Foros ›
Importante cambio en la media de La Coruña (Ficción)
Foros de debate / Otros temas de interés
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Paultargat

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/11/09
0 Carreiras
222 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 10:08
Asunto: Importante cambio en la media de La Coruña (Ficción)

Hola soy Paultargat, el que estaba im-presionado. como habreis visto, no había vuelto a escribir, pero me reí mucho leyendoos. Gracias.
La razón de no escribir es que hemos estado muy ocupados con duras conversaciones con los organizadores de la carrera de la urbanización Olmo, esos que nos deleitan con una gran churrascada a los participantes. Y tras intensas y durísimas negociaciones, hemos alcanzado, casi al mismo tiempo que la fusión de las cajas de ahorros, un acuerdo para hacer un sip virtual, por el cual nosotros mandamos a la urbanización 3 barcos y 2 tanques de repsol, y ellos nos hacen aquí la churrascada, pero ojo, no una churrascada cualquiera, sino de auténtico porco celta, (aquí abro paréntesis para una aclaración especial para *** editado ***, el porco celta, al igual que la media de la coruña, es algo que trata de abrirse camino en un duro mercado, y no es ningun equipo de futbol. Por lo visto, dicho porco, ya acompañaba a Breogan y sus huestes contra los pérfidos mesetarios).
También hemos tratado de que no hubiese que recoger el dorsal en un centro comercial, hecho que tambien molestaba a algunos, pero la negociación quedó a mitad de camino, . A los que mas protestaban, se les ha mandado a sus domicilios, asi que ya no hace falta que se acerquen a sport-zone a recogerlo.
En cuanto a lo de los garages, (hecho arquitectónico singular y al parecer exclusivo de La Coruña), hemos estado toda la noche metiendo silicona en las cerraduras de los garages que hay a lo largo del circuito, por si algunos de la policia local y protección civil se quedaban dormidos, y no cortaban bien el tráfico, asi que tampoco eso será problema.
Asi que, ladys and gentlemen, tenemos ya una gran carrera. Os espero en la linea de salida, y los no inscritos, podeis acercaros a animar, y a babear con el olorcillo de la parrilla.
Bueno, y nada mas. Nos vemos en la carrera, y al que me gane, le invito a un chorizo criollo
Saud y quilómetros
Paultargat
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
470 Carreiras
3676 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 10:22
Asunto: Re: Importante cambio en la media de La Coruña

Idea :idea: Pregunta Pregunta Pregunta
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 11:43
Asunto: Re: Importante cambio en la media de La Coruña

Kurty escribió:
:idea: Idea Pregunta Pregunta Pregunta
Estoy de acuerdo con Kurty


xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 12:42
Asunto: Re: Importante cambio en la media de La Coruña

A verdade é que acabo de sentirme moi molesto ( Enfadado ) co comentario do Sr. Paultargat no post "Importante cambio na media de Coruña". Por orde:

1) "pero me reí mucho leyendoos": Creo que se pode decir doutras maneiras (había comentarios ocurrentes, paseino ben lendo os comentarios), pero dito así parace que este foro non é de carreiras, senon que pasa a ser un foro nin sequera de comedia, senón un lugar donde nos podemos rir uns dos outros sin mais, e faltarlle ao respeto a un compañeiro. Ademais, di que non volvera a escribir e que mentras se divertía facendo iso. Joder!!! Nin que fora Deus dende a súa nube vendo o que as formigas faciamos eiquí abaixo.

2) "aquí abro paréntesis para una aclaración especial para túzaros con pocas luces": Grazas, Sr. Deus-targat, por iluminarnos coa túa sabedoría... Xa sei quén é o primeiro túzaro que anda por este foro. As súas palabras descalificano por sí mesmo. E debera ter coidado co que dí, eu afortunadamente non preciso de aclaracións, pero sei que hai, ao menos, un correlega con Síndrome de Down que se pode sentir tremendamente ferido con esas palabras. Que nin el nin eu precisamos que nos explique o que é un Porco Celta.

3) "y los no inscritos, podeis acercaros a animar, y a babear con el olorcillo de la parrilla": Parece que os non inscritos, o Sr. Paultargat, coa sua grande indulxencia e xenerosidade, nos permite ir á cidade de A Coruña para velo pasar en loor de multitude (ou olor de santidade, que das dúas maneiras se pode dicir), veloz, polas rúas da carreira. E, no culme da súa maxestade, nos permite gozar do arrecendo e a visión do porquiño á grella. Louvada sexa o teu nome, Excmo. Sr. Paultargat...!!!

4) Para acabar, dicir que todo o post ten un barniz de sarcasmo (que non de fina ironía) que non sei se todo o mundo comparte... Eu dende logo que non.

Nada mais, que cadaquén saque as súas conclusións. Nunca se me ocorriría xulgar a ninguén, somos moitos foreiros (¿cántos seremos, por certo?), todos diferentes, cada un fillo do seu pai e nai e coa súa personalidade. De verdade, non me parece que as verbas do Sr. Paultargat sexan un exemplo de confraternidade e conciliación. Nono Nono Nono

Saúdos.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 15:02
Asunto: Re: Importante cambio en la media de La Coruña

Lo que me parece im-presionante es que un forer@ de nuevo cuño como tu..tenga 10 mensajes y 9 chorras...como este:

"Me atrevería a proponer boicot a las pruebas que cobren por encima de los 10 euros y a las que den premios en metálico"

.. en esa linea pronto te ganas un puesto en el Olimpo del foro...


...cuidate... Guiño

www.desnivelpositivo.com/
gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 15:27
Asunto: Re: Importante cambio en la media de La Coruña

Paultargat, dices que has estado metiendo silicona en los gara[g]es. Si en lugar de escribir mamonadas, aprendieses cómo escribirlas, habrás dado tu primer pasito.

Seguro que mañana, con lo que llevas dentro, ni el Sr. Nimo te invita a un criollo. Por cierto, el picante es malísimo para la hemorroides ... Demo sorrindo

Saludos.

P.D. Siento entrar en esto por los demás foreros, pues por aquí casi siempre hay buen rollo, pero como en su momento fui uno de los criticó algún aspecto de esta carrera, me siento aludido.
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 17:30
Asunto: Re: Importante cambio en la media de La Coruña

gormitti escribió:
Paultargat, dices que has estado metiendo silicona en los gara[g]es. Si en lugar de escribir mamonadas, aprendieses cómo escribirlas, habrás dado tu primer pasito.

Seguro que mañana, con lo que llevas dentro, ni el Sr. Nimo te invita a un criollo. Por cierto, el picante es malísimo para la hemorroides ... Demo sorrindo

Saludos.

P.D. Siento entrar en esto por los demás foreros, pues por aquí casi siempre hay buen rollo, pero como en su momento fui uno de los criticó algún aspecto de esta carrera, me siento aludido.

Sí señor, coíncido contigo ao 100 por 100..!!! Aplauso Aplauso Aplauso

Eu tamén fixen algunha apreciación a esta carreira, pero sempre tratando de que fose de modo constructivo (e, dende logo, sen falla de respeto a ninguén), pero este "señor" parece ser que unicamente prefire os comentarios eloxiosos e que lle doren a pírula...

En fín... seguro que o resto de foreiros faremos que siga habendo bon rollo. Saudiños. Moi feliz Moi feliz Moi feliz
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Sáb, 15 Mai 2010, 20:08
Asunto: Re: Importante cambio en la media de La Coruña

Quizá el admin debiera borrar este hilo o pasarlo a Fuera de Tema, para que lo fusile Kaufmann


gormitti

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/07/09
136 Carreiras
791 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Mai 2010, 6:25
Asunto: Re: Importante cambio en la media de La Coruña

khene escribió:
Quizá el admin debiera borrar este hilo o pasarlo a Fuera de Tema, para que lo fusile Kaufmann

Totalmente de acuerdo Confuso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos