Foros ›
Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero, Vigo
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2008, 11:36
Asunto: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero, Vigo

Para este fin de semana que viene tendremos la décima y última carrera de orientacion de la temporada de la AGaCo. Será en el Galiñero en Vincios, al lado de Vigo.

como siempre digo, estoy a disposición de todos para aquellos que quieran iniciarse en el deporte de la orientación...

Porque ya que corremos, por lo menos saber hacia donde...

Un abrazo!

Correr sabiendo haciendo donde...
ROJO

Maratoniano
Maratoniano
27/01/08
0 Carreiras
247 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2008, 21:10
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero, Vigo

hola NEMEN podias darme informacion de donde pudo hacer cursos de orientacion soy de ourense gracias por si no puedo ir a la carrera
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 23 Nov 2008, 23:13
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero,

Hola rojo, pues sinceramente lo mejor que puedes hacer es ponerte en contacto con los clubs, que son ellos quienes suelen organizar cursos de formación.

Aunque la mejor manera es simplemente participar en las carreras y aprender de los demas. Si te animas, este finde hay carrera y puede ser un buen comienzo. Me avisas y te anoto a traves de nuestro club.

roberto @ habelas-hainas.org

Correr sabiendo haciendo donde...
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Xov, 27 Nov 2008, 14:55
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero,

Hola!
Yo al final voy, por los pelos. He de necesitar un tutor.
Por cierto Nemen, de dónde es tu club? He navegado un poco por vuestra web, pero no lo he visto.
Será mi segunda carrera de orientación (la primera el gallego sprint en Pontevedra), pero ahora no conozco el terreno y, además ya no es circuito urbano.
¿ropa, calzado, accesorios? Calzado tenía pensado unas zapatillas inov-8 mudroc de montaña con tacos.
Saludos!
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 27 Nov 2008, 18:31
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero,

hola Telmocho, nosotros somos de vigo. Con que club te has apuntado? con montañeros pontevedra?? Esto es monte, la verdad es que es bastante diferente, porque la orientacion aqui es bastante mas complicada, aunque depende de la categoria que vayas a hacer. En cual te has inscrito??

Las zapatillas q van bien son las de montaña, sin demasiados tacos (sobre todo si tienes piedras porque no tiene donde agarrar). Yo ahora tngo unas vasque velocity, aunq en breve ire a las reynas de las zapatillas (por lo menos para mi), que son las salomon.

Las inov estan dando fuerte en el mercado, a mi no me van nada bien. Como sea, tienes mi correo y si no, la pagina de la agaco, es.geocities.com/webag...cipal.html en la zona de clubs, tienes nuestro contacto y mi numero de telefono y encantado estare de darte unas clases el propio sabado.

Un saludo.

Correr sabiendo haciendo donde...
telmocho

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
30/07/07
0 Carreiras
346 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2008, 9:10
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero, Vigo

Pues lo dejé en manos de la organización y al final me han recomendado ini adultos, así que ahí estaré, espero no haberme quedado corto, pq ahora vi que hay más recorridos antes del pro.
Pues no me van a venir mal, ¿conoces a Urko o Bugarín? Si es así nos encontramos fácil.
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 28 Nov 2008, 18:56
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero,

La verdad es q no tengo ni idea de quienes son. De todos modos, del club somos dos los que corremos y yo soy el presi. Asi que si preguntas por nosotros a algun directivo, seguro q saben quien soy. Y si no, preguntas por el canario o Roberto... vamos, que no paso desapercibido y hablamos. Yo salgo en el minuto 7 y estare, espero, menos de una hora corriendo. Espero llegar sobre las 10.00 para calentar y estar atento a mi salida. Buscame y hablamos.

Un saludo!!

Correr sabiendo haciendo donde...
daotero

Novo foreiro
Novo foreiro
6/05/08
0 Carreiras
4 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Nov 2008, 14:07
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero,

Hola telmocho! al final qué tal en la carrera el sábado? es que luego no te vi y no pudimos charlar
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 13:40
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero,

Tremendo!! Ese sería o calificativo para a climatoloxía que nos tocou sufrir ós participantes da carreira de orientación do sábado na serra do Galiñeiro. Minutos antes do comenzo da miña participación, caeu unha granizada como facía moito tempo que non me tocaba aguantar. O frío, ateríame os dedos, convertindo a operación de atarse as febillas das polainas nun traballo inmenso...A paisaxe blanca parecía unha estampa de nadal! Angel
Non coñecía este mapa, pero ó pouco de comenzar xa me puden dar conta que me iba a gustar. Pistas, camiños e sendeiros por todos lados, no medio de arboreda que non permitía comprobar referencias lonxanas. A 2ª baliza do recorrido 3 estaba anulada, pero non me enterara. Un par de minutiños perdidos por este motivo. O resfriado que me tivo na cama durante a semana facía que as costas das primeiras balizas me deixasen sen folgos. Daquela, plan B: non esforzarse por correr e sí por trazar ben os rumbos e dosificar esforzos. Un par de pequenos erros levaronme a perder outro par de minutiños. A segunda parte do recorrido era básicamente en baixada. Esbarabase moito. De novo, con coidado e tranquilidade. Elección de rutas fáciles e seguras nas últimas balizas. Incluso probo con talonamentos, que me levan "a caer" encima das balizas. Todo perfecto. Na baliza 12, atópome con dous rapaces que corrían xuntos. Estaban felicitándose todos contentos. Pensando que estaban no mesmo recorrido que min, coméntolles que aínda nos falta unha máis. E eles todos orgullosos: "non, non...si levamos unha hora e cuarto, e por fin atopamos a primeira!!!" Mr. Green
Antes de que o ceo voltara a arriar unha nova granizada, remataba o meu recorrido nun tempo de 44.30. Na meta, saudos con Telmocho, Bugarín e Andrea. Mágoa non coñecer a Nemen e daotero, que parece ser que tamén estaban por alí. Noutra será!! Razz
Así como en Forgoselos, o recorrido, tan rápido, e un erro lamentable, me deixaran cun sabor agridoce...esta do Galiñeiro deixoume moi satisfeito..
A vindeira, o 13 de decembro en Arteixo...Vémonos!!!
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 01 Dec 2008, 15:30
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero, Vigo

Non puiden ser da partida, pero penso estar o vindeiro día 13 de decembro en Arteixo, gustaríame por fin coñecer a Urko. Espero que sexa posible amigo. Teño moitas gañas de coñecerche.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Dec 2008, 10:08
Asunto: Re: Carrera de orientacion el 29 de noviembre en Galiñero,

Desta vez saliron rápidas as clasificacións do Galiñeiro na páxina de Agaco.
Telmocho, fenomenal, de novo un carreirón, e para ser a súa primeira orientación por monte, de novo no podio, -como xa fixera na urbana de Pontevedra-, 3º con 51.00. Que se preparen os das categorías superiores, porque con esas condicións físicas, en canto mellore a técnica, vai ser un duro enemigo!!
Pola miña parte, como xa comentara, moi contento ca carreira realizada: finalmente, 2º con 44.25.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos