Foros ›
Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 20:56
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

para no saturar el foro de la carrera , paso a debatir con Chacal en :

www.correrengalicia.or...8238#78238

www.jeffxavi.blogspot.com
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 22:32
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Bueno, pues ahora... ¡Suerte para el popular más ciclista del pelotón!, jejeje... seguro Oscar que te has ganado algún fan para el ciclismo... por si fueran pocos los que tienes!!!.
Mucha suerte en esta temporada... y lo dicho, a disfrutar dando pedales!, si tu lo haces... nosotros también, de eso no cabe duda!.
Un abrazo y ya hablamos;
Pedro Nimo
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 22:53
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Mi tiempo de la web de cronotec difiere en 21" del de mi POLARRS610I....manda caraio.
A vosotros al consultar los tiempos os coinciden?

www.jeffxavi.blogspot.com
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 22:56
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Que por cierto Oscarpereiro...................este año te tienes que batir contra Ivan Raña.!! Van arder chispas !! Disimulando
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 23:07
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

bueno ,bueno ,despues de tanto elogio no me dejáis nada que comentar ,a pedro que me doblas en plena cuesta y me pillas sin aire pero me quedo un poquito para animarte ,animo OSCAR a por la segunda y tercera ..........y decima ..ect ,a el comentarista de la prueba vale un huevo que lo contrate para mas pruebas ,es mejor que MATIAS PRATTS ,saluditos
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 23:12
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Lo de CRONOTEC... sin comentario... a mi me difiere... ¡Del reloj de meta!, y en más de 30"... bueno, y de mi crono, del de algún amigo que cronometró... lo dicho, mejor que no envíen nada pues la "esta cagando más"... creo que mejor correr un tupido velo... pues sino no los contrata nadie más!, por baratos que sean...
Nadie es perfecto, nadie... pero para enviar unos resultados "a ojo", mejor envias un mail pidiendo disculpas, no pones resultados algunos... y no nos haces pasar por tontos a todos... nos envían esto "a ver si cuela"????...
En fin, creo que ya estaba la cosa medio olvidada, pero con esto enfadan a cualquiera... solo se me ocuren dos palabras,(salvo buena explicación), o incompetencia... o chapuza...
Espeo que aprendan de este horror... o digo, error... y que las próximas carreras haganel trabajo bien y con diligencia.
pilotincommand

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/10/08
0 Carreiras
62 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 23:15
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Os meus parabéns para Oscar e toda a organización desta carreira que estivo cojonuda, a pesar de que cheetos me gañase Nono , a quen tamen felicito e lle digo que non se emocione porque non volvera suceder Pensando preparate para ver como che gaño en oporto Bailar .
PD: que sepas que o de que fose sin durmir, que ainda non tivese comido e que traballase innumerables horas antes da carreira, mentres ti descansabas, ademáis de que non so non teña deixada esa merda de cousa chamada tabaco, se non que ultimamente co estres deste curro que leva todo este mes sen deixarme entrenar non che quita ningun mérito :=D> eso si ponte a entrenar para oporto Demo sorrindo

roipic www.alassolidarias.org
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 23:28
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

PedroNimo escribió:
Lo de CRONOTEC... sin comentario... mejor que no envíen nada pues la "esta cagando más"... creo que mejor correr un tupido velo... pues sino no los contrata nadie más!, por baratos que sean...
Nadie es perfecto, nadie... pero para enviar unos resultados "a ojo", mejor envias un mail pidiendo disculpas, no pones resultados algunos... y no nos haces pasar por tontos a todos... nos envían esto "a ver si cuela"????...
.

Volvemos al tema de los organizadores,y diganmelo a mi,que me atañe personalmente. Guiño
Está claro que si hay fallos,sólo queda una salida,la de disculparse y pedir perdón,al toro hay que cogerlo por los cuernos,y no liandola mareando la perdiz,que al final no conduce a nada. Confuso
Y quien es el dannificado de todo esto...........el sufrido atleta Popular,como siempre. Indiferente
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1148 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 14 Dec 2008, 23:53
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Pouco mais que engadir.........coincido con Chimpin en que o concepto de "llano" non é igual para todos......sen ser durisima tampouco era plana para nada Nono .....e co mini-muro inesperado Muerto antes de meta!!! A miña carreira regulera tirando a mala pero polo menos chegamos e sen deixar de correr (ou o que sexa que fago) en ningunha das costas e iso que fixen mais do 70% do percorrido só polo que a concentración tivo que ser maior Satisfecho Satisfecho

Felicitacions a OscarPereiro pola organizacion (e gracias por poñer indicacions na estrada para chegar senon a saber onde acabaria Mr. Green ), a PedroNimo (dende onte mais Peter Nimeck ca nunca) pola victoria e por seguir dando satisfaccions os aficionados, foreiros e os teus compañeiros do PRG ,ainda que me fastidiaches un dos obxectivos desta carreira, que era que non me doblases pero é que vas como unha moto Enfadado Enfadado Demo Demo (con tal motivo animámonos mutuamente, Moi feliz Moi feliz jeje) e o mellor compartir pre e post carreira con foreiros (iso de quentar xuntos todos os PRG é o nunca visto!!) como Jeffxavi, Tara, e no final de carreira coñecer os compañeiros do norte Yonathan26 e Joseluisquintelajulian (menudo merito ten o de metervos esa paliza entre coche e carreira indo ó dia seguinte a media marathon en Neda Sorprendido Abraiado Abraiado , menos mal que a meteoroloxia nos respectou un pouco durante a proba)

E para rematar mensaxes para os meus compañeiros de equipo......Chimpin.....a ver se desta vemos algunha foto Payaso Payaso ..........PIC, non te agobies (pero deixa de fumar, ainda que sexa un pouco Rezar Rezar Rezar ) que teras mais carreiras para a revancha e Cheetos, non te crezas moito Parar ........que logo se che sube á cabeza e deixas de rendir e iso é malo para o equipo.... Nono Nono

Se eu puiden, ti tamén...
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1489 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 0:04
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

JEFFXAVI escribió:
Mi tiempo de la web de cronotec difiere en 21" del de mi POLARRS610I....manda caraio.
A vosotros al consultar los tiempos os coinciden?

yo hice 26:52, y segun cronotec 27:11. 19" por tanto.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
xan

Montañés
Montañés
14/04/08
0 Carreiras
2362 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 0:16
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

hola,
non é para levarvos a contraria pero no meu tempo acertaron Abraiado , supoño que habra erros pero teran que solventalos dalgunha maneira Pensando .

sds
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 0:51
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

oscarpereiro escribió:
Bueno amigos,que pena que ya pasara todo no? Parece que me falta algo!!!!!
En primer lugar queria pedir disculpas y pedir perdon por el tema de las clasificaciones(aunque espero entendais que la organizacion no tiene nada que ver en eso,pero,jode la verdad).
Esperamos tener las clasificaciones el lunes y poder mostrarlas en mi web y tambien animaros a dar vuestro consejo o sujerencia para poder contribuir a hacer crecer la carrera.De verdad estaria encantado de tener vuestra critica de la carrera.

Hola Oscar, yo no quiero criticar nada, tan solo me limitare a realizar una sugerencia para venideras ediciones. Creo que se debe mejorar la indicación para llegar a la línea de salida. Yo me perdí y creo por lo que escuché a gente de la organización que no fui el único. Supongo que para los de la zona será fácil pero para los venimos de fuera no lo es tanto. Ahora me explico los carteles que veía colgados en las casas cuando pasaba por la autopista que decian que la autopìsta y el AVE habían deshecho a Mos. LLegué tan tarde que cuando se dió la salida aun no había llegado a la linea de salida y gracias a que un voluntario que escucho mi historia y me consiguió un dorsal porque el mio había volado.

Por lo demas nada que decir, tan solo que espero que esta carrera tenga muchas ediciones. Yo seguiré acudiendo a todas las que me sea posible. Gracias por tu implicación.

Todos temos unha leiriña en Conxo
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 1:08
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

....mi tiempo tambien difiere del " real " en 20 y pico segundos en mi contra......que me da igual.....

.....pero vaya !!!....que falta de profesionalidad !!!!!.......

.....el año que viene Oscar.....championchip.........mucho mejor.....!!!!!!

...en fin......lo importante es que fue un exito de carrera......y el año que viene...entre tod@s la hacemos mucho mas grande........
Lois

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/07
0 Carreiras
472 Mensaxes
Ourense, A Valenzá
Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 6:56
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Con respecto al tiempo de carrera, me pasa lo mismo.

Y para explicarme, no me refiero al tiempo de mi crono, pues como salgo desde atrás, lo que hago es ponerlo en marcha al pasar por la línea de salida.

Me refiero al del reloj en meta: al llegar ponía 28:48 y en la lista de resultados me ponen 29:26.

Bueno..., en cualquier caso no hagamos que esto desmerezca la carrera.

Saludos.
crono

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/12/07
0 Carreiras
128 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Dec 2008, 8:24
Asunto: Re: I Carreira Popular OSCAR PEREIRO

Hola a todos, en primeiro lugar pediros disculpas polas clasificacións, o problema, foi que se deron os dorsais do 351 ata o 392 sen que se programaran co número do dorsal, e tiñan programados os números de outras probas, ata que tiven en mi posesión os dorsais que empregastedes non comprendí o problema, ata que me decatei de que non ia ben empecei a coller os dorsais co teclado do ordenador. No momento posterior da proba mentres esperábades, entre os nervios, confusión e .... non pude sair cunhas clasificacións dignas, pola noite xa no hotel en San Cibrao, comprobei os dorsais e me decatei do erro, os podo asegurar que non fun capaz de durmir e a o día seguinte tiña outra proba con 685 inscritos, (que por certo saiu perfecta), onte pola noite cando chegamos a casa nos pusemos a rectificar os resultados sen descansar, pero co arquivo que me suministrou a raqueta de back-up con esos 30¨de diferencia (xa están correxidos no arquivo PDF) xa que so tiña o paso final, non me decatei deste pequeno erro, con respecto a o 2º clasificado pediu correr sen chip e non sair en ningunha clasificación, asi que sumade un posto.
En canto a o que desencadenou este grave fiasco, teño moito que repartir dende os bancos, atletas, organización, e por suposto miña, non quero escabullirme da miña responsabilidade, pero vexo lóxico facer un informe e entregárselo a o organizador, e que decida el.
Os podo asegurar que xa tomei as decisións oportunas para que isto non voltara a suceder.
Volvo a pedir as miñas mais sinceiras disculpas.
Grazas e un saudo

Crono





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos