Foros ›
XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Ven, 13 Xuñ 2008, 17:45
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

Supoño que a inscripción, como o ano pasado, á Federación Galega de Atletismo, pero como ainda non hai nada publicitado non intentedes anotarvos. O mércores 18 será a roda de prensa coa presentación desta nova edición da carreira e supoño que incluso se admitirán inscripcións ata media hora antes da proba (ou incluso menos tempo ainda, se cadra)... Haberá que agardar ao mércores logo. Bailar
supermorais

Montañés
Montañés
5/06/04
187 Carreiras
2952 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 14 Xuñ 2008, 0:03
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

Bonita carrera la de San Juan. A lo mejor me acerco, o mejor dicho me arrastro, porque, estoy para el desgüace ahora mismo,je,je,je.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xuñ 2008, 22:59
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

supermorais escribió:
Bonita carrera la de San Juan. A lo mejor me acerco, o mejor dicho me arrastro, porque, estoy para el desgüace ahora mismo,je,je,je.

pois eu tamén me acarcarei a Vigo

www.jeffxavi.blogspot.com
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Lun, 16 Xuñ 2008, 17:50
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

Carallo Banderas Bailar , como se nota que estas no "cogollo" da información. Pois xa posto a ver se te colas e saes na foto da rolda coa camiseta do foro Payaso

Eu non sei se irei, é moi tarde para o peque.... Pensando
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 16 Xuñ 2008, 18:15
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

Franki escribió:
Carallo Banderas Bailar , como se nota que estas no "cogollo" da información. Pois xa posto a ver se te colas e saes na foto da rolda coa camiseta do foro Payaso

Eu non sei se irei, é moi tarde para o peque.... Pensando

Pois vai ser que non andarei polo "cogollo" ese da rolda de prensa, non. Supoño que non dou a talla Avergonzado nen pinto nada nela Mr. Green En calquera caso molaba sair coa camiseta do foro.

Eu irei, e supoño que os nenos e maila nai quedarán na casa, ou irán para casa, que o martes hai cole. Unha magoa, porque o ano pasado desfrutaron como somentes eles saben facer Bailar
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 5:25
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

Os adelanto la informacíon que colgué en el calendario hasta que el administrador dé su visto bueno.

Una pena que algunos de la federacíon de Vigo piensen que es informacíon privililegiada y no se pueda dar en un medio publico antes de la rueda de prensa del miercoles.

El dia 23/06/08 se celebra en Vigo la XXV carrrera nocturna de San Xoán de Vigo.

La salida será desde a Praza do rei (ayuntamiento) a las 21h15 y transcurrirá por las calles :Camelias, Romil , Paseo Alfonso, Pi Margall,Lopez Mora ,Bar Boo, C/Coruña, T.alonso, Paulino Freire , Beiramar y Berbés.

La distancia aproximada será de 7800 metros ,de recorrido facil aunque hay que guardar algo para orillamar.

Las Categorias tanto masculinas como femeninas serán las siguientes:

A- De 14 a 18 años
B- De 19 a 35 años
C- De 36 a 45 años
D- De 46 años en adelante .

Premios a los 3 primeros de cada categoria ,sorteo de regalos y sardiñada gratis.

Inscripciones en la delegación de atletismo de Vigo :

tlfs :986 221500

Fax:986441216

(de 19 a 21 horas salvo viernes y fin de semana)

y hasta 2 horas antes del comienzo de la prueba.



Pd: No mandeis correos, pues Gargamel según sus propias palabras no contesta a desconocidos debidamente acreditados Abraiado , habia un correo mio de octubre del 2007 sin contestar o sea que.... Triste

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 6:30
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

Gracias Charly! Entre tú y Banderas nos tenéis bien informados.
Espero verte el lunes, Maese.
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 6:34
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

CHARLY escribió:
Os adelanto la informacíon que colgué en el calendario hasta que el administrador dé su visto bueno.

Una pena que algunos de la federacíon de Vigo piensen que es informacíon privililegiada y no se pueda dar en un medio publico antes de la rueda de prensa del miercoles.

Estás no certo, Charly, por iso non puiden poñer máis información. Seica deben ser un segredo oficial tanto o percorrido da carreira como os teléfonos de contacto... non vaia ser que os inimigos aproveiten esa información para gañar algún segundo na liña de meta. Mr. Green Mr. Green

CHARLY escribió:
Pd: No mandeis correos, pues Gargamel según sus propias palabras no contesta a desconocidos debidamente acreditados Abraiado , habia un correo mio de octubre del 2007 sin contestar o sea que.... Triste

¿Ese tal Gargamel non se chamará por casualidade Eleuterio non?... e que ese era o nome do que remitíu ao Concello a información da carreira... e que os meus contactos na FGA son case nulos (alomenos na Delegación de Vigo Silbar que é a que nos toca padecer)
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 6:51
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

banderas escribió:

¿Ese tal Gargamel non se chamará por casualidade Eleuterio non?... e que ese era o nome do que remitíu ao Concello a información da carreira... e que os meus contactos na FGA son case nulos (alomenos na Delegación de Vigo Silbar que é a que nos toca padecer)

No, Gargamel es el archifamoso juez toca -webs alto como un dia sin pan y con cara de troglodita cavernicola al que no le gustan los mp3 ,Moncho para los amigos Disimulando Muerto

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Franki

Maratoniano
Maratoniano
1/06/06
0 Carreiras
425 Mensaxes
Vigo - Teis
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 10:46
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

Pois creo que si irei, falei coa familia e estan de acordo, pero teño que volver cedo, ao rematar, quedo sen sardiñada, a correr e punto Bailar

O Gargamel é un cachondo Demo sorrindo ao que non lle pillastes o punto Enfadado . Na vigbai botoulle un broncon e ameazou con descalificar a un por levar cascos, e non levaba nada Abraiado Muerto

Un cachondo... Pensando ou precisa gafas...
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 11:04
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

CHARLY escribió:
banderas escribió:

¿Ese tal Gargamel non se chamará por casualidade Eleuterio non?... e que ese era o nome do que remitíu ao Concello a información da carreira... e que os meus contactos na FGA son case nulos (alomenos na Delegación de Vigo Silbar que é a que nos toca padecer)

No, Gargamel es el archifamoso juez toca -webs alto como un dia sin pan y con cara de troglodita cavernicola al que no le gustan los mp3 ,Moncho para los amigos Disimulando Muerto


Hola Charly, como te va?, nos tienes abandonados.........

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 11:46
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

Aguita escribió:

Hola Charly, como te va?, nos tienes abandonados.........

Pronto nos veremos confio... mañana me dan los resultados del tac Guiño .

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 15:27
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

banderas escribió:
Eu irei, e supoño que os nenos e maila nai quedarán na casa, ou irán para casa, que o martes hai cole. Unha magoa, porque o ano pasado desfrutaron como somentes eles saben facer Bailar

¿A qué colegio mandas a los niños? Porque en Galicia las clases acaban el 20 de junio Mr. Green Guiño


linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 15:54
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

..muchas gracias CHARLY......y que esos resultados sean del todo satisfactorios....... Guiño

..a ver si nos vemos el 23 ..... Guiño

..saludos... Guiño
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Mar, 17 Xuñ 2008, 16:04
Asunto: Re: XXIV Carreira Pedrestre de San Xoán

khene escribió:
banderas escribió:
Eu irei, e supoño que os nenos e maila nai quedarán na casa, ou irán para casa, que o martes hai cole. Unha magoa, porque o ano pasado desfrutaron como somentes eles saben facer Bailar

¿A qué colegio mandas a los niños? Porque en Galicia las clases acaban el 20 de junio Mr. Green Guiño

Pos va a ser que khene tiene razon; entonces que repetimos quedada post carrera?.
Saludos.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos