Foros ›
Autor
Mensaxe
moises

Novo foreiro
Novo foreiro
20/05/05
0 Carreiras
44 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Sáb, 19 Nov 2005, 16:29
Asunto: Frustracion

Hola a todos : Os comentare una cosa que me ocurre siempre que voy a correr una carrera donde las cuestas sean muy pronunciadas. Este domingo pasado fui a correr a Poio por cierto una carrera muy bien organizada y el pueblo de San Martiño precioso, pero el recorrido era un autentico rompepiernas.pues durante esta semana note las piermas super machacadas, cansadas .Os contare que entreno en un paseo de tierra llano que hay al lado de mi casa cuatro dias a la semana que transcurre al lado de un rio tiene una longitud de 6km que lo hago ida y vuelta haciendo un total de 12km pues en el hago rodajes ,progesivos en fin lo que haceis todos vosotros y muy bien soy un pastelero pero un pastelero feliz el problema es ese, que cuando voy a una carrera donde hay cuestas noto las piernas durante varios dias que no me responden y eso me causa una gran frustracion . Vosotros que teneis mas experiencia que yo ,que me podeis aconsejar ,gracias y un saludo para todos.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 20 Nov 2005, 11:48
Asunto:

Querido amigo Moises. No te preocupes por ese problema ya que despues de una competicion tambien me suele pasar a mi que tengo las piernas machacadas. Unas veces mas y otras veces menos. Lo que tienes que hacer son cuestas una vez a la semana. Busca un sitio donde tengas cuestas y empieza por lo menos con cuatro o cinco repeticiones para despues ir aumentando las repeticiones. La longitud de la misma tambien la puedes determinar tu y poco a poco las alargas. Asi de esta manera el impacto luego en las carreras no sera tan grande y poco a poco vas notando que las cuestas ya no son tan cuestas. Yo tambien soy pastelero y estoy contento de ello. Saludos y suerte.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 23 Nov 2005, 12:29
Asunto:

Amigo Moises: el entreno sobre tierra batida me parece estupendo para
no machacarte y evitar lesiones, pero debes también entrenar subiendo
y bajando cuestas, de distintas longitudes y desniveles, para adaptarte
en las carreras a las mismas.Antes de subir/bajar cuestas, calienta rodando suave sobre el terreno llano.
El ejercicio de "sentadillas" es fenomenal para coger potencia en las piernas, pero ¡ cuidado con su ejecución !, hacerlas suavemente y con la
espalda recta para evitar lesiones.
Saludos.
wottle

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/11/05
0 Carreiras
1195 Mensaxes
celtiberia
Respostar citando Envío Mér, 23 Nov 2005, 12:41
Asunto: wootle

Yo en las cuestas arriba pienso que me persigue la poli , ó una banda de mujeres desaforadas , ó alguna cosa así para olvidarme de sufrimiento.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 23 Nov 2005, 15:30
Asunto: Costas

Moisés:
O mellor xeito de prepararte para as costas é:
1. Antes da preparación específica para unha carreira, é dicir, cando faceos o traballo de base, facer costas pautadas: por exemplo 10 costas de 200 metros, intentando incrementar o ritmo na fin da subida.
2. Ao inicio da preparación específica facer ximnasio (sóleos, xemelgos, cuádriceps) que nos permita incrementar a nosa potencia no tren inferior.
3. Coidar os abdominais ao longo da nosa preparación, porque nas costas son uns músculos especialmente importantes para nos manter en posición vertical nas subidas (postura económica9.
4. Ao longo dos nosos entrenamentos, adicarlle un día a semana a correr por terreos virados e rompepernas.

Eu adopto o sistema mixto:
a) Fago costas no inicio da preparación específica da temporada.
Ojo morado Un día á semana tento correr por terreos variados.
c) Entreno na Alameda de Compostela, e métome 150 escadas entre peito e espalda cada vez que vou entrenar.
d) Fago sempre entre 100 e 150 abdominais despois de cada sesión de entreno.
e) O ximnasio intento evitalo, non me gusta, ainda que o manuel dí que é moi bó. E mais, estou dado de alta e só fago abdominais.

Todo o anterior fágoo, porque peso 74 quilos, que son moi malos de mover polos camiños e estradas da nosa Galiza sen estar fisica e mentalmente preparado para afrontalos.
Unha aperta e ánimo. Eu fáloche desde a experiencia persoal.
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 23 Nov 2005, 19:54
Asunto:

Hola, a min tamén me costa moito correr cando a cousa se pon costa arriba. Estou apuntado a un ximnasio dende fai anos e estes días estaba pensanso en darme de baixa para ter máis tempo para correr, pero polo que di Bubela e un complemento bastante bo. Se non e moito preguntar, principalmente a Bubela que vexo que entende bastante do tema, gustaríame saber se realmente se lle pode sacar partido o ximnasio dende o punto de vista deste deporte, se hai algunha taboa de exercicios especifica e si realmente merece a pena estar pagando un ximnasio, porque para facer abdominales, sentadiñas, estiramentos ou pequenos traballos con pequenas mancuernas ou en banco se poden facer en casa, outra cousa son as grandes máquinas que hai nos ximnasios...

Gracias e saudos
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 23 Nov 2005, 20:51
Asunto: Ximnasio

Efectivamente, Tocho:
Os máis ortodoxos, os "máis listos" recomendan que no inicio da temporada, cando facemos o traballo de base, ou de fortalecemento inicial, no que a velocidade e a chispa é o menos importante, deberiámos facer ximnasio para levar a cabo o que lle chaman "compensación" no tren superior, e fortalecimento no tren inferior.

Se cadra, é bo facer unhas taboas sinxelas de: abductores, aductores, biceps femoral, sóleos, pectorais, dorsais,..

Eu, penso coma tí. Ao longo do ano, vou moi pouco, porque o que resulta realmente crítico de verdade é o traballo dos "abdominais".
Depende moito da morfoloxía e musculatura de cada un.
Eu, que son máis ben "gordiño" de músculos, penso que non necesito moito ximnasio.

Eu pago o ximnasio porque podo ir a piscina cuberta, jacuzzi, saunas, hidromasaxe, e teño monitor, por si teño dubidas. E con todo isto vou de 2 a 3 veces ao mes.
Apertas.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos