Foros ›
Autor
Mensaxe
boirinho

Foreiro Senior
Foreiro Senior
8/11/09
22 Carreiras
447 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 15:25
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Pois xa de volta na casa, dicir que o ambiente na carreira foi estupendo, puden saúdar a Morán e Panzudopobrense (teño que ir coñecedendo máis foreiros pouco a pouco).
O circuito non estaba exento de dureza. Coas costas que había, chegoulle. A min ao final fíxoseme un pouco dura, pero ben, 22:01 que para min está máis que ben.
Impresionante os agasallos do final da carreira. Para ser solidaria, a verdade é que botou por fora.
Aos sorteos non quedei... sabedes se o dorsal 371 tivera sorte?
Un saúdo en moi ben todo.

www.subeaobarbanza.blogspot.com
maRKis.puga

Maratoniano
Maratoniano
14/10/08
0 Carreiras
313 Mensaxes
A Estrada
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 15:46
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Xa de volta e totalmente descansado voulle dar na miña opiniÓn unha puntuación a carreira de 10!!!!
todo foi de 10!!!! a pesar de ser unha carreira "humilde" nada se pudo chegar a facer mellor Sorriso

o único pero quizais fose que os 5km eran un pouquechiño duros pero non pasa nada Sorriso foi tan boa: o ambiente, a organizaciOn, os regalos, os sorteos e demais!!! todo de luxo ^^

Un compañeiro meu levou 100€ nun premiO!!! ^^

tempo segun o meu reloxo de 20:23, ainda q agardando a q poñan a clasificaciOn xeneral Sorriso

e apuntar tamén q Pedro Nimo é ante todo unha gran persoa Sorriso

Vémonos para o ano que ven tentando axudar as causas benéficas e se pode ser divertindonos que mellor!!! Un saudO
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5645 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 16:51
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Yo también le doy un 10 redondo a la organización, si señor, estuvo todo perfecto, hasta el supermercado del final, y eso que era una solidaria...
Espero q hayais recaudado unos cuantos eurillos para la causa...
La carrera durilla.
La única pega es que no me toco nada en el sorteo, para uno que me quedo hasta el final...
Lo dicho, enhorabuena.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 17:37
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

boirinho escribió:
Pois xa de volta na casa, dicir que o ambiente na carreira foi estupendo, puden saúdar a Morán e Panzudopobrense (teño que ir coñecedendo máis foreiros pouco a pouco).
O circuito non estaba exento de dureza. Coas costas que había, chegoulle. A min ao final fíxoseme un pouco dura, pero ben, 22:01 que para min está máis que ben.
Impresionante os agasallos do final da carreira. Para ser solidaria, a verdade é que botou por fora.
Aos sorteos non quedei... sabedes se o dorsal 371 tivera sorte?
Un saúdo en moi ben todo.

Un placer boirinho Guiño ,la verdad que muy buena mañana solidaria en Ames y circuito machacon sobre todo la primera cuesta Muerto pero a la vez carreira muy rapida Bailar ,al final habia de todo ,fruta,colacao,patatillas ,riskis(viciosos que ni dios) Payaso ,aquarios de litro ,agua vamos que una pasada y me toco hasta una mochila cool a tope Molón .
Aplauso POR HAITI Aplauso

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 20:45
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

boirinho escribió:
Pois xa de volta na casa, dicir que o ambiente na carreira foi estupendo, puden saúdar a Morán e Panzudopobrense (teño que ir coñecedendo máis foreiros pouco a pouco).
O circuito non estaba exento de dureza. Coas costas que había, chegoulle. A min ao final fíxoseme un pouco dura, pero ben, 22:01 que para min está máis que ben.
Impresionante os agasallos do final da carreira. Para ser solidaria, a verdade é que botou por fora.
Aos sorteos non quedei... sabedes se o dorsal 371 tivera sorte?
Un saúdo en moi ben todo.


Saudos boirinho

Encantado de estar contigo hoxe.
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 21:44
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Coincido ca opinión xeral da xente: a carreira de 10 Aplauso Aplauso e por fin estiven un rato falando co noso gran atleta Nimo, ao rematala carreira e transmitindolles ánimos para a maratón do campionato de Europa e para superala súa lesión , parece que aparte de gran atleta é boa persoa, aparte de sinxelo, humilde, accesible,........ Aplauso Aplauso
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 22:02
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Moi boa carreira con moi bo ambiente e dende logo con mellor finalidade.
Da gusto ver a un clube de atletismo con tantos peques e a ilusion que lles fixo os agasallos do sorteo. Felicitacions a organizacion
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
339 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 22:08
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Un 10 para la organización, un circuito duro y a la vez rápido y entretenido.
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 22:16
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

A carreira mellor organizada de todas as q fun, sen dúvida, moitas grazas a implicación dos patrocinadores. bo ambiente, bo tempo, boa causa, bo percorrido (inda q algo escaso en distancia)
Extremeñeiro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/01/09
0 Carreiras
523 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 22:45
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Clasificación www.fgatletismo.es/san...403101.pdf
Panzudopobrense

Mods
Mods
25/08/09
0 Carreiras
1261 Mensaxes
Pobra-Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 23:02
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

HASTA LAS PELOTAS

ES LA SEGUNDA VEZ QUE NO ME PONEN BIEN, EN LA CLASIFICACIÓN DE UNA CARRERA

MAL APELLIDO, BIEN DORSAL

¿QUE COÑ... PASA?


Última edición por Panzudopobrense o Dom, 14 Mar 2010, 23:30; editado 2 veces
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
505 Carreiras
1573 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 23:03
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Ha sido bonito correr por esta causa solidaria. Una carrera de la que también opino que estuvo muy bien organizada, con un recorrido algo rompepiernas Avergoñado pero muy rápida pese al viento.

Me llamó la atención la gran participación en las categorías de prebenjamines a alevines, la mayoría de ellos presentes en el sorteo de final de carrera en el que pudimos ver de nuevo a Pedro Nimo.

Entre los atletas que participamos (de todas las categorías) se consiguieron 1.300 euros para Haití. Enhorabuena! Aplauso
Trainner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/08/09
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Mar 2010, 23:34
Asunto: Resultados de la Solidaria Haiti

Muchas gracias a todos por particpar y a los colaboradores que hicierón posible el evento!!!! Perdonar por algun posible fallo!

Fue un día muy bonito de deporte y solidaridad!

Los resultados ya están disponibles en el blog del club:

www.millaraio.blogspot.com

Un saludo!
copasdeyate

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/09
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 0:40
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Boa carreira hoxe no milladoiro. Eu por variar, no furgón de cola. Todo moi ben organizado. Noraboa a todos en especial os od Millarraio; grazas por compartir esa ilusión.
panzudopobrense, tranqui compañeiro, se che puxeron mal o apellido non creo que sea para denunciar a policía, non?. Escribelle un correo e seguro que o corrigen pero fai o favor de non soltar tacos no foro e non perder a educación.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Mar 2010, 3:03
Asunto: Re: CARRERA SOLIDARIA POR HAITI

Felicidades a organización por tan boa proba,un saudiño pra todos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos