Foros ›
Autor
Mensaxe
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Lun, 21 Nov 2005, 11:08
Asunto: PULSOMETRO

Creo que é un tema interesante. Ese artiluxio, sin poder transformar a unha tortuga nun güepardo, pode axudarnos. Eu véxolle pros e contras.
Pido a vosa opinión ao respecto.
PROS:
1º.- Limita a nosa ansiedade, xa que nos limitaremos a unhas pulsacións por minuto (ppm) dentro dun umbral que nos predeterminemos.
2º.- Constatamos si temos un bo ou mal día. P. exemplo, mal día si nos costa subir moito as ppm, ou si as subimos de forma súbita.
3º.- Permite planificar os nosos entrenos largos. onte corrin 40´a 135, 40´a 145, 30´a 158 e 10´ recuperando a 145, cun bo manexo dos ritmos e do tempo.
4º.- Permite recuperar nas series ata un umbral adecuado.
5º.- Se tomas nota nunha libreta (eu ainda no paso datos ao ordenador nin ao movil), saberás dentro dunhos meses qué tipo de entrenos foron ou non adecuados.
6º.- O pulso de reposo indica o noso estado de forma. E tamén o pulsto que teñamos 15-20 segundos despois de incorporarnos (que non sexa 15 pulsacións máis ca o que teñamos deitados en reposo absoluto): en caso contrario deberemos determinar si estamos cansados ou sobreentrenados.

CONTRAS:
1º.- Eu, pola miña forma de ser, creo que vou máis tempo mirando para o pulsómetro ca para a estrada, camiño ou parque.
2º.- Non acabo de sentirme totalmente cómodo coa cinta no peito (que si frouxa, que si apretada,...)
3º.- En carreira paréceme insoportable. E tamén nas series máis agresivas (de 1000 a 2000 metros).
En todo caso, a miña valoración global é positiva. Si estou ben, podo facer 2000/3000 metros a 170 pulsacións. E si estou mal, aguanto a 165 apenas 2 minutos.
O máis importante é que cada corredor se familiarice coa información que nos da a máquina, que a interprete, a que a use para ler o seu proprio corpo.
Saudos. Seguro que no foro hai xente con máis experiencia ca min, que só levo 8 meses usando pulsómetro.
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 21 Nov 2005, 11:19
Asunto:

Eso se llama telepatía Abraiado Abraiado Abraiado
ego-sum

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/11/05
0 Carreiras
76 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Nov 2005, 23:25
Asunto:

Yo no puedo correr sin el pulsómetro, tras la prueba de esfuerzo conozco los umbrales y franjas de entrenamiento y la verdad...MEJORÍA SEGURA y menos riesgo de lesiones por sobrecarga en el cardiovascular jajaja Razz





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos