Foros ›
Autor
Mensaxe
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 12:42
Asunto: III Tebaida Berciana (2010)

Hola, abro tema para esta carrera de montaña que se celebrará el 25 de Abril, tiene una pinta sensacional, el recorrido consta de 19,5 km, parte de Peñalba de Santiago y dicurre por caminos y senderos de montaña, en las inmediaciones del Valle del Silencio en el municipio de Ponferrada. Doy fe de que el lugar es una joya en todos los sentidos. Moi feliz


Aún no se abrió el plazo de inscripción pero ya se sabe que es puntuable para el circuito de carreras populares.

Enlace:

latebaidaberciana.blog...chive.html





¿Nos animamos? Mr. Green
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 16:51
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Boas:

Estaban tratando o tema no fío de "carreiras no Bierzo"
www.correrengalicia.or...opic&t=218

Sen embargo páreceme unha boa idea abrir un post específico.

Eu dende logo penso acudir, son un namorado do monte.

postadata: teño tal dor de pernas da carreira do Alto Sil que todavía non puiden trotar nadiña Mr. Green Mr. Green (menudo ano en branco de adestramentos que levo Muro )
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 16:53
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

outra cabra mais que se apunta a todo que cheire a monte Satisfecho
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 17:07
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

runrunpabli escribió:
outra cabra mais que se apunta a todo que cheire a monte Satisfecho

De todos xeitos a tebaida é unha carreira non demasiado dura de monte polo que animo a todos aqueles ós que lle impoña respeto a montaña se animen.

Aproveito tamén pra comentarvos que o día 18 de Abril se celebrará a 15min de Ourense unha carreira de 20km por camiños de senderismo sen apenás subidas.No foro neste dío:

www.correrengalicia.or...amp;t=5926
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 18:16
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

o que pasa xabi e que o 17 estache a carreira do corgo nas dunas decorrubedo, e calzarlle ao dia seguinte outros vinte kms vai ser moito para as miñas pernas, e ademais estan os compromisos familiares que como escape moitos domingos un dia calquera poñenme entre a espada e as carreiras de todolos xeitos son as carreiras que mais me gustan
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 19:19
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Ten moi boa pinta esa carreira. É unha pena que coincida coa media de Vilagarcía. Se fose noutra data seguramente me acercase.

Un saúdo

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Xov, 18 Mar 2010, 21:54
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

xabi escribió:
Boas:

Estaban tratando o tema no fío de "carreiras no Bierzo"
www.correrengalicia.or...&t=218

Sen embargo páreceme unha boa idea abrir un post específico.


Por eso no la encontré!!! y la verdad es que no se me ocurrió mirar ahí. Avergoñado

De cualquier forma estoy de acuerdo en que bien merece un tema propio.
Y como no parece muy complicada en desnivel y distancia respecto a otras carreras de montaña es posible que anime a algun@s a probar; por lo menos a mi me está tentando muchísimo, Aficionado, hace bien su trabajo... Guiño

Por otro lado la media de Vilagarcía a mi me resulta demasiado llana... Pensando Ríndose Ríndose
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 0:08
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Que nadie se confunda, no es una carrera de dureza extrema, pero si es una carrera de montaña, con una subida inicial dura, con tramos de caminar, una bajada técnica a continuación, por un tramo de piedra sueltas arrastradas por el deshielo (supongo), para continuar por un camino en descenso serpenteando (camino muy irregular)que al finalizar enlaza con la subida final, muy prolongada, en la que se puede correr en todo el trayecto, pero con un desnivel considerable que acaba en un sendero muy estrecho. El pasado año 1 hora 55 min
ANGEL.ANXO

Novo foreiro
Novo foreiro
14/07/09
0 Carreiras
32 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 12:39
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Yo esta semana solo he conseguido ir a trotar dos días, y muy suave, despues del Alto Sil. A la Tebaida quiero ir fijo y el finde anterior estaba dudando entre la del Xalo o la de Paderne. El Xalo parece que me atrae más pero debe ser una buena petada que me puede dejar cansado para la Tebaida y la de Paderne ( que la tenia pendiente del año pasado) pues... no se, está aqui al lado y si es más suave.....

Ya casi es un lujo tener donde elegir......
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 19:57
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Un mais que se apunta,o que pasa e que ainda non aparece a de paderne no calendario,e a tebaida habra que ir como siga asi voume trasladar para Ponferrada,pois o 8 de maio e despois o 5 de xuño e ainda non a de ser a ultima,xa veredes,o dito vemonos na tebaida,saudos.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 20:08
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

TONIO escribió:
Un mais que se apunta,o que pasa e que ainda non aparece a de paderne no calendario,e a tebaida habra que ir como siga asi voume trasladar para Ponferrada,pois o 8 de maio e despois o 5 de xuño e ainda non a de ser a ultima,xa veredes,o dito vemonos na tebaida,saudos.

Tonio, a de Paderne é o 18 pero trocaron o percorrido i é case chán
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 21:02
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Xabi, alégrome que estés de volta no foro. Pra lle engadir outra na zona de León a Tonio, o 16 de maio a de Truchillas-Vizcodillo, 20 km polo monte cun perfil ben duro: carreratruchillas.blogspot.com/
TONIO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
11/06/09
0 Carreiras
189 Mensaxes
REDONDELA
Respostar citando Envío Ven, 19 Mar 2010, 22:52
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

non sei Esguellao a semana anterior veño de facer os 101 peregrinos ,si son quen de rematalos ,digamos aceptablemente
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Mar 2010, 20:22
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

Eu tamén vou os 101 peregrinos, só que na moladidade de duatlón (máis levadeiro). Agora mesmo teño a dubida de se ir a Geira (50 km) ou non ir e facer Truchillas. Pero claro, ti si vas fecelos correndo e outra historia.
kimiko

Novo foreiro
Novo foreiro
10/08/06
0 Carreiras
7 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Lun, 22 Mar 2010, 21:11
Asunto: Re: III Tebaida Berciana

saúdos a todos,

veño correndo carreiras populares, pero sempre foi en circuitos urbanos e cortos. normalmente de 6km e algunha vez 10km pero nunca mais. tempo en torno aos 4'30''/km

non teño ninguna experiencia en carreiras de montaña, pero tirame moito probar. supoño que son carreiras que se desenvolven dunha forma ben distinta, mais longas e supoño que polo xeral moito mais despacio, mesmo hai tramos nos que a xente vai andando non?

ahi vai a miña pregunta, ¿que opinades da tebaida para probar por primeira vez? estas carreiras de montaña son realmente populares? sei que me vai costar moito, pero chegarei antes de que pechen a meta??
podedes contar un pouco algunha experiencia dende un punto de vista dun corredor acostumado a carreiras populares estándar?

calzado especial? algo mais?

moitas gracias por adiantado!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos