Foros ›
Autor
Mensaxe
BILBO

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/05
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Out 2005, 17:52
Asunto: CONSEJOS ALIMENTACION

AMIGOS FORISTAS

Me gustaría consejos sobre alimentacion previo a carreras.

Dado que generalmente las carreras populares son por las mañanas y con distacias de 6 a 10 km, ¿que sería aconsejable el dia y noche anteriores? ¿y para desayunar el mismo día? ¿algún refuerzo de ultima hora tipo chocolate o barra energetica?
Pato Blanco

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Sáb, 29 Out 2005, 12:51
Asunto: Consello

Eu aconsélloche o seguinte:
1º.- Non desaiunar cousas diferentes ao resto dos días. E en cantidades moderadas. Nin quedar sin desaiunar, nin encher o bandullo.
2º.- Non tomar zumo de laranxa natural de mañá, e se o tomas que sexa pouco.
3º.- Desaiunar, como mínimo 2 horas e media antes do inicio da proba.
4º.- Para carreiras de menos de 15 qms. eu non che aconsello tomar ningún suplemento enerxético.
5º.- E sobre todo, como máis importante, toma o que a tí che vaia ben.
Pato Blanco

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Lun, 31 Out 2005, 8:57
Asunto: Consellos

Esquecinme de falar un pouco da cea do dia anterior:

1º.- Sería bó que fose lixeira, e con algo de carbohidratos. Non convén echer o bandullo coma se se tratase de correr unha maratona.
2º.- Moi importante beber durante todo o día anterior. De 2 a 3 litros de auga.
3º.- Non cear e deitarse a continuación: deixar sobre 2 horas.
4º.- Algúns recomendan tomar 2 cervexas ben frías coa cea para dormir mellor. Sempre e cando che guste a cervexa.
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2005, 21:44
Asunto: Nutrição

Apenas acrescento o seguinte: se tenho uma prova de tarde, ao almoço (3-4 horas antes) bebo sempre uma cerveja preta, não sei porquê mas as provas tem-me corrido melhor... lol, estou a falar a sério. Qundo tenho provas de manhã, na noite anteiror bebo sempre umas duas cervejas ao jantar... Mas só duas no máximo... O resto é como nós dizemos em Portugal... "Força nas "canetas" (pernas) e deixem-se de tretas (lamentações)..."
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2005, 8:01
Asunto: Consejos

Amigo Igor:
Eu non teño nada claro o asunto da cervexa. Algúns din que aporta carbohidratos e que non resulta perxudicial, xa que das calorías que aporta, o 70% son do alcool, e só o 30 de carbohidratos Eu, por exemplo, o día antes da Maratona de Berlín, o pasado 25 de setembro bebín máis de 2 litros (Almorco, tarde e cea), que pode ser un exceso: pero non conseguín evitar a tentación.
Aproveito a ocasión para congratularme de que amigos do "Sul do Minho" participen neste foro.
Unha aperta.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos