Foros ›
II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 11:17
Asunto: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Xa hai data confirmada pra celebración da Carreira de Montaña mais fermosa de Galicia!!!jeje, nótase son da terra non?Será o 19 de Outubro con saída as 9.30h, sobre un trazado por confirmar de 33KM !!!

As inscripciós serán posibiles ata o 17 de Outubro cun coste de 8€ para federados F.E.D.M.E. e 10€ pra os non federados(O prezo inclúe: camiseta conmemorativa, avituallamentos e pinchiños ó remata-la proba),e podedes formalizala mesma ben en Deportes Redonet ou ben no FAX 988208010, adxuntando o boletín de inscripción, o xustificante de ingreso (Caixa Nova 2080 0325 58 0040001701-Indicando nome e apelidos do participante) e fotocopia da licencia FEDME (se sodes federados)

Mais información na web : www.ribeirasacracm.org/


www.jeffxavi.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 11:23
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Por certo, ainda que a organización facilita precios de aloxamento para os participantes, deíxovos o link www.galitursport.com/ onde podedes votar unha ollada por se vos apetece pasar un fin de semana facendo senderismo, rutas en quad, paseo en barco polo Cañon do Sil,etc...etc..

Pero que fermoso é o meu pobo caraio...viva Rabacallos Ríndose Ríndose

www.jeffxavi.blogspot.com
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 11:51
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Que boa pinta ten todo isto. A verdade por un lado coñecer ese fermoso lugar que tantas gañas tiña e por outro facer a primeira carreira de montaña para probar algo diferente. Anotase a fecha para fixala na axenda.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Ven, 25 Xul 2008, 19:53
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Chegaban ben os 28 do ano pasado ..........pero desde logo penso repetir , non estou tan seguro de que sexa a mais bonita de Galicia Jeffxavi , pero seguro que está no podio e o percorrido e unha pasada tendo en conta que e a traves do monte Meda que non teño ñoita información pero dudo que axa mais montes nos que se disputen tres carreiras distintas.......esta de Parada do Sil , a de Esgos e en setembro en Luintra..........OOOOléeeee polas carreiras de monte en Ourense.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Xul 2008, 9:53
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Eu non me sinto preparado pra facer unha carreira tan dura, pero ese fin de semana andarei polo pobo pra podervos animar a todolos que disputedes a proba.Ó millor incluso colaboro de voluntario cá organización.

Xa coñeces o percorrido Afiador???

www.jeffxavi.blogspot.com
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 26 Xul 2008, 10:12
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Son da mesma opinión que Afiador, 28 kms xa son de abondo. Creo que estamos a cometer o erro de identificar as carreiras de montaña con moitos kilometros e non ten por que ser así, podemos facer carreiras de montaña de 10 kms, 15 kms. ou media maratón.
Quero deixar claro que esto non é unha critica a organización desta proba, non é esa a miña intención, eu vou ser da partida; Deus mediante; soamente o digo para que a xente que teña en mente organizar carreiras de montaña, non se exceda ca distancia.
french_mondariz

Montañés
Montañés
25/01/07
0 Carreiras
1387 Mensaxes
Villasobroso - Mondariz
Respostar citando Envío Dom, 27 Xul 2008, 17:27
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Holahola

33 km, vaya, eso si que me hace pensar la prueba.... creo que pienso como mis dos anteriores compañeros, son muchos km jeff.

Saludos
anxinho

Montañés
Montañés
3/04/08
0 Carreiras
418 Mensaxes
Rianxiño
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2008, 13:47
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Eu tamén dos penso que 33 kilómetros son moitos.

Pero se as lesións mo permiten e estou nun mínimo de forma (aínda non empecei a adestrar) alí estarei para disfrutar da paisaxe.

De tódolos xeitos opino que as carreiras de montaña non se teñen porque asociar con longas distancias.

Arredor de 20 kms son máis que suficientes.

Non te recuperas de Penedos do Lobo para afrontar case outra maratón un mes despois.
Mateo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/07/06
0 Carreiras
106 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2008, 13:55
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Pues yo me apunto. Prefiero correr esta y no volver a Manzaneda a la maraton, que a pesar de estar magnificamente organizada y ser la pera limonera a todos los niveles.. a mi me dejo 7 meses tirado despues de correr en su primera edicion, y pensaba volver este año.
33km es una distancia cojonuda, a mi criterio, que me permitira seguir corriendo depues, y no perderme algunas de verano a las que tengo ganas...

Saluditos a todos!
Obelix

Montañés
Montañés
31/07/07
9999 Carreiras
391 Mensaxes
a o fondo a dereita
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2008, 20:38
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Yo estuve en la del año pasado, disfruté como un enano y sufrí como un ca... pero al llegar a meta el sentimiento de satisfacción personal no tiene igual. Fue mi primera prueba por montaña y quedé enamorado ya para siempre. Este año intentaré repetir aunque queda muy cerca de la de Manzaneda, espero estar recuperado y volver a disfrutar en Parada, de sus paisajes, de su gente y de una magnífica organización,... y de esos 3,5 kms más....
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2008, 21:58
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Non coñezo o percorrido Jeffxavi pero cando o ano pasado a xente da federación de montaña lle pediu que a puxeran mais dura para poder metela no circuito do campionato de España o menda suxeriu que con facela o reves xa se complicaba bastante mais e parece que algo escoitei de que vai a ser asi , claro que con 5kms mais e non 3,5 como comenta Obelix..........sobre o escarall..... que dice algun que outro que deixan as perniñas as costas de Manzaneda eu non estou de acordo , xa que penso que o realmente duro desta maratón e o ritmo que se colle baixando mais rápido do que se debe pero a recuperación posterior e curta , de feito eu espero poder correr en setembro Manzaneda e logo en outubro Parada do Sil e rematar en novembro co terceiro maratón do circuito alpino en Jarapalos , así pois xa veremos que dicen as perniñas nas populares do nadal.
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Xul 2008, 23:10
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Hola!! Qué bien me lo pasé en Parada de Sil el año pasado...Os la recomiendo a todos. Fue una carrera rápida, con bajadas largas, pero la subida principal, sobre todo el tramo por el cortafuegos hasta la cima de la montaña, no estaba nada mal.

Un saludo!!

trackintrails.com/
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Mar, 29 Xul 2008, 7:12
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Que gañas lle teño a esta proba Angel , este ano vou tentar estar de partida Rezar
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Dom, 10 Ago 2008, 17:50
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

JEFFXAVI, seguro que estoy ahì!!!!, saludos

www.myspace.com/mrdixiejazzband
Nemen

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/01/08
0 Carreiras
74 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 10 Ago 2008, 19:30
Asunto: Re: II Carreira de Montaña do Cañon do Sil (Parada do Sil)

Las carreras de larga distancia (y 33 km no es una larga distancia), en galicia se echan de menos, los corredores de montaña, por lo menos podemos disfrutar de correr a ritmos mas lentos que los maratonianos llanos. Tiene que haber para todos... Yo me apunto! Y tambien voy a Manzaneda....

Correr sabiendo haciendo donde...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos