Foros ›
Autor
Mensaxe
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 15:38
Asunto: Alimentación con chuletóns

Ola.
Fai uns dias lein en unha revista das chamadas "especializadas",unha carta ao director onde se refería a unha foto onde se ve ao noso admirado Pedro Nimo coméndose un chuletón.
O caso e que levo dende entón tratando de encontrar dita foto para poder mostrarlla a uns compañeiros de esos que todos temos os cales están emperrados Muro Muro Muro cos hidratos,ensaladas e zumes naturais.
Se alguén sabe de esa foto,¿podería facer chegarma?,agradeceríallo e de seguro que moita de esta outra xente co tempo tamén o faría.
Saúdos
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 16:44
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

Pues efectivamente kmplo, si el chuletón es de vaca, los hidratos de carbono son = cero, lo que sí tiene son proteinas y grasas en una proporción de 2 a 1 respectivamente.

Haría falta saber si esa comida la realiza el día antes de la competición, el mismo día que compite o después de la competición y que otros alimentos ha consumido para equilibrar su dieta, ya que pudiera adquirir un porcentaje de proteinas y grasas a través de la carne y complementar los hidratos por ejemplo con un buen plato prévio de legumbres o cereales. y unas uvas de postre.

Por cierto, a mi también me gustan las chuletas, en este caso de cordero, y aquí me ves en Salamanca cuando fuimos desde Ferrol a jugar un partido de fútbol:

picasaweb.google.es/lh...directlink

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
lou_petó

Foreiro Senior
Foreiro Senior
14/11/08
0 Carreiras
590 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 18:54
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

siempre me acordará de una anécdota que comentaron de Bekele, de cuando competía en el mundial de Cross Corto y después en el Largo y los ganaba sin desmelenarse,,...todo el mundo preparándose concienzudamente, calentando , estirando, una hora y media antes del Cross Largo.
Bekele había ganado el día anterior el Corto y estaba sentado en la hierba comiéndose un BOCADILLO DE CHORIZO ¡¡¡¡.

They will sacrifice anything to achieve their goals...except their honor (Chariots of fire)
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 19:31
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

bueno, todo tiene su truco, había un atleta americano, no recuerdo ahora su nombre, que mientras los demás calentaban a su manera, él se sentaba y se ponía a leer el periódico, pero lo que tardaron en fijarse los demás es que mientras leía, sus piernas iban variando de postura para realizar los estiramientos.

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 20:31
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 2:40; editado 1 vez
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 20:33
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 2:40; editado 1 vez
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Mai 2010, 22:33
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

Que se pretende insinuar con este tema? ...Que porque Pedro Nimo saia nunha foto comendo un chuletón (e bebendo una copa de viño?), esa é a dieta diaria adecuada para un corredor?. Tede por seguro que se Pedro Nimo so comese chuletóns e bebese viño non estaría onde está...
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Xov, 06 Mai 2010, 7:41
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

Esa sección da revista runners trata sobre a comida favorita dos atletas. Cada mes sale un atleta nacional de alto nivel e fala sobre o seu plato favorito.

Simplemente é unha comida favorita, non quere dicir nin que sexa para competición, nin que sexa saudable, nin que a coman a menudo, nin nada polo estilo.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
anxomartinez

Novo foreiro
Novo foreiro
11/02/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mai 2010, 7:52
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

A min o problema non me parece que sexa se come ou non chuletóns. O problema é comom carall... se amaña para comelo con culler.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Xov, 06 Mai 2010, 8:39
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

Ola.
Polo que vexo ai varias opinións e iso paréceme ben,pero en resposta a xoseavion teño que decir que non pretendo nada mais que mostrarlle a algúns compañeiros(que como xa dixen,seguro que temos todos),que despois de unha carreira,cando nos quedamos a comer,ou cando estás adestrando,ou cando che pareza,o feito de comernos un bo chuletón acompañado de un viño,ou tomarnos, unhas cervezas,non lle fai mal a nadie,e seguro que o corpo o agradece,que polo feito de pedir un "acuarios,unha ensalada e un peixe a prancha sen salsas",non é mellor que o mencionado chuletón,e con esa foto,como se suele decir,"para mostra un botón".
Ai xente,que seguro que tamén todos coñecemos,cando están adestrando forte,pillan unha anemia pola que teñen que medicarse,pero compañeiros coma mín,que non somos profesionales nin siquera andamos cerca dos postos de cabeza en unha carreira,¿a qué ben tanta "insensatez"?,logo co paso dos anos veñen os problemas de verdade.
Só é a miña opinión e forma de ver esta realidade,que cada cal faga co seu corpo o que lle parezca.

Jesúsb,eu tamén cando vou por esa zona ben que me acerco a un prato de chuletiñas,pero métolle as máns. Ríndose Ríndose Ríndose
Saúdos e boa alimentación
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Xov, 06 Mai 2010, 10:24
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

KMPLO, tienes razón, lo mejor es utilizar las manos para comer las chuletas, pero también hay que considerar el entorno y el protocolo. Cuando formas parte de una expedición deportiva y comes con autoridades pues hay que cumplir. Imagínate en la Zarzuela compartiendo mesa con la Familia Real y tu comiendo los chuletones con las manos.... je je Avergonzado

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mai 2010, 14:59
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

Anxomartínez dixo:
Cita:
A min o problema non me parece que sexa se come ou non chuletóns. O problema é comom carall... se amaña para comelo con culler.

É Verdade, fixárame na copa de viño, pro non na culler!!! Abraiado

KMPLO dixo:
Cita:
Ola.
Polo que vexo ai varias opinións e iso paréceme ben,pero en resposta a xoseavion teño que decir que non pretendo nada mais que mostrarlle a algúns compañeiros(que como xa dixen,seguro que temos todos),que despois de unha carreira,cando nos quedamos a comer,ou cando estás adestrando,ou cando che pareza,o feito de comernos un bo chuletón acompañado de un viño,ou tomarnos, unhas cervezas,non lle fai mal a nadie
Estamos totalmente de acordo. Aínda diría máis... moitos corredores populares, estre os que me inclúo, corremos entre outras moitas cousas para podernos permitir un chuletón ou unha palmeira de chocolate de cando en cando. E por suposto que penso que un chuletón de cando en vez, regado cun bo viño, a alguén que entrena 140 Km ou máis por semana non lle vai quitar nin un segundo no seu rendemento.
Desformunadamente son dos corredores solitarios e non coñezo moitos casos de talibáns da alimentación, pero supoño que os haberá.
KMPLO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/08/07
0 Carreiras
198 Mensaxes
O Freixo
Respostar citando Envío Xov, 06 Mai 2010, 15:35
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

Xiamenfroi,moitas gracias pola foto,aber se consigo reducila para copiar e enviar(non é o meu isto da informática).
Jesusb,tes toda a razón,cando ai que manter as formas ai que facelo ante calquer tentación,como a de batarlle as mans.
Xoseavion,jo...,se eu fago 140 km.en unha semán no só me como un chuletón,cómome o boi enteiro.
saúdos
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Mai 2010, 20:36
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

**borrado**


Última edición por xiamenfroi o Dom, 21 Nov 2010, 2:23; editado 1 vez
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Mai 2010, 15:53
Asunto: Re: Alimentación con chuletóns

Non creo que Pedro se zampe moi a miudo chuletóns. El terá que manter un réxime moi estricto na alimentación. Pero eu sempre que poido métolle ben a comida, sexa un chuletón, churrasco ou carne a pedra. E de postre o que lle cadre.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos