Foros ›
Autor
Mensaxe
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 18:47
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Toti a ver se desta nos coñecemos, eo sei que vai o Doctor i creo que Kan, os cuales coñezo pero a ti e mai a Yosi,non.
Tomaremos unhas birras ou unhos godellos en prol da equipa.
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 20:34
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Bueno, eu non sei si podo ir a algunha proba esta finde; polo menos a media de Vigo me saiu ben e espero acadar uns bós puntiños...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 28 Set 2010, 21:20
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Totti, yo también voy a correr el tercer relevo, así que ahí haremos tiempo juntos.

El fin de semana próximo, si no pasa nada, intentaré doblar (Pinga y A Coruña). Ésta no puntúa, ¿verdad? ¿Hay todavía posibilidades de que sí?
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mér, 29 Set 2010, 4:34
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Non sei, os de Coruña 10 non respotaron que eu saiba... e xa me estrana; porque os da carreira da torre respostaron de seguida.

Eu coido que me quedo sen correr por "climatoloxía familiar"

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Xov, 30 Set 2010, 21:51
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

eu espero estar o domingo en A Pontenova... que queredes? a cabra tira ao monte!!!jaja... iso si, sempre e cando a xornada de vendima familiar do sabado non me deixe demasiado roto... espero que non...

vai ser o meu ultimo test de preparacion de cara a maraton de Amsterdam do dia 17... polo que penso que non estarei na Coruña, independentemente de que puntue ou non... non me atrevo a competir 7 dias antes da gran cita...

sorte e forza en Ourense!!

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Ven, 01 Out 2010, 19:23
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Bueno, pois eu estou rabioso porque esta finde xa non vou puntuar... pero mira tí por donde o mesmo día que ti corres en Amsterdam eu correrei unha media maratón boca abaixo¡¡¡ bueno, case; que segundo o mapa o sitio das antípodas estaría no medio do atlantico...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 03 Out 2010, 4:23
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Kandpalleiro escribió:
Bueno, pois eu estou rabioso porque esta finde xa non vou puntuar... pero mira tí por donde o mesmo día que ti corres en Amsterdam eu correrei unha media maratón boca abaixo¡¡¡ bueno, case; que segundo o mapa o sitio das antípodas estaría no medio do atlantico...

No creo que haya menos agua hoy en Ourense... Salgo para allá, supongo que no se suspenderá.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Dom, 03 Out 2010, 12:04
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

finalmente non me atrevin a ir a Pontenova... penso que as condicions climatoloxicas eras o suficientemente adversas como para xogarse o tipo por eses sendeiros de Dios...
e por iso que me estou a replantear o de correr na Coruña o finde que ven, que xa levo moito tempo sen puntuar...

boa vaiaxe, kande... xa contaras.

saudos!

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 16:46
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Sorte pra Ansterdan Yosi que che saia todo a pedir de boca i que non cha empapen de auga como nos pasou a nos iste domingo na terra da chispa.
Por Ourense andivemos caneando o Doctor mais eo a sumar unhos pouquiños puntos y a navegar, vemonos.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 16:56
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Germanmd escribió:
Sorte pra Ansterdan Yosi que che saia todo a pedir de boca i que non cha empapen de auga como nos pasou a nos iste domingo na terra da chispa.
Por Ourense andivemos caneando o Doctor mais eo a sumar unhos pouquiños puntos y a navegar, vemonos.

Estoy pensándome en echar el resto y hacer Marín el sábado, A Coruña el domingo, Bembrive el martes por la mañana y Lestrove el martes por la tarde. Pero no sé si no habrá que ser de los Irmandiños para aguantar ese tute...
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 19:14
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

A tempada é moi longa... ide a modo.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 05 Out 2010, 20:22
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Germanmd escribió:
Sorte pra Ansterdan Yosi que che saia todo a pedir de boca i que non cha empapen de auga como nos pasou a nos iste domingo na terra da chispa.
Por Ourense andivemos caneando o Doctor mais eo a sumar unhos pouquiños puntos y a navegar, vemonos.

gracias por eses animos, compañeiro... iso espero eu tamen, que unha maraton chovendo podese facer insufrible... a min gustame a choiva correndo (se non vai vento ou frio), pero en distancias mais curtas... na mataron a chuvia enfria a musculatura e o corpo resintese... xa me tocou auga en Oporto o ano pasado, vou ser optimista e pensar que neste toca sol... Molón

finalmente serei da partida en Coruña10... levo dende Petin sen competir e xa me tarda en poñer de novo as "voadoras". So espero non lesionarme para a gran cita... Rezar Rezar Rezar

animo, Doctor... se fas todo iso facemosche un monumento, jaja Aplauso

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 16:41
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

yosi escribió:
animo, Doctor... se fas todo iso facemosche un monumento, jaja Aplauso

Me parece más probable que no haga NINGUNA a que haga las cuatro. Tengo dolor en los isquios (o así) de la pierna derecha desde el domingo. No sé qué hacer, porque estoy ya apuntado en varias, y en la de Marín con mi pareja. Triste
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 17:32
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

DoctorSlump escribió:
Germanmd escribió:
Sorte pra Ansterdan Yosi que che saia todo a pedir de boca i que non cha empapen de auga como nos pasou a nos iste domingo na terra da chispa.
Por Ourense andivemos caneando o Doctor mais eo a sumar unhos pouquiños puntos y a navegar, vemonos.

Estoy pensándome en echar el resto y hacer Marín el sábado, A Coruña el domingo, Bembrive el martes por la mañana y Lestrove el martes por la tarde. Pero no sé si no habrá que ser de los Irmandiños para aguantar ese tute...
Moi feliz Moi feliz Moi feliz pa ser Irmandiño hai que facer a maraton antes, e trocar Coruña por a montaña de Rios, facer tamen Lestrove e o acabar darlle un par de hostias a aljun impresentable.... que forzas ainda an sobrar....

Veña que ti podes Moi feliz Moi feliz Moi feliz
Germanmd

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/01/09
0 Carreiras
946 Mensaxes
marin-piñor(barbadás)
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 18:13
Asunto: Re: ULTIMOS DE FILIPINAS

Non nos falledes Doctor e Sonia que vos estamos esperando , mira que desta tamen vai Puri a rodar a ver se e quen de rematala. I logo todos a tomar sidra a fartar, vemonos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos