Foros ›
Defectos Carrera Pedestre de Santiago
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Bekele

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Ven, 28 Out 2005, 21:24
Asunto: Defectos Carrera Pedestre de Santiago

Moi boas,

Como atleta que xa teño uns poucos kilómetros encima e xa levo visto carreiras de tódalas cores creo que xa vai sendo hora de que se tomen medidas con certas costumes caciquiles que levo percibindo na organización da carrerira Pedestre de Santiago.

Concretamente refírome a esa sorte de obrigacións e pegas que che poñen para retirar o teu dorsal e o teu chip.´Podes facer a inscripción nun plazo de 15 días pero sen embargo só podes retiralo o Sábado no Corte Inglés de marras e o Domingo antes da carreira. De que me serve o tríptico se mo dan co chip e o dorsal o Sábado. Quen planifica a carreira o dia antes?? Pasa que todo o mundo que pode, prefire retiralo o Sábado, xa que o domingo as colas son interminables. Conclusión? pois que hai que facerlle obligatoriamente a visita aos "amables membros do corte inglés". E ahí si que non paso. No noso clube puxéronse todos farrucos porque pretendíamos retirar cada un o noso chip. OBLIGÁRONNOS A RETIRAR OS DE TODOS OS MEMBROS DO CLUBE. Señores, vostedes van logo a buscar os chips dos que non veñen a correr? porque non hai nadie na saida que recolla eses chips, co cal hai que ir ao coche logo de correr a buscalos, levarllos á chegada e volver ao coche para ducharte.
Señores deixense de CACICADAS. En ningunha carreira me obligan a levar un chip que non é o meu. Para eles é máis fácil, porque asi teño que encargarme eu de repartilos. PERO NON SE PREOCUPEN, QUE O ANO QUE VEN PENSAMOS IR OS 24 MEMBROS DO EQUIPO O MESMO SÁBADO A INSCRIBIRNOS UN A UN E ASI VAN A APRENDER A SER EFICIENTES E NON CACIQUES.

Ademáis isto pasa porque a xente que está ao frente do tema das inscripcións non está familiarizada co mundo do atletismo. Cando me queixei por ter que retirar eu todos os chips do meu clube, o "responsable" un tal Guillermo fixo ademán de "veña veña"

Eu penso sinceiramente que a carreira está perdendo o espíritu qu7e tiña antigamente da man desta xente. Todo está claro. Non somos tontos. Que carallo me veñen dicindo na prensa que apoian a carreira polo seu interese en implicarse coa cidade de Santiago. TARARIIIII! o que queren e que vaiamos a darnos unha voltiña polo Centro comercial por se non o coñecemos, se cadra a mercar algo e quedarse cos nosos datos. Ou para que creedes que necesitan a nosa dirección? a min non me piden eso en ningun lado salvo en Santiago. E logo aparecenos o buzon cheo de propagandas e nos chaman por teléfono e todo iso ven desas bases de datos que montan con eses datos.

O dito, a carreira perdeu brillo da man desta xente.
E por riba pasa o tema como me comentaron de que se terminou a auga a partir dun certo numero de xente. Señores eso é imperdoable. Eso pasou este ano en Arteixo e montouse unha boa. Aqui pasou e naide dixo apenas nada.

E outra cousa. De quen e a idea de poñer a auga abaixo da costa de Vite? quen foi o enxeñeiro? está claro que non ten nin idea de atletismo. Ten que ser nunha zona de recuperación (llaneo ou baixada preferentemente) e non xusto antes de acometer a zona de esforzo máximo da carreira e a 2 kilómetros da meta. Tiña que estar a metade da carreira polo menos. de que nos serve en Vite a auga señores?

Espero que tomen en serio esta estupenda carreira que vai cumplir as tres décadas de historia e que ten un percorrido precioso, e un dispositivo de control do tráfico modélico, pero que en canto a inscripción entrega de chips etc ten moito que mellorar, sobre todo en canto a trato.

Saúdos a tod@s
Jul

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2005, 0:11
Asunto:

LLevo 27 anos participando en la carrera pedestre de Santiago.Puedo decir que de la 1ª a la 27ª edición cambiaron muchas cosas .Desde el puesto a la ilusión por la prueba,y darme cuenta poco a poco de la falta de sinceridad y objetividad del periódico que la organiza.

Mentiras , muchas .Empezando por algún "dirigente" local de atletismo " que ama el atletismo base pero yo nunca lo vi en una competición escolar ni saludar a un atleta santiagués.

Gente que siendo técnico de atletismo critica la carrera pero al salir entrevistado la ensalza.

Tener la mayor displicencia a determinados atletas santiagueses , sencillamente por decir lo bueno (que lo tiene ) y lo malo (que también lo tiene) , la carrera.Se tiene dado el caso de un atleta SANTIAGUES que llegó en 2º y ni se le nombró.

Ser la carrera de Santiago la que menos premia a sus corredores locales (al contrario que Orense) y otras muchas.

Redundar año a año en los mismos personajes los días previos a la carrera en las pubicaciones del periódico organizador(algunos con todo el merecimiento del mundo por aparecer y otros que no saben lo que es dar una zancada).La mayoría , no todos ,sólo dicen cosas buenas de la carrera.

No reconecer fallos durante la prueba.Yo mismo fui testigo directo en una edición , como pasaba del puesto 20º en plena carrera al 1º por que los 19 que ivan delante se equivocaron y tuvieron que dar la vuelta , del error ni mención por supuesto.

Realizar una carrera para nin@s de 10 , 11 ...años de 9 Km , que organicamente la aguantan(la mayoría) , pero no deja de ser una atrocidad(psicológicamente , muscularmente ,evolutivamente...).Tendría que ser mucho más corta, aunque perdiese atractivo a nivel de "marketing".

Fallos atroces en la salida y llegada que jamás se subsanaron.

Etc...

Es una lástima , con más humildad ,menos resentimiento (que lo hay hacia determinados atletas santiagueses) , y más profesionalidad (tanto periodística como de organización) si que por tradición ,calidad y cantidad podrías ser llamada " la madre de todas las carreras " ...populares gallegas.

Nota:Por cambiar . cambió incluso lo que creía del periodista deportivo que la parió y potenció .Para mi paso de ser una persona que amaba el atletismo santiagues ,(aunque suene cursi) , a alguien que hoy por hoy , por algo que yo aun no logro entender , está haciendo mucho mal a este deporte a nivel local.
correveydile

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2005, 0:29
Asunto:

Tengo en mis piernas decenas de carreras, maratones, medias, etc.., y en todas las importantes hay que inscribirse antes y recoger el dorsal el día anterior o el mismo día de la prueba.
No entiendo la crítica a tener que ir a Hipercor. Puedo ir, recoger el chip y no comprar nada. Nadie me obliga.
¿Que es mejor? ¿Ir a recoger el chip a un Centro Comercial o pagar de inscripción 10 â?¬? Yo prefiero lo primero. Ya me llega tener que pagar 30 â?¬ por cada maratón aqdemás de lo que cuesta el desplazamiento a cada carrera.
Creo que hay que ser un poco mas positivo y dar ánimo a todos esos organizadores de carreras, que gracias a ellos competimos en sitios tan espectaculares como Compostela. Si no, nos limitaríamos a entrenar todo el año.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2005, 10:08
Asunto:

Amigo correveydile:

Creo que es está bastante claro y entendible por todos el motivo de la queja menos por ti, me parece. Creo que nadie crítica el hecho de tener que ir a Hipercor o a donde sea a recoger un dorsal, y todos sabemos, veo que tu también, que nadie te obliga a comprar nada. Estoy de acuerdo contigo en algunas cosas , evidentemente todo el mundo prefiere ir a recoger el dorsal a Hipercor que pagar 10 â?¬ por una inscripción, pero no confundamos los términos ni desviemos los comentarios a un razonamiento que no tiene sentido.
El motivo de la"queja" de los compañeros que han escrito no es que uno tenga que recoger el dorsal en Hipercor, realmente el problema (y yo también lo sufro) es de otra índole. Piensa que es una de las clásicas de Galicia y, como bien has visto, se han apuntado cerca de 7000 personas. Como comprenderás no todo el mundo es de Santiago, y no toda la gente de fuera de Santiago tiene algún conocido que pueda retirarle el dorsal el día anterior. El problema y el motivo de crítica es el hecho de que se obligue a recoger el dorsal el día anterior incondicionalmente, o el propio día de la carrera a horas muy tempranas, teniendo en cuenta que hay mucha gente que sólo puede desplazarse el propio día de la carrera.
En mi caso he tenido que buscarme un contacto que me hiciese el favor de recoger el dorsal el día anterior, eso, o pegarme el madrugón del siglo para llegar a tiempo de recoger el dorsal el propio día de la carrera, ni que decir tiene que habrás notado que no soy de Santiago ni alrededores...

Piensa un poco más en los que no viven como tu en Santiago o en zonas limítrofes. Un saludo
Baltar Cuiña

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2005, 11:05
Asunto:

De todas las cosas que se han escrito ultimamente en el foro no hay ninguna tan cierta como la que comenta jul en lo que se refiere a la carrera de los niños. Es cierto, 9 km para los niños (en el mes de Octubre!) es una barbaridad. Yo no sé como no acortan el recorrido. Pero también hay que decir que hacen muy buen trabajo con los colegios.
Pato Blanco

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2005, 12:05
Asunto: Carreira Santiago

Está claro que a Carreira de Santiago, témola que valorar globalmente, e evitar maniqueismos tan propios dos nosos tempos.
Non estou para nada sometido ao marketing do Corte Inglés, nin dacordo coa liña editorial de fanfarria do Correo Gallego, nin co idioma utilizado na liña de meta, nin coa saída precipitada sin avisar, nin co lugar do avituallamento no inicio de Vite, nin co falta de auga que afectou a unha amiga á que lle dixeron "para tí non hai auga, é só para os nenos", (esta amiga precisaba bastante máis a auga ca os que fixeron a carreira por debaixo dos 50 minutos); nin coa animalada de meterlle 9 quilómetros aos nenos.
o resto, é excelente. E certo que debemos ser críticos, e estes foros teñen ese fin: expresarnos con libertade e respecto ás opinións diversas. Pido tamén que valoremos:
a) Percorrido-Trazado.
Ojo morado Sinalización
c) Medición de tempos
d) Control do tráfico
e) Gratuidade da carreira
f) Zona de meta: non parar, non parar,
Eu, que sí que me presta dicir que son de Ourense, creo que o San Martiño é mellor carreira en térmos estrictamente atléticos. Pero, qué queredes que vos diga?, chegar ao Obradoiro, e ir vendo entrar a amigos e compañeiros de Clube nunha mañán morniña coma a do domingo, parar na zona de meta, rir, ollar ao redor é algo que non ten prezo. Esta carreira forma parte do meu calendario emocional xunto á do San Martiño, Lugo Monumental, Memorial Mario Puentes, e moi poucas máis. E eu tamén levo trotado por toda Europa uns cantos quilómetros, véxoa coma a carreira da Capital da Galiza, da que (con todo incluido) me sinto orgulloso.
Diego

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2005, 17:30
Asunto: é so unha opinión

A carreira de santiago é preciosa de correr. A min persoal mente encantame correla. Pero creo que a ninguén que estea un pouco metido nesto non lle costa moito darse conta de que ten númerosos defectos, algúns dos cales pasarían por intranscendentes se houbese unha mínima intención de subsanalos. pero eu penso qe esta carreira vive na máis absoluta das complacencias. E para min e hoxe por hoxe unha carreira decadente. En fin gustariame que cambiasen moitas cousas e vou nombrar algunha e supoño que esquecerei unhas cantas máis:

pareceme incrible que a carreira dos rapaces seña de nove km. pode que hai vintetantos anos cando comezou non se reparara nelo, pero hoxe por hoxe creo que se debería de cambiar.

Ademais dise que se favorece o deporte nos máis novos e felicitanse porque o colexio x leva tropecentos rapaces a mesma. incrible por que moitos destes rapaces son en certo modo coaccionados por profesores de ximnasia con moi pouca idea. non quero facer xeralizacións, hai profesores bos, regulares e tamén malos (eu tiven un que nos subía a nota por corrermos os 9 km eu tiña 12 anos, pero tamén os hai que corrien e tiñan menos). y pareceme lamentable que haxa cartos para os primeiros colexios non creo que a esas idades sexa didactico promover a competitividade nos rapaces, e menos nunha carreira ta dura coma esta.

Deixando xa o dos nenos, que sen dubida é o peor xa que non son tan "maiorciños" para tomar a decisión de correla ou non, e son altamente influenciables.

No "El correo gallego" desfilan unha serie de personaxes nos días previos e posteriores a carreira que falan dunha maneira que parece que son os salvadores da infancia e da mocidade do atletismo.... i e curios, moi curioso que as únicas referencias deles que hai son as paxinas do correo.

Ademáis penso que está carreira non escoita os Atletas, minto, si es citan o que queren: cando o Atleta di: é a carreira que máis me gusta correr, correr pola Zona vella é marabilloso, a chegada no obradoiro non ten igual, é a nai das carreiras en Galicia, sempre me gustou correla...
Os piropos saen todiños, pero cando se critican unha serie de cousas, coma os "supostos" fixos a managers (herdeiros dos outrora chamados tratantes) para que traian a corredores de fora (que veñan os que queiran, pero que non os vaian buscar, esto non é un mundial). nunha palabra MANIPULACIÃ?N (non creo que esto sorprenda tanto vindo deste xornal).

Logo está o tema dos premios, que bueno tamén se pode discutir se deberia habelos ou non, pero xa que os hai pois bon, que non haxa premios os primeiros Españois ou Compostelanos pode ser discutible (situa a carreira por debaixo de outras pero bueno, eso xa se sabe na saída), que os premios non sexan acumulativos ou que no seu defecto roten xa é máis discutible, tamen creo que nunha carreira coma esta debería haber trofeo os tres primeiros de cada categoría (tampouco é tan grave que non os haxa).

E logo xa en carreira: A Saída é mellorable, empezando que a costa así en frio..., por que non se sae 100 ou 200 metros antes (non alivia demasiado pero bueno), tamen creo que se debería separar un pouco a xente non pode ser que alguén que vai correr a 3'20'' teña que facelo detrás de xente que vai correr a mais de 5'/km (creo que noutras carreiras xa se fai, nesta tendo en conta a participación sería desexable penso eu).

en carreira penso que se deberia por un abituallamento antes, o de vite a moitos chegalle demasiado tarde e a outros xa non lles vale a pena.

logo están os tapóns na chegada (a min non me ben afectando, pero é unha queixa xa clásica), e o feito de que a a praza queda totalmente dividida tamén penso que se debería tratar de solucionar.

entre o que me gusta:
o público, se ben parece que vai indo a menos.

A chegada, dende o momento de entrares na Zona Vella,disfrutase como en ningún outro sitio.

Que aínda, a pesar de todo, segue indo moita xente, é un lugar de encontro.

Que é unha carreira cun certo status, unha referencia clásica (foi a primeira que corrin nunca) inda que como siga así...

bueno non se me ocorre nada máis, a ver se nos poñemos de acordo en como queremos a carreira, se cadra nos fan caso...

Saúdos a todos

A prégovos non me teñades en conta as faltas de ortografía
wootle

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2005, 14:50
Asunto:

De las críticas tambien se aprende ...si se escuchan . El tema agua , que en Arteixo lo denuncié yo en esta página y el organizador pidió disculpas aquí mismo (chapeau !!! ) debe solucionarse .El avituallamiento debería hacerse en al campus universitario ,llano y a mitad de carrera . La carrera de niños no puede exceder de 4 km. , a no ser que se hagan categorías . Yo la corro desde la 1ª edición y antes se recogían los dorsales en El Correo Gallego y desde varios días antes . Me revuelve las tripas que haya que ir a por todo al Corte Inglés : si esto sigue así la salida será en la planta 4º y la llegada en el súper , a ver si alguien pica y compra algo. Por lo demás , es una de las mejores y con Lugo , Orense y Vig-Bay (con sus defectos) las inprescindibles en mi calendario.
wootle

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2005, 14:52
Asunto:

imprescindible , con M , se me escapó el dedo.
smashdeep

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2005, 0:51
Asunto:

Hola:

Estoi de acuerdo en que es una carrera increible, preciosa de correr (para mi la mejor, sin ir a Ourense) y difícil de organizar, pero está claro que se puede mejorar, y como atletas debemos opinar para que cada año sea mejor.

Los 9 Km de la carrera de niños es claramente inhumano, y más en Octubre como ya dijeron antes. Yo la corrí el año pasado y la verdad es que no se deberáin dejar correr tan largas; es más, creo que no hay límite de edad hacia abajo, y si lo hay es muy bajo.

También es cierto lo del agua al principio de vite, debería estar en la universidad o así, y para todos claro.

Veo lógico lo de los chips, aunque no es tanta la cola que se comenta por aquí, yo no esperé ni 2 minutos (aunque también está lo del viaje, a mi me queda sólo a 45 km).

No estoy muy enterado de lo que le importa al correo gallego o a los organizadores la carrera o los corredores, pero sin ellos no sería posible.

Los premios están bien, aunque veo lógica las protestas de la gente de Santiago.

No entiendo muy bien lo del "idioma en la meta" que se comentó antes. ¿está en castellano? ¿en gallego? creo que ese es más tema político que deportivo...


De todas formas no hay que tomarse esto tan en serio, sólo es una carrera muy bonita!
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mar, 01 Nov 2005, 22:00
Asunto: Idioma de meta

Non sendo este foro un ambito de expresión político ou ideolóxico, entendo que os poderes públicos: a Xunta de Galiza, e nomeadamente a Conselleira de Cultura e Deporte, a Sra. Anxela Bugallo deberían promover o uso da nosa lingua propia en provas deportivas de carácter popular na que participan milleiros e persoas, e a maioría nenos.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2005, 1:00
Asunto: Re: Idioma de meta

Particularmente yo siempre me expreso en castellano pero me da igual el idioma que se utilice en las carreras. Quizás pensando en el posible concurso de gente que no es de Galicia sobretodo en pruebas de más renombre, debería usarse el castellano. De todas formas creo que a todos los que nos gustan las carreras populares y el deporte, nos importa poco o casi nada este tipo de aspectos, al menos en este ámbito. De lo que se trata es de pasarlo bien, competir, superarse y disfrutar, al margen de idiomas o cuestiones políticas.

Saludos
wootle

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2005, 14:00
Asunto:

Estoy de acuerdo, Azochador .
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2005, 15:49
Asunto: Idioma

A carreira de Santiago, igual ca calquer outra, é antes de nada unha carreira: e reiterando o meu punto de vista, é unha carreira fermosa e representativa.
Trátase únicamente que nunha análise detallada de todos os aspectos mellorables, entre os quepara mín, persoalmente, estaría o da lingua. Respectando que a moitos outros lles pareza mellor o castelán.
E para rematar, insistir en que se trataba apenas nun matiz. Este é un foro de correr e de corredores. E eu ben vexo cal é o idioma maioritario dos participantes e asúmoo sen problema.
Apertas.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2005, 16:01
Asunto: Re: Idioma

Amigo Cubela:

Como tu bien dices, es una carrera preciosa. Piensa que precísamente por el hecho de serlo, me consta que viene alguna gente de fuera de Galicia (al margen de los profesionales africanos y portugueses de los que tanto hemos hablado estos días). Es gente que en muchos casos no entiende el gallego, por tanto yo creo que por respeto hacia ellos debemos mantener el castellano o ambas lenguas. Piensa en cómo querrías que te tratasen a ti si fueses a disputar la marathón de San Sebastian y te encontrases todo en vasco.

Saludos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos