Correr en Galicia, carreiras populares. Corre, sinte, vive... Carreras Populares en Galicia Calendario O Circuíto Fotos Mapa
PortadaCalendarioForosA miña conta Activar contenido
Foros ›

Diario de Lestrove
Ir a páxina 1, 2, 3 ... 263, 264, 265  Seguinte
Foros de debateDiarios de adestramento
Publicar novo tema   Respostar ao tema
Ver tema anterior { View newer topic }

Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
0 Carreiras
13236 Mensaxes
Lestrove
EnvíoPublicado: Mér, 14 Abr 2010, 14:51    Asunto: Diario de Lestrove Respostar citando

Hola a todos,son Lestrove............atleta,organizador e Xuez. Moi feliz

Levo 22 anos correndo Populares,con un total de 838 Carreiras disputadas e 26 victorias no meu haber. Moi feliz

Suelo entrenar e competir no vrán. Molón

E por elo que este pasado Domingo fixen o meu primeiro entreno,hora e cuarto na praia do Vilar.Decir que tiven boas sensacións pese a que levaba 5 meses totalmente parado. Sorriso

Ayer e hoxe fixen dous pequenos trotes de 3 kilometros.Decir que sentín as pernas agarrotadas,cansadas,pesadas. Indiferente

Espero e desexo que este diario sexa o mais ameno para todos vós,un saudo,e boas tardes. Guiño
Ver perfil de usuario Enviar email
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
EnvíoPublicado: Mér, 14 Abr 2010, 18:04    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Es una gran idea que te presentes a todos los nuevos foreros,amigo lestrove , todavía ignorantes del tipo de especimen taladrado que eres Disimulando

Solo los genios somos modestos.
Ver perfil de usuario
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
EnvíoPublicado: Mér, 14 Abr 2010, 20:43    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

lestrove escribió:
Levo 22 anos correndo Populares,con un total de 838 Carreiras disputadas e 26 victorias no meu haber. Moi feliz

Suelo entrenar e competir no vrán. Molón

Unha memoria impresionante Disimulando . Eu debo pasar pouco das 100 e xa perdin a conta.
Para ese ranking metiches tamen os campionatos, competicións federadas e carreiras en pista Molón ?? é unha duda que teño para cando me para a contabilizar as miñas.
Ver perfil de usuario
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
EnvíoPublicado: Mér, 14 Abr 2010, 22:19    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Me alegra que estes de vuelta
Espero verte en alguna carrera

SAludos
Ver perfil de usuario
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
0 Carreiras
13236 Mensaxes
Lestrove
EnvíoPublicado: Mér, 14 Abr 2010, 23:37    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

corvo escribió:

Unha memoria impresionante Disimulando . Eu debo pasar pouco das 100 e xa perdin a conta.
Para ese ranking metiches tamen os campionatos, competicións federadas e carreiras en pista Molón ?? é unha duda que teño para cando me para a contabilizar as miñas.

Non é memoria corvo,soio é cuestión de ir anotandoas nunha libreta,porque cando empecei a correr no 87 non habia ordenador. Guiño
Casi todas as Carreiras que participei son Populares. Sorriso Pista nunca fixen. Nono

wottle,moito despotricar e pouco correr. Satisfecho
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
0 Carreiras
13236 Mensaxes
Lestrove
EnvíoPublicado: Mér, 14 Abr 2010, 23:44    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Bueno,agora a noite tiven reunión para a Andaina Bisbarra do Sar en Padron,e fixen 2 kilometros pa ir,e 2 pa vir. Guiño
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
403 Carreiras
1467 Mensaxes
Culleredo
EnvíoPublicado: Xov, 15 Abr 2010, 0:32    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Lestrove, ánimo na volta aos adestramentos. Estou seguro de que pronto estarás de novo nas carreiras e incluso falaremos aquelo de "quen tivo retivo".
Ver perfil de usuario
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
0 Carreiras
13236 Mensaxes
Lestrove
EnvíoPublicado: Xov, 15 Abr 2010, 14:26    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Xoves 15:Fixen un 4.000 a ritmo medio-lento.Non quedei contento,non Indiferente
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
EnvíoPublicado: Xov, 15 Abr 2010, 16:37    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Hola amigo o sea que pronto te vere de vuelta me alegra saber que vuelve al asfalto O Gran Lestrove,,,, Aplauso Aplauso

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Ver perfil de usuario Visitar web do foreiro Facebook MSN Messenger Yahoo Messenger
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
0 Carreiras
13236 Mensaxes
Lestrove
EnvíoPublicado: Xov, 15 Abr 2010, 23:18    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

moran escribió:
Hola amigo o sea que pronto te vere de vuelta me alegra saber que vuelve al asfalto O Gran Lestrove,,,, Aplauso Aplauso

!! Bueno,bueno,tranquiliño que non é así tan a correr !! Nono Hai que facer unha dura posta a punto. Guiño
Alá por Xulio..........volveré beibi. Satisfecho
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
0 Carreiras
13236 Mensaxes
Lestrove
EnvíoPublicado: Ven, 16 Abr 2010, 12:02    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Venres 16
35 minutos de Carreira continua.Ritmo suave Guiño
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

EnvíoPublicado: Ven, 16 Abr 2010, 15:39    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Una cosa que no entiendo, lestrove.....¿sólo entrenas y compites en primavera-verano? Supongo que el resto del año haces otro deporte...

Es que se me hace raro, yo en todo el año no dejo de practicar ningún deporte, sólo en verano bajo un poco el tema del running y le doy más a la bici y los patines (bueno, aquí en Galicia a ver cómo hago lo del patinaje en carretera, complicado lo veo).

Claro que yo corro por correr, porque mis tiempos son de 4'30"-5'/km. y siempre qued de mitad para abajo de la tabla, lo mismo para ganar carreras o quedar arriba hay que descansar unos meses...

Saludos,
Ver perfil de usuario
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
0 Carreiras
13236 Mensaxes
Lestrove
EnvíoPublicado: Sáb, 17 Abr 2010, 1:49    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

asueto escribió:
Una cosa que no entiendo, lestrove.....¿sólo entrenas y compites en primavera-verano? Supongo que el resto del año haces otro deporte...

Es que se me hace raro, yo en todo el año no dejo de practicar ningún deporte, sólo en verano bajo un poco el tema del running y le doy más a la bici y los patines (bueno, aquí en Galicia a ver cómo hago lo del patinaje en carretera, complicado lo veo).

asueto,asueto,si eu che contara os kilometros que levo feito nesta vida,penso que daría varias voltas o Mundo,e non exagero. Guiño

Ata fai 4 anos entrenaba durante todo o vrán unha media de 30-35 kilometros diarios........e así durante mais dunha década. Muro
E como comprenderas este ritmo xa non é posible levalo como cando tiña 30 anos. Nono
Así que agóra descanso completamente no Otoño-Inverno,e entreno-compito na Primavera-Verano. Moi feliz
asueto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/09/09
0 Carreiras
546 Mensaxes

EnvíoPublicado: Sáb, 17 Abr 2010, 2:03    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

Mare meua!!!! 30-35 kms. diarios????????? Aplauso

Me quito el sombrero, no puedo añadir nada más, se me acaban de caer las pelotas al suelo al leerte Muro

Saludos,
Ver perfil de usuario
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
0 Carreiras
13236 Mensaxes
Lestrove
EnvíoPublicado: Sáb, 17 Abr 2010, 22:40    Asunto: Re: Diario de Lestrove Respostar citando

asueto escribió:
Mare meua!!!! 30-35 kms. diarios????????? Aplauso

Me quito el sombrero, no puedo añadir nada más, se me acaban de caer las pelotas al suelo al leerte Muro

Eso foron tempos pasados,porque a dia de hoxe apenas podo con 10 Sorriso

Sabado 17
Descanso
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Respostar ao tema    Foros de debate -> Diarios de adestramento Tódalas horas son GMT + 2 Horas
Ir a páxina 1, 2, 3 ... 263, 264, 265  Seguinte
Páxina 1 de 265

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos

Categorías
Donde