Foros ›
Autor
Mensaxe
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 12 Set 2009, 23:19
Asunto: Re: SERIES

Las Series son fundamentales para mejorar..... (todo cuesta trabajo...) pero como todo en este deporte.... sacrificio + sacrificio + fuerza de voluntad + constancia + sensatez = GRAN corredor
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 01 Nov 2009, 16:55
Asunto: Re: SERIES

Tras semanas facendo series de 800 (dende 5 ata 10 series por sesión) podo dicirvos que ata o corpo mais maula como o meu nota melloría...pero que o segredo das series agás da propia vontade de facelas é ter unha referencia "capacitada", isto é, algúen que non te deixe decaer pero tampouco che 'leve'...

As distancias, repeticions e recuperacions dependen da proba que se esté a prepara e dos tempos que se acaden nas series.

En xeral son unha boa ferramenta, mais non a única nin a mais importante; polo menos no meu caso.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
Aliemigena

Novo foreiro
Novo foreiro
12/10/09
0 Carreiras
23 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Dom, 01 Nov 2009, 17:20
Asunto: Re: SERIES

"Para correr rápido hay que correr rápido".

Las series son importantes pero sin pasarse. En mi opinión, los corredores no profesionales deben tener cuidado ya que es fácil lesionarse y, además, todos tenemos tendencia a hacerlas a tope cuando, probablemente, no sea el objetivo. A veces es más importante la recuperación que la serie en si misma.

A mi me gusta variar, pero en las épocas en las que dedico poco tiempo a correr, no hago series nunca; son muy exigentes con las articulaciones, tendones y músculos; es preferible el fartlek ya que inconscientemente te obliga a regular más.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos