Foros ›
Autor
Mensaxe
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 22 Mai 2010, 22:13
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Aplauso Todos unos Monstruos..y Santa el héroe del trifinde con ese Hat-Trick Aplauso Aplauso
...Seguimos sumando..sensaciones, pasiones y sufrimiento con dulce sabor Bailar

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 28 Mai 2010, 23:11
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Nono Ninguén escribe por aquí??...este finde arrastrareime por Gondomar e Betanzos i e que despois das últimas semanas non teño folgos pra mais. Os entrenos i as carreiras non son nada comparado con ocuparte dun montón de traballo na oficina (si iso tamén agota aínda q no no parezca) i na casa facendo de pai e nai, transportista, cociñeiro, etc, etc..Vémonos compañeiros Guiño

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 15:17
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Hoxe doblete, e triplete este fin de semana , ainda que estivemos fora dos nosos tempos, por o esforzo que ocasiona esta azaña, que para min o foi.
Luis e un servidor fora dos nosos tempos e na ultima da silva, sufrindo para rematala, o super TINTIN, que se atopa nun moi bo momento de forma felicitalo polo podiun en Betanzos.
Non creo que para o ano podamos seguir nesta liña, pero eso si, esta demostrado somos un equipo moi competitivo e moi compacto a base dos nosos resultados.

Veña compañeiros ultimo tiron para rematar o circuito, descansar, e logo mirar de facer tempos.

saudiños a todos.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 30 Mai 2010, 20:28
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Pois si señor este fin de semana superamos por moito as locuras que xa levamos feito nesta aventura de circuito. A verdade e que non somos conscientes de todo o que estamos a facer, catro de nos en gondomar, pleno en Betanzos e 3 facendo locuras para arrastrarse pola Silva. Merito tremendo o de todos vos Ezeq sin olvidarse do equipo, paco un jastazoquiño con valor seguro, santa duro e duro e luis facendo de tripas corazon polo ben do equipo. Estamos deseando acabar pero agora falta o mais importante rematar o traballo feito, descansar e no futuro recordaremos estas toladas sin creer que fomos nos os que as fixeron.
Este fin de seman mais que nunca un orgullo ser un jastazoquiño
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 31 Mai 2010, 9:12
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Cando finalice o Circuito, gañedes e fagades "merchandising" dos Jastazocas, eu pídome un chaveiro!!! Ánimo correlegas!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 01 Xuñ 2010, 21:35
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Estamos na recta final so queda un mes e rematara o sufrimento, pero coa satisfacción de dalo todo independientemente do resultado.
Ánimo compañeiros! un Útimo esforzo.
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 18:56
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Hoxe pleno do equipo, e onte dous representantes, Paco e o menda.
O circuito estanos chegando as perniñas, piden descanso a gritos, non sei os contrincantes pero creo que o que mais e o que menos chegalle as costas. Levamos 8 meses de circuito, os que estades poñendo 10 meses de competicion, pensaches o que serian dous meses mais cas carreiras veñen encima.
Para o ano ou morrera a burra ou quena arree, xa veremos.

Dar animos a todos do equipo, para o esforzo final, especialmente a Luis, que hoxe conseguin correr o seu lado uns kilometros, asta que empezou despertar sicoloxicamente, e a min pesaronme os kilometros do día anterior.
Creo todos do equipo sufrimos o seu dentro das posibilidades de cada un,
UN SAUDIÑO A TODOS

vemonos en Cambados que he a terra de miña muller. A ver facemos pleno.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 19:17
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Pois a verdade e que hai estuvemos todos, uns mais ca outros, sumando puntiños po carro que esto esta rematando e falta un suspiro para que esto finiquite.
En canto o cansancio por suposto que estamos todos sobrecargados e desexando que esto remate ainda que eu a nivel individual estou desexando debutar na miña primeira maraton.
Animo, a recuperarse e a por outro pleno en Cambados
luisiñono

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/10/08
0 Carreiras
158 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 20:55
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Pois continuamos a nosa aventura, deste circuito dentro das nosas posibilidades, dando o mellor de nós e so nos queda o remate final. Persoalmente non estou no meu mellor momento para competir, polas miñas circunstancias persoais, pero alegrame moito a unión e o compromiso dos compoñentes do equipo.
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 06 Xuñ 2010, 21:54
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Aplauso Ánimo pra Luis, os demais aguantades moi ben e Tintín vai a mais. O próximo finde Cambados i despois a ver si facemos a tolada do Maratón, si vamos 4 o arrase de puntos pode ser histórico...e o último finde xa de vacacións. Ánimo pra este último sprint. Aplauso Aplauso

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
ezeq

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/07
98 Carreiras
785 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 15:59
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Hola, yo ya me apunté a Toral. Bailar Bailar .

Ahora mismo estoy con la moral muy alta porque veo que estos días voy a mejor.

A ver que tal me sale el 10.000 de cambados sin forzar, y después a descansar y rodajes muy suaves hasta el día de la maratón. Crucemos los dedos para que no haya ninguna desgracia de última hora porque todo el mundo coge una lesión en los últimos entrenos después de meses de preparación..., pero como yo no he hecho ni un mes Bailar Bailar Angel Satisfecho , pues estoy muy fresco. Je, je a ver si no me sale el tiro por la culata.

Una pena que Luis no se anime porque la experiencia vale la pena. Yo propongo que venga y haga de liebre para mi y para krrktpillo y con ese ritmo correrá sin problemas y podrá hasta esprintar en el último km. Mr. Green

Santa, tú te animas a Toral?
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Xov, 10 Xuñ 2010, 18:24
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Hola, pois Santa esta descoxuntado por todos lados, volvo a ter problemas cas pernas.
Intentarei ir a Cambados, Toral votame para atras bastante, ir ,sen preparala e unha locura, a verdade, preparar, preparar especifica este ano non preparei ningunha carreira, salgo a correr por correr, non teño moito tempo para entrear.
Asi que o tema de Toral deixo para ultima hora a ver como vou das pernas.

UN SAUDO.
santa

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/07/09
0 Carreiras
259 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Dom, 13 Xuñ 2010, 20:05
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Buno agradecer enormente, a Luis e Tintin, que tiraron de min e poder facer ese tempo en Cambados, se non fora polos animos veriame abaixo, GRACIÑAS.
Outro pleno do equipo, de verdade fastidiame non ir o maraton, pero teño valorar varios puntos.O que mais me fastidia e o non rematar a temporada facendo esa carreira, e despois de falar con Paco e Ezquel, que van ir mais ainda.Meditareino seriamente estos dias.
O que si vou quedar escarallado para un mes.

un saudo.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 7:44
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

Buenas, Jastazocas.
Ayer pude charlar un rato con Paco. Desde luego no hay nadie que conozca a uno mejor que uno mismo. Creo que no deberíais veros forzados a ir a un maratón si no lo tenéis claro por preparación física.

Y también espero que no quedeis escarallados para un mes... ni para más, claro.

Ánimos a todos, una alegría encontrarnos otra vez ayer... bueno... realmente sólo a Ezeq y Paco.

Por supuesto todo esto desde el cariño que le tengo a mi ex-equipo Razz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xuñ 2010, 18:25
Asunto: Re: Equipo OS JASTAZOCAS

este comentario escribino nos irmandiños, e como me gustaria que o leerades Angel
por iso o publico na vosa casa, santa tes moita fortaleza fisica, disque onte tiraron de ti paul mais tintin, pois a min pareceume que senon tiran eles non te collen, menudo galgo, claro que os tempos xa non son os de comenzo de tempada pero estan moi ben,bueno ahi vai con afecto e espero poder disfrutar de moitas mais carreiras intentando pillarte. Guiño
como xa puxen nontronte no foro a sensatez e unha virtude que non abunda moito, por iso as veces cometemos locuras que acabamos pagando, vale a
pena escoitar o corpo de ves en cando e non forzar a tuerca hasta que rompa Parar
por iso pareceme adecuada a decision que tomastes, xa mirades o que lle pasa as veces aos profesionales, que estan asesorados polos entrenadores,
nutricionistas, fisioterapeutas, e asi e todo fracasan moitas veces. Muerto
que non nos pasara aos aficionados que pouco mais sabemos que o que leemos nalgunha revista especializada ou por propia esperiencia?
acabar unha maraton e toda unha esperiencia que algunha vez deberiamos vivir, buscar marca e fariña de outro costal, e hai que sumarlle moitos
"fracasos" antes de atopala. Triste Angel





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos