Foros ›
Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)
Foros de debate / Canicross
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
rst

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
17/04/06
0 Carreiras
255 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 15:13
Asunto: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

El sábado 13 de Marzo a las 17:30 sobre una distancia de 6 kms todo por tierra se dará la salida en Santiago en el Parque Granxa do Xesto y alrededores a la 2ª manga del Campeonato Gallego Canicross (contrareloj) que con la suma de tiempos de la manga disputada en Órdenes (salida conjunta) dará lugar al Campeón Gallego en las distintas categorías.
La prueba estará organizada íntegramente por ACADE y los principales patrocinadores son Arion, Gimnasio Esparta (Santiago), Agrobotica (Santiago), Clínica Veterinaria La Rosa (Santiago) y TexDigital (A Coruña).
Optarán al título los federados por la FGDI pero se podrá participar sin estar federado aunque todo los participantes tendrán que cumplir los requisitos de inscripción para poder participar. Habrá pienso y trofeo para los primeros de cada categoría de la prueba, medalla para los primeros de cada categoría del Campeonato Gallego así como bolsa de corredor para todos.
Más información en acade.blogia.com, en www.asociacionacade.com y en www.fgdi.es
Animaros a participar


www.asociacionacade.com
molveira

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/09
0 Carreiras
9 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 17:09
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Alí estaremos Dalí e eu, ata o 13 teño tempo de pensar a estratexia para recuperar eses 38 segundos que me separan do campionato galego. Tembla Roberto Salvado.
eldelmonte

Maratoniano
Maratoniano
23/05/07
0 Carreiras
379 Mensaxes
Pereiro de Aguiar
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 21:20
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

A ver si el trofeo no es muy grande y así me entra en el coche
quillo

Novo foreiro
Novo foreiro
12/01/09
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 21:33
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Yo no se cuanto tiempo me separa del campeonato gallego pero temblad todos porque allí estaremos lana y su lastre para tratar de molestar un poquito. De todas formas como es una zona en la que solemos pasear ya me encargaré de dejar algunas trampas tales como salchichas escondidas, conejos sueltos y si puedo alguna oveja para los perros pastores.Suerte a todos
Mandoc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/12/09
0 Carreiras
113 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Mar, 23 Feb 2010, 23:28
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

quillo escribió:
Yo no se cuanto tiempo me separa del campeonato gallego pero temblad todos porque allí estaremos lana y su lastre para tratar de molestar un poquito. De todas formas como es una zona en la que solemos pasear ya me encargaré de dejar algunas trampas tales como salchichas escondidas, conejos sueltos y si puedo alguna oveja para los perros pastores.Suerte a todos
Tende coidado que Hera vaise a desquitar e se atopa alguna ovella polo camiño, vaille valer para repoñer forzas. Non creo que durarían moito con Todd, Dali, Maya, Yako e Hera.
Bueno compañeiros vemonos no Pedroso para pasalo o mellor posible e apoiar ó gañador e espero que tamen a Fusco, temos que facer a carreira por el ¿non vos parece?

www.atletascaninos.com
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 11:00
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Todd mais eu temos que quitarlle 10 minutos a Manolo e Toxo para adiantar un posto en senior masculino.
Penso que será imposible , a no ser que se perdan no Pedroso, je, je...

Maya correrá novamente co Evaristo, pois fan un bo equipo.

Mentras non chega o dia, verémonos en Padrón , ¿ non ?
anxomartinez

Novo foreiro
Novo foreiro
11/02/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 11:11
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Guti, que hai en Padrón antes da 2ª manga do Campionato?
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 12:10
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

hai unha popular de 11 kmts moi suaves
anxomartinez

Novo foreiro
Novo foreiro
11/02/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 13:05
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Sobre a cpopular de Padrón:
Cando é?
Hai canicross?
River

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/03/09
0 Carreiras
92 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 14:45
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

É o sábado, 6 de marzo.
Ten razón Guti, son 10.480 quilómetros moi doados.
Non hai canicross.
Tes aquí toda a información: www.correrengalicia.or...e=20100306
peter

Novo foreiro
Novo foreiro
21/02/10
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 16:20
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Saudos a todos .O prosimo dia 13 procurarei estar por Santiago se todo me sae ben alo por las terras catalanas ., e si aranso uns problemas que teño co meu colega de catro patas,vemonos
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 24 Feb 2010, 23:24
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Peter moitisima sorte na maraton de Barcelona,sale algo reservon o principio e controla moito as sensacions a pasar a barreira do k.m 30 aunque sean positivas non te lances demasiado.Unha moi boa viaxe e que fagas unha moi boa carreira e vemonos co teu ATILA en Santiago,un saudo moi forte.
peter

Novo foreiro
Novo foreiro
21/02/10
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 27 Feb 2010, 15:14
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Gracias evarist polo teu apio e consellos ,pero ahora toca falar da 2º manga do capeonato galego de canicross . Creedes que MOLVEIRA sera quen de desbancar a ROBERTO do primeiro posto da clasificacion ......o duelo esta servido ,facer as vosas apostas .....saudos
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 28 Feb 2010, 2:20
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

Hay van os meus pronosticos Peter:
1º Molveira con Dali ( aunque non lle vai chegar pra conseguir o titulo)2ºRoberto con Berta ( campeons galegos ) 3º Marco Antonio con Hera ( aunque lle vai condicionar moito a recuperacion do tobillo),sorte pra todos.
molveira

Novo foreiro
Novo foreiro
3/12/09
0 Carreiras
9 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 02 Mar 2010, 7:30
Asunto: Re: Campeonato Gallego Canicross - 2ª manga (contrareloj)

evarist escribió:
Hay van os meus pronosticos Peter:
1º Molveira con Dali ( aunque non lle vai chegar pra conseguir o titulo)2ºRoberto con Berta ( campeons galegos ) 3º Marco Antonio con Hera ( aunque lle vai condicionar moito a recuperacion do tobillo),sorte pra todos.
Teño que dar as gracias pola confianza que me otorga Evarist e esto fai que me sinta moi motivado para a seguinte carreira do campionato, pero sendo realista paréceme que Berta mais Roberto corren en outra categoría, ademais están Hera e Mandoc correndo mellor en cada carreira que pasa, sin ir mais lonxe en Ordes notaba o alento de Hera na orella xusto antes de que mandoc se lesionase e perdese a opción de remontar.
Por certo, como vai ese nocello mandoc, espero que para O Pedroso esteas en plena forma.
Un saudo para todos e en especial para Fusco, nótase a súa ausencia nas carreiras.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos