Foros ›
gacelos,semi-pasteleros y pasteleros
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Pastoso

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2005, 22:12
Asunto:

A mi me da igual ser pastelero. Yo tengo dos trabajos, a cada cual mas estresante. Corro para olvidarme de todo, eso sí, gasto toda la pasta que gano en mis dos trabajos en comprarme el material deportivo más caro.
Luego en las carreras populares llego de los últimos, pero un estilo...
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2005, 10:05
Asunto: Home postos a facer rankings...

Ola... como a ninguén se lle pudre o apendice pois aproveito a "banda lenta" do traballo. Moi bo este tema. Eu ando na fronteira semi-pasteleira, pasteleira e que sega así.

Visto o interese polo tema se cadra se podería organizar un "rexistro de tempos" como teñen na páxina de carreraspopulares.com ainda que eu de facer algo organizado gustaríame mais unha especie de premio ou concurso "correr en galicia" na que se obteñan puntos por tempos e postos nas diversas probas do país clasificadas polas súas distancias, participación e percorrido algo como a copa deputación de carreiras populares dos anos 80 e que agora abondan tanto polo sur (Valencia, Ciudad Real, Cordoba...)

A mellor para min é a Bica de Clara que se fai en Laza.

Dende logo para min ir ás carreiras dalle sentido a adestrar mais; o verdadeiro motivo de ir ás carreiras é a papatoria (anterior, posterior ou ambalas duas) e atopar ós amigos facendo o que nos gusta.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Sáb, 05 Nov 2005, 18:36
Asunto:

Me parece una muy buena idea la que propones Kandpalleiro, si quieres puedes er el encargado de llevarla a cabo, yo colaboro en lo que sea necesario...

Es bueno para motivarnos... veremos como queda el tema...
Animo a todos...

Salud y Kilometros...
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2005, 22:31
Asunto: Moitas cuestions

Home; se cadra sería mais cousa do administrador da Web mais como punto de partida habería que abrir outro fio do foro para tratar diversos temas. Por exemplo; ¿rexistro ou circuito? e ¿para todos ou só para rexistrados?; A cal proba se lle dá o máximo de puntos (dubido entre VIG.BAY e Pedestre ), ¿puntos só por clasificación ou por tempos?... bueno, e iso que se trata só dun acicate entre nós, que sei eu si houbese un esponsor que puxese algo tanxible...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
MarioeIsa

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
20/06/05
0 Carreiras
1167 Mensaxes
Estrella de Galicia
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2005, 7:26
Asunto:

Sr administrador....!!!!

Te lanzamos un guante, cogelo y prepara el tema...

Salud y Kilometros...
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2005, 12:38
Asunto:

Creo que será mejor dejar este tema. Hay muchos foreros que en vez de tomarselo con humor y como un reto personal estimulante, se lo toman como un insulto.

Desisto, por mi que siga siendo un foro aburrido y soso si eso es lo que se pretende. Yo no intervengo más con inicitativas de este tipo.

Saludos
tocho_gr

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/05
0 Carreiras
238 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2005, 14:19
Asunto:

Hola, como Xan_de_Ris ou Xelablan, eu tamén estou na pastelería, este foro vexo que é moi doce Moi feliz Moi feliz . A proposta de Kandpalleiro é moi interesante pero sempre con humor e bo rollo, a ver en que queda. Guiño
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2005, 11:06
Asunto: Proposta previa

Ben eu "cocin" esto:

Probas tipo A: Homologadas e cronometradas con Chip e cuios resultados se "colgen" nesta web. Se obterían puntos pola clasificación e tamén se obterian puntos pola media minutos/Km."oficial". (empregando os grupos de Azochador).

Porbas tipo B: Resto de populares que publiquen nesta web. Obteríanse puntos en función da clasificación.

Categorías das probas: Por distáncias:
    Maratón (por si se organizase algunha)
    Media Maraton
    >ou= a 10Km. e < de Media M
    >ou= a 5Km. e < de 10 Km.
    > ou = a Milla e < de 5 Km.
    Milla


  • Por Participantes:
      >5000
      >=2500 < 5000
      >=500 < 2500
      >=100 < 500
      Ate 100


  • Escalas de puntuación: Por postos:





      do 6º ó 10º
      Entre o 10% primeiros
      Entre o 20% primeiros
      Entre o 50% primeiros
      Entre o 80% primeiros
      Por chegar.


  • Por media
      gacelo: 3:20 min/km o menos
      semi-gacelo: entre 3:21 e 3:40 min/km
      semi-pasteleiro: entre 3:41 e 4 min/km
      pasteleiro: entre 4:01 e 5 min/km
      superpasteleiro: por riba de 5 min/km


  • Ã? evidente que se trata dun xeito de nos motivar e que á hora de elabora-las clasificacions deberíamos ter en conta formar grupos de idade (poderíamos adopta-los xa implantados pola federación); Tamén coido interesante facer unha especie de mención ou premio á mellor progresión na tempada pois iso motivará mais ós que escomenzan ou retoman o deporte; xa cavilarei algo para eso, mais preciso dunha rodaxe longa e moderada para ter esas ideas...

    Nas carreiras que se corran por categorias (p. ex. a milla de O barco) contaríase a clasificación en cada carreira.

    Próximamente colgarei unha proposta de táboas de puntuación.

    Fas exercicio ou deporte?
    acarreiradunkan.blogsp...porte.html
  • mam

    Novo foreiro
    Novo foreiro
    13/11/05
    0 Carreiras
    29 Mensaxes

    Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2005, 12:42
    Asunto:

    Non sei o que pensarán os verdadeiros pasteleiros desto,a verdade é que os hai super-rápidosa no seu traballo,e penso que nas carreiras hai máis dun,non sei neste foro, a lo menos non dixeron nada ata agora.
    Estámoslle dando demasiada importancia ós resultados das carreiras,e sí que o teñen,porque eu mesmo trato sempre de mellora-los tempos(ou trataba) nelas.Agora estou un pouco enferruxado e o que penso e en acabalas,pero seguir correndo.
    ¿Alguén se parou a pensar se ten máis importancia un atleta que chega sempre dos primeiros, a que non consigue ganarlle un nunca ou outro atleta que acaba tódalas carreiras en que participa e que pensa en superarse a sí mesmo? Seguramente non levará trofeos,pero atléticamente,que é mellor?:un que corra uns anos a moi bó nivel ou outro que se manteña ano tras ano participando en carreiras e animando coa súa participación as distintas probas?(Aínda que sexa pasteleiro).
    Mafalda

    Foreiro Senior
    Foreiro Senior
    1/11/05
    0 Carreiras
    720 Mensaxes
    Palencia
    Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2005, 14:16
    Asunto:

    Kandpalleiro, me ha gustado mucho tu propuesta... Yo acepto... te lo has currado.

    Mam, los resultados de las carreras, como lo que puedas obtener en cualquier ámbito de la vida, son logros de cada uno, retos personales... cada cual compite consigo mismo, y el resultado que obtenga dirá si ha cumplido con lo que se había propuesto o no.
    No se trata de querer ser el mejor, si no de superarse y creer en lo que se está haciendo. Las medallas te las pones tu cuando madrugas un domingo y sales a correr con lluvia y un frio de miedo, cuando acabas tu jornada laboral sonriendo a pesar de la cara larga que tenía tu jefe, y todavía te quedan fuerzas para hacer una cena especial para tu pareja, cuando a pesar de estar destrozado no dejas de ir al parque con tus sobrinos porque les hace mucha ilusión,....
    La competición hace falta porque el ser humano necesita el contacto con los demás, medirse para saber donde está, porque es un estímulo para seguir hacia delante a pesar de ser super pastelero... De vez en cuando, parate a pensar en lo afortunado que eres, respira hondo y entonces continúa... Si no funciona, sonrie... la risa lo cura todo.

    Bicos a todos y como ya he leído poi aquí... muchos kilómetros.
    Mafalda

    Foreiro Senior
    Foreiro Senior
    1/11/05
    0 Carreiras
    720 Mensaxes
    Palencia
    Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2005, 14:37
    Asunto:

    [b]" Y si en vez de planear tanto voláramos un poco más alto"
    Mafalda. Ríndose Moi feliz Ríndose Moi feliz
    Bubela

    Foreiro Senior
    Foreiro Senior
    31/10/05
    0 Carreiras
    582 Mensaxes
    GALIZA
    Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2005, 21:21
    Asunto: CICLOS

    Creo que todo na vida é cíclico:
    1º.- Entrento verpertimo, ... descanso ... asimialición ... entreno.
    2º.- Mesociclos, afinar, descansar, Competición, desncanso e volta á seguinte preparación.
    3º.- En toda preparación, sobre todo de un popular, requírese un mes de descanso, e volta a comezar.

    *** En relación co anterior, dicir que a miña muller, desde que empecei a correr, no 2002, estaba lonxe, moi lonxe deste mundo. Foi así ata setembro pasado, cando lle regalei unhas boas zapatillas, unhas boas mallas e unha boa camiseta. Desde entón trota, de 3 a 4 quilómetros cada sesión, e sae de 2 a 3 veces por semana.
    *** Eu, despois desta edición do San Martiño, compromentinme, e ela aceptou o reto, a correr a vindeira edición (a 30º) con ela, apoiándoa e mantendo un ritmo (que moi dificilmente baixará de 6:10 minutos por quilómetro). Este ano fixen a carreira a 3:36 por quilómetro. E pensando no ano que ven, estou moi motivado e ilusionado de que chegue, e correla "doutro xeito".
    Kandpalleiro

    Experto no foro
    Experto no foro
    17/12/03
    142 Carreiras
    3200 Mensaxes
    Ponferrada
    Respostar citando Envío Dom, 13 Nov 2005, 23:24
    Asunto: Pois iso

    Coñezo ben o tema... i é mellor respectar eses ciclos para non caer nun agotamento mental. Eu aproveito para viaxar, Entroidar ou para formatea-lo meu PC...

    Cita:
    ir ás carreiras dalle sentido a adestrar
    E facer un ranking deste tipo pódelle dar senso a participar en moitas, e si por riba de verte mellorar ese segundiño na media min/km te ves "recompensado" por elo; pois mellor ¿non?.

    Eu ate o de agora adestrei en solitario case sempre, pero hai moitas persoas ás que vexo en caseque tódalas probas nas que participo... polo que deduzo que existe un abondoso grupo de atletas (populares e federados) que poderían ver reflexado este espiritu participativo nun rexistro deste tipo.

    Fas exercicio ou deporte?
    acarreiradunkan.blogsp...porte.html
    MarioeIsa

    Foreiro Veterano
    Foreiro Veterano
    20/06/05
    0 Carreiras
    1167 Mensaxes
    Estrella de Galicia
    Respostar citando Envío Lun, 14 Nov 2005, 0:00
    Asunto:

    Mafalda... tu filosofia es sonrisa.

    Mam... pienso que hay que cuidarse, hay que disfrutar corriendo, hay que sentir la vida bajo tus pies y llegar dejar que los años pasen mientras tu sigues corriendo, eso te hara grande, eso te hace joven eternamente.

    Bubela... eres un fenomeno, vas a unos ritmos geniales, y lo que has conseguido con tu mujer: un 10 para ti y un 10 para ella, ahora sois dos campeones, muchisimos animos para ella, daselos de mi parte.

    Salud y Kilometros...
    Mafalda

    Foreiro Senior
    Foreiro Senior
    1/11/05
    0 Carreiras
    720 Mensaxes
    Palencia
    Respostar citando Envío Lun, 14 Nov 2005, 0:06
    Asunto:

    MarioeIsa, ¿ qué tal Behobia San Sebastián? Cuenta como te ha ido... se te ha echado de menos





    Podes publicar novos temas
    Non podes responder a temas
    Non podes editar as túas mensaxes
    Non podes borrar as túas mensaxes
    Non podes votar nas enquisas
    Non podes adxuntar arquivos
    Podes descargar arquivos