Foros ›
Autor
Mensaxe
dostresocho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/09/09
0 Carreiras
111 Mensaxes
GALICIA
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 15:53
Asunto: experiencias con saucony

Que tal chicos!? antes de nada presentarme ya que es la primera que escribo en este foro.Llevo mas o menos una añito saliendo 3/4 dias semana y he participado en un par de carreras, buscando terminarlas sin mirar los tiempos.
Me acabo de comprar unas Saucony, y la verdad quería que me comentarais que tal os van, si estáis contentos o no con ellas.
gracias
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 16:03
Asunto: Re: experiencias con saucony

Saucony e unha gran marca, van xeniais. Que modelo tes

As mellores o meu gusto son as: Saucony, Mizuno, Brooks, New Balance.

Asics esta moi ben pero duran pouco, Brooks increibles
mwolde

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/02/09
0 Carreiras
160 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 16:09
Asunto: Re: experiencias con saucony

Tengo unas Saucony Progrid Triumph 5 que son de cine. Las que más me gustan junto con las Mizuno Wave Rider 11 y las
Mizuno Wave Elixir 2 (aunque estas son más para series y competición)
Breixía

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/01/09
0 Carreiras
69 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 16:33
Asunto: Re: experiencias con saucony

Pois eu teño agora mesmo unhas Progrid Triumph 6 para entrenos, e unhas Grid Tangent 3 para competición e estou máis que contento; xa son o cuarto e quinto par de Saucony que teño e estou encantado con elas.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 17:35
Asunto: Re: experiencias con saucony

Eu acabo de mercar as Progrid Paramount, ata de agora o resultado e formidable o primeiro dia xa parecia que levaba unhas zapatillas amoldadas o meu pe.
Ainda que o resultado mecanico e perfecto,dende o meu punto de vista o pero que lle poño, e a duracion da goma,levo feitos sobre un douscentos-trescentos kilometros con elas e o desgaste e palpable polo que penso que chegaran un pouco xustas os 700-800 km.
Despois de usar as Kayano 15 penso que as Saucony son mais comodas e versatiles que as de Asics
dostresocho

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/09/09
0 Carreiras
111 Mensaxes
GALICIA
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 18:04
Asunto: Re: experiencias con saucony

gracias a todos por vuestros comentarios.
el modelo es la Progrid Phoenix 4.
Bugarin

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/06
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 20:35
Asunto: Re: experiencias con saucony

Hola:
Sen ánimo de facer publicidade desta marca, penso, con coñcemento de causa, que hoxe por hoxe as Saucony son as que mellor relación aportan en amortiguación, lixeireza, estabilidade e precio.
Eu teño probado Mizuno Raider e Creation, Asics Kinsei e Nimbus, Brooks Glicerin, New Balance 1060,1062 e as de competición de Trail, Inov 8, Adidas Supernova Cushion, Saucony Triumph, Paramount, Tangent, Excursion TR, Ride e o mellor modelo de trial que non lembro o nome, Salomon XA pro, e mesmo recomendaría calquera delas.
De tódolos xeitos Mizuno ten grandísimas zapas e son as preferidas hoxe por hoxe do gran público runner, lixeiras, cómodas e estables, Asics unha impresionante amortiguación e deseño, New Balance fiabilidade e resistencia, ademais de facer diversos anchos para tódolos corredores incluso os que precisan zapas "ortopédicas" (pés planos, hiperpronadores), incluso ten fabricado o único modelo no mercado para supinadores (algo impensable), pero aí está.
As Saucony cando as poñades nos pés notaredes que son moi blandas e suaves, incluso as máis baratas, e gustaranvos, iso ten un secreto que vos desvelarei noutra vindeira parrafada.
Todas as marcas son fantásticas só hai que saber elexir o modelo axeitado ó noso peso, á nosa pisada, á foma dos nosos pés, ó terreo sobre o que soemos correr, ós nosos obxectivos, o volume de carreira e o tipo de rodaxes, ás carreiras que facemos, ó noso entrenamento previo, á nosa idade, etc.. Se atopamos alguén que nos indique a zapa axeitada en función deses parámetros atoparemos a mellor zapatilla da nosa vida, sin dúbida algunha.
Un saúdo a todas e todos.
TitoFlis

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/03/09
100 Carreiras
495 Mensaxes
Cambados
Respostar citando Envío Dom, 27 Set 2009, 20:53
Asunto: Re: experiencias con saucony

Bugarin escribió:
Hola:
Sen ánimo de facer publicidade desta marca, penso, con coñcemento de causa, que hoxe por hoxe as Saucony son as que mellor relación aportan en amortiguación, lixeireza, estabilidade e precio.
Eu teño probado Mizuno Raider e Creation, Asics Kinsei e Nimbus, Brooks Glicerin, New Balance 1060,1062 e as de competición de Trail, Inov 8, Adidas Supernova Cushion, Saucony Triumph, Paramount, Tangent, Excursion TR, Ride e o mellor modelo de trial que non lembro o nome, Salomon XA pro, e mesmo recomendaría calquera delas.
De tódolos xeitos Mizuno ten grandísimas zapas e son as preferidas hoxe por hoxe do gran público runner, lixeiras, cómodas e estables, Asics unha impresionante amortiguación e deseño, New Balance fiabilidade e resistencia, ademais de facer diversos anchos para tódolos corredores incluso os que precisan zapas "ortopédicas" (pés planos, hiperpronadores), incluso ten fabricado o único modelo no mercado para supinadores (algo impensable), pero aí está.
As Saucony cando as poñades nos pés notaredes que son moi blandas e suaves, incluso as máis baratas, e gustaranvos, iso ten un secreto que vos desvelarei noutra vindeira parrafada.Todas as marcas son fantásticas só hai que saber elexir o modelo axeitado ó noso peso, á nosa pisada, á foma dos nosos pés, ó terreo sobre o que soemos correr, ós nosos obxectivos, o volume de carreira e o tipo de rodaxes, ás carreiras que facemos, ó noso entrenamento previo, á nosa idade, etc.. Se atopamos alguén que nos indique a zapa axeitada en función deses parámetros atoparemos a mellor zapatilla da nosa vida, sin dúbida algunha.
Un saúdo a todas e todos.

Contanos Bugarin





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos