Foros ›
Autor
Mensaxe
plosacre

Novo foreiro
Novo foreiro
27/10/08
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 22:13
Asunto: Aconsellademe

1,75
74 kg

Levo correndo 2 mesiños peroa tope, ultima referncia de tempo 44,52 nos 10 km de san martiño.

Xa sabedes mais ou menos que nivel tenho, quero comprar zapatillas e queria algun conselliño e algun modelo sobre todo pra ir xa a tiro fixo mais ou menos.

Mil gracias amigos
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 23:12
Asunto: Re: Aconsellademe

eu teño as mizuno idaten2 e son moi boas
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2008, 23:53
Asunto: Re: Aconsellademe

keniatablanco escribió:
eu teño as mizuno idaten2 e son moi boas

Si señor, unhas boas "voladoras",e por riba, ben chulas co seu amarelo "piolín" !!!

www.jeffxavi.blogspot.com
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 16:31
Asunto: Re: Aconsellademe

Con todo respecto a los demas correlegas, yo te sugeriria que probases primero con unas zapas del tipo mixtas (270-290 gramos de peso) antes que unas de competicion o voladoras, la mayoria por debajo de los 200 gr.
Al ritmo que te manejas (4:30/Km o algo menos) y con cerca de 75 kilos y si ademas le sumas que apenas llevas 2 meses corriendo, quizas debas ir acostumbrandote a ese tipo de calzado con una amortiguacion y estabilidad menores, no vaya a ser que aparezcan las temidas lesiones por sobrecarga , tendinitis, fascitis .....................
Saludos

"CORRER ES VIVIR"
Diegoevolucion

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/08
226 Carreiras
327 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 21 Nov 2008, 17:59
Asunto: Re: Aconsellademe

hola plosacre, mas o menos tienes mi perfil y mis resultados. Yo como opinion te digo que lo primero que deberias saber es que tipo de pisada llevas antes de comprarte una zapatilla por su marca o por su precio; comprando un mal calzado se derivan lesiones que siempre se podrian haber evitado. Suerte con los entrenos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos