cuídate CAMPEÓN!! Aplauso
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 26 Set 2010, 16:50
Asunto: Re: Pedro Nimo na tele

Corra mas o corra menos, somos compañeros!!!, este deporte tiene eso, la grandeza de igualarnos a todos. Poco importa lo rápido que corras, la vida es igual para todos, las lesiones y un largo etc.
Un abrazo a todos desde Valladolid

3&Run C/ Restollal n35 bajo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos