Foros ›
Carreira de montaña de Sanabria.
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
faraon

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/06
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 21:55
Asunto: Carreira de montaña de Sanabria.

Onte domingo. 13 de xuño asistín xunto con dous compañeiros corredores ourensáns á carreira de montaña de Sanabria. Por primeira vez a proba era puntuable para o campionato de montaña de Castela e León...seguramente grazas a éso se publicitou bastante ( ó menos o bastante para que eu me enterase) pero o certo é que xa van por un montón de edicións.
As paraxes polas que corremos son de unha beleza extraordinaria...e a carreira en si de unha dureza igual ...pero dado que "nada mais" que eran 21 Km. é unha das carreiras que deixo anotadas no meu calendario particular...relativamente preto de Ourense (saindo ás 7:30 sobrounos o tempo) para ser de montaña; con unha boa participación e un nivel mais que aceptable (non vimos nin de lonxe ás gacelas), unha gran organización, un percorrido á vez técnico e moi duro...baixadas de pedras húmidas ideais para despeñarse a pouco que un relaxaba a cancentración, pero tamén interminables subidas nas que resultaba pouco menos que imposible non botarse a camiñar...e entre todo eso, as poucas veces que levantamos a vista do chan unha paisaxe preciosa co lago de Sanabria ó fondo.
Creo que co que vos estou contando, a todos aqueles ós que vos "tira" a montaña se vos estarán poñendo os dentes longos. Non é para menos. Ademais ó finalizar agasalláronnos co unhos pinchos e unhas bebidas nun refuxio de montaña con vistas ó Lago. En fin unha carreira mais que recomendable e na que seguramente o próximo ano estaremos moitos galegos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xuñ 2010, 16:46
Asunto: Re: Carreira de montaña de Sanabria.

eu tamén a tiña marcada cun X pero a lesión e a lesión, aínda que rematei por participar pretiño, en Castrocontrigo
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 15 Xuñ 2010, 20:04
Asunto: Re: Carreira de montaña de Sanabria.

Eu non sabía dela. Fun tamén a Castrocontrigo, pero certamente, tan preto, e tan ben como a pos, teremos que ir o ano que ben.
a4velas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 20:10
Asunto: Re: Carreira de montaña de Sanabria.

para el año que viene si puedo voy.........
can-oso

Montañés
Montañés
16/09/07
0 Carreiras
166 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Xuñ 2010, 21:43
Asunto: Re: Carreira de montaña de Sanabria.

Yo soy uno de los que acompaño a faraon, y tambien me gusto la carrera un monton.
Los caminos se las traian pero el entorno guapo, guapo. De estas carreras que al terminar, no paras de comentar; que si la primera bajada... , que la subida..., que si el pie, que si la tortilla, etc.

De montaña+dura+ bonita+cerca = hay que volver.

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos