Foros ›
Autor
Mensaxe
Mclego

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/04/08
175 Carreiras
602 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Dom, 03 Mai 2009, 20:06
Asunto: Carreira As Agüiñas

Hola, ¿que os parece esta carrera? Alguien que la haya corrido que comente algo sobre ella.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 03 Mai 2009, 20:27
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Boa carreira,pero coma todos os cross,un pouco duro,pero levase ben
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Mai 2009, 21:12
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Ala, xa me dixo Tara o outro día que a carrreira era tipo cross, e agora as palabras de Safardatxo o reafirman......kajiná Enfadado , e eu pensando nunha carreira lisiña polo perímetro do polígono.....en fin.......e de calzado que Pensando ?? Zapatillas normais espero, senón xa me vexo esvarando continuamente Muerto , que eu non che teño outras Silbar ......... o final, entre o Pino e Porriño vai ser un fin de semana un tanto "cabuxeiro", digo por aquilo de tirar para o monte Mr. Green Mr. Green

Espero verte o domingo Safardatxo e conta algo mais do perfil, anda, para ir empezando a sufrir antes de correr Muerto Muerto

Se eu puiden, ti tamén...
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2009, 8:12
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Pois algo vos podo comentar desta carreira, por que se disputa nas instalacións do Clube Atletismo Porriño, e dende hai tres meses adestro ali.
A carreira disputarase a 5 voltas a un circuito que non da para aburrirse, en continuo sube- baixa, pero con pendientes moi suaves. Non é un circuito que calificaría de duro, senon mais ben de rápido, e iso si, nalgúns puntos hai unha herba que amortigua a pisada, e da gusto correr por ela.
Dicir tamen que se corre en zapatillas normais ainda que chova.
Vai ser unha carreira preciosa e recomendadísima, e as" gacelas" van sufrir de lo lindo porque me da a min o corpo que se vai sair a "ferro" Pensando Silbar Silbar
Tartarugo veras como te vas divertir.... Guiño
el_chapun

Novo foreiro
Novo foreiro
6/01/09
0 Carreiras
46 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2009, 13:06
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Soa ben, apuntome que esta quedame preto Satisfecho
nolo

Novo foreiro
Novo foreiro
9/09/08
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2009, 15:06
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

como se chega dende a A-52 dende Ourense???
gracias
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2009, 21:43
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Hola a todos,tambien sere de la partida de esta carrera,y conozco bastante del recorrido de esta carrera,pues pertenezco al Club de Atletismo de Porriño,y son las instalaciones de entreno de todos los dias,se comienza en una pista de asfalto o tierra alrededor de un campo de futbol de hierba 1/2 vuelta al campo y se sale hacia una zona de monte (esa zona la rastrillamos hace poco y esta un poco suelta ,tipo Dunas de Corrubedo) Silbar ,100 mts ,se gira 90º y se sube bordeando un monte de pinos otros 200 mts,se cruza despues por el interior de ese monte entre pinos para luego hacer un bonito sigzagueo entre un merendero-parque ,para luego entrar de nuevo en la pista de atletismo por la hierba del campo de futbol,y completar los 1.240 mts de las 5 vueltas, Chupete .
Tartarugo, que te vi en Corrubedo y Oia,esto esta facil para ti,y ya me lo diras despues Razz Razz ,
Y tambien por mi parte estare en a do Pino del dia anterior,suerte y animaros las inscripciones terminan el jueves . ¡¡¡¡ Hasta el domingo!!!

Ah , para los que venis de Orense por la A 52 ,coger direccion Tui,las Gandaras de Budiño (a la altura del Brico-King que vereis a mano Izquierda,cogeis la 1ªdesviacion a mano derecha y al entrar al poligono industrial ,pasar la gasolinera ya veis los avisos de la carrera,
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2009, 7:09
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Vémonos o domingo, rapaces.... e igual vou cos nenos e todo... pero mellor non lle digo ao maior que é un cross... porque a derradeira carreira ó que o anotei foi o Cross do Val Miñor e chejou escarallado o pobre Guiño
nolo

Novo foreiro
Novo foreiro
9/09/08
0 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 7:24
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Gracias Irdam, he visto tb el planito en la web de Atletismo Porriño. Por allí correremos.
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 10:40
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Para llegar desde Cambados por la autopista al polígono de A Granxa, ¿qué desvío he de cojer, el de Porriño? Gracias anticipadas.
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 12:08
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

oliveira escribió:
Para llegar desde Cambados por la autopista al polígono de A Granxa, ¿qué desvío he de cojer, el de Porriño? Gracias anticipadas.

tienes que pasar el pueblo de Porriño por la autovía, hay una primera salida para el poligono de las Gandaras, esa debes pasarla, y proximamente la autovía continúa entre los dos poligonos, a la derecha el de las Gandaras y a la izquierda el de la Granxa, cuando estes ahí, tienes que cojer la siguiente salida y despues irte a la izquierda, cuando veas una gasolinera que hace esquna giras a la derecha y a 600m veras unas pistas de tenis y un aparcamiento, en la parte de atras hay una pista de atletismo y es ahí donde comienza la carrera.
Espero no haberme enrollado mucho, un saludo Guiño
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Ven, 08 Mai 2009, 12:11
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Gracias Nikito. Todo claro como el caldo de un asilo. Un saludo.
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 15:16
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Boas a tod@s,aqui deixo o link para poder ver as fotos da carreira:
picasaweb.google.com/ruhuot
Espero quie non teñades problemas o velas,e a 1ª vez que utilixo o picasa,pero non parece complicado Ríndose Ríndose
Bo dia de carreira,e moita envexa,por non poder "correla",ainda que un treito si,so pra animar un pouco o ambiente.
Banderas,no album tamen ai fotos dos pequenos,non sei se sairan os teus
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 16:13
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Primeiro de todo felicitar a Safardatxo e a súa moza polas fotos, están moi ben e no meu caso tocoume sair nunhas cantas, que ben Bailar . Gracias tamén polos ánimos que me destes durante a carreira, o mesmo que a Nikito (non te recoñecera coa gorra Silbar ), Banderas (mala persona, que me doblou na súa ultima volta Enfadado ), Irdam e algún outro foreiro e non foreiro que me deixo no tinteiro, o ambiente estivo moi ben e a xente andaba como foguetes (so había que ver a volta que demos a pista de atletismo como ia o personal Abraiado Abraiado )....En canto a carreira en si fíxena práticamente toda con javiyl (encantado de coñercete e pensa no que che dixen do marathon do Miño por relevos Silbar ), aínda que contra o final pagou un chisco o esforzo pero para ser a sua terceira carreira pode estar ben orgulloso Aplauso , noraboa!!! A min pasoume un pouco coma onte no Pino, mellor as últimas voltas (en parte polo relevo que me fixo Safardatxo Silbar ) que as primeiras. Podo darme un aprobado alto tendo en conta o esforzo de onte, a calor e a humidade, e que o circuito sen ser complicadisimo tiña o seu aquel, como todos os crosses cos xiros, subidiñas suaves, terreo irregular.....vamos o típico.....O final 42 minutiños e bo avituallamento e bonita camiseta. Noraboa a organización Aplauso , se podo repito o proximo ano, estoume aficcionado a isto das carreiras tipo cross, sonche moi divertidas (e sufridas) Mr. Green

Se eu puiden, ti tamén...
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 10 Mai 2009, 19:10
Asunto: Re: Carreira As Agüiñas

Tartarugo escribió:
En canto a carreira en si fíxena práticamente toda con javiyl (encantado de coñercete e pensa no que che dixen do marathon do Miño por relevos Silbar ), aínda que contra o final pagou un chisco o esforzo pero para ser a sua terceira carreira pode estar ben orgulloso Aplauso , noraboa!!! Mr. Green

jeje moitas gracias Tartarugo, un autentico placer correr contigo.... mentres puiden.
para a maratón do miño podes contar comigo, se non o impide cauda de forza maior

o recorrido gustoume moito moito, ainda que o sufrín un pouco. o ano que ven volvo fixo.

un placer coñecer a outros foreiros como Safardatxo e Banderas. por certo Safardatxo moitas gracias polas fotos.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos