Foros ›
Autor
Mensaxe
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
467 Carreiras
3665 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2005, 18:16
Asunto:

Suso, estoy de acuerdo contigo, todos, sabemos el enorme trabajo, esfuerzo y quebraderos de cabeza, que da el organizar una carrera además gratuita. En eso tienen todo mi respeto y admiración.
Lo que comentamos, si quieres llamarle sugerencias es lo que pasó en la carrera, los aspectos negativos de la misma. Quizás, deberíamos hacer conocedores de las mismas a la Concejalía de Deportes de Ames a través de un e-mail para que en lo sucesivo puedan mejorarlo.
Y la verdad, es que también flipé ayer al leer las declaraciones en el periódico creo que del Concejal de deportes.

Lo que está bien claro, es que para el año si puedo, volveré a correrla, ya que soy de los que opino que hay que incentivar estas pruebas con nuestra presencia. Cuantos más mejor.
Como curiosidad, hoy pasé por la carretera al lado del paseo fluvial y vi que estaba toda inundada la parte baja del mismo (moita chuvia)
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mér, 02 Nov 2005, 18:24
Asunto:

Kurty, no sería mala idea la que propones de mandarles un correo con los detalles a mejorar, el problema es que como corra el mismo destino que todas las inscripciones por correo que presuntamente nunca llegaron...

Por lo que comentas hemos tenido suerte de que la carrera haya sido el domingo puesto que si fuese hoy tendrían que reconvertirla a una competición de piraguas Ríndose

Por mal que lo organicen el año que viene espero estar allí de nuevo con mi amigo Suso confeso super pastelero Guiño

Saludos
Andrade

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2005, 3:44
Asunto:

Mirade compañeiros, aquí hai que diferenciar dous tipos de problemas. Os que achacades ao concello e os que se lle deben de pedir contas a os "ilustres" xuices da Federación Galega.
Azochador vou analizar as tuas queixas:
1.Azochador, os encargados de entregar os dorsais e asignalos son os Xuices Da Federación Galega xa que por outras carreiras sei que che obligan a que lle deas a lista de inscritos como minimo un dia antes. Co cal ahi a culpa toda teñenna eses "esforzados" da federación.

2. A carreira saiu tarde si. Por dous motivos. 1 polo retraso acumulado por ter que facer eles de novo a asignación de dorsais para toda esa xente. E 2, pola peculiar forma que ten un tipo de bigote de organizar as saídas, pasando lista megáfono en ristre. Eu na miña vida vin tal cousa. Mira que vou a carreiras federadas pero iso de pasar lista la liña de saida é de coña, vamos como o tipo ese....
3. O "amigo do megáfono que botaba broncas co megáfono xa dixen que era este individuo e o ben que valoro o seu labor.. Ríndose

4.O percorrido o tiña eu nun triptico que deron na chegada da carreira de Santiago. Ademáis estaba nos cristais do concello por partida dobre e tamén nos taboleiros de información na saida. Non coñezo ningunha carreira na que te leven en coche a enseñarche o percorrido.
Compañeiro, esta carreira é a segunda vez que se fai nese percorrido, e encima fai 2 anos diso, por iso non todo o mundo a coñece ao dedillo como a de Santiago que ti mencionas ( que tamén ten moito que rascar, es senón mirar o foro aberto sobre as queixas da mesma).

5. Perxudicouche o firme na saída.... Eu penso que se correses a 3 o kilómetro como fixo o gañador Mayan, non terías que preocuparte de gañar postos na saída. O firme e igual para todos e todas.

6. Podo estar dacordo no tema de que non fora bonito para ti o percorrido, pero non o de que non estaban marcados os kilometros, que si o estaban.O problema de marcalos non creo sexan os cartos e si a obriga que existe por parte de fomento de non facerpintadas no firme das carreteras....non sei se sabes algo. Eu pediría en cambio, poñer pancartas, que son máis visibles. Pero ainda asi non debe ser tema fácil cando en toda a "lustre" carreira de Santiago non había NIN UN SÃ? KILOMETRO MARCADO. Aqui polo menos estaba o 6.... De todos xeitos respeito ao tema da perigosidade do circuito eu quero diciros que é previamente inspeccionado pola xente da federación (polo cal cobran supoño) e se eles dan o visto bo entón haberá que pedirlles contas a eles... E senón lembrade este ano en Padrón. Os mesmos individuos suspenderon a carreira pola choiva alegando motivos de seguridade.... tan inseguro era que eu fun a entrenar con máis xente nese mesmo sitio...

7. O suxeito no medio da meta era da federación, ou sexa , máis do mesmo. o tema da chegada e megafonía tamén cousa deles...uns fenómenos vamos.

8. E verdade , non había tempos de chegada. A pesares de haber ali 20 xuíces perfectamente ataviados cun crono e con pinta de ter pouco que facer. De todos xeitos amigo, non vaiamos a dar a idea equivocada de que no 100% das probas tes o crono no momento de sacar os postos. Todos sabemos que non é así.

Moralexa: Que é certo que vin fallos. Pero tamén o é que a maioría deles non son máis que producto do pasotismo, deixadez, torpeza, inutilidade, chuleria e demáis lindezas desa tropa que se fan chamar xuices arbitros, sobre todo da delegación de Santiago. O do megáfono de todos é o "mellor" con diferencia. Eu vin como lle berraba a un cativo por pisar a herba e amenazalo con '¡descalificalo! valgame Deus que pensa que esto é unha olimpiada? Mellor lle era non perder as listas dos inscritos e tampouco perder a xente nas chegadas. Moitos cativos non aparecían nas listas aínda que tiveran sido dos primeiros. Un desastre total.
Señores, digámolo todos xa, a estes páganlle as organizacións das carreiras moitos cartos para que fagan ben o seu traballo e o que fan básicamente é cometer un fallo tras outro e enriba cun talante despreciativo e altivo hacia nos, os atletas. Dende aqui quero dicir que moitas carreiras nas que non estás estas persoaxes se desenrolan a mar de ben e sen o seu custe. Exemplos? a de Xaneiro en Padrón, a De Seira, a De Cordeiro...interminable seria a lista. Rematemos xa de subvencionar a esta panda. FORA XA OS XUICES E ARBITROS DA DELEGACIÃ?N DE SANTIAGO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Xov, 03 Nov 2005, 10:00
Asunto:

Amigo Andrade:

Estoy de acuerdo contigo en algunos aspectos, en otros no tanto. Repaso estos últimos como has hecho tu:

1. Mi queja no tiene nada que ver con lo que comentas. El ayuntamiento puso en marcha la inscripción vía internet, que finalmente no sirvió para nada, no les entraron los correos presumiblemente, y de esto tiene la culpa el propio ayuntamiento que no los jueces de la Federación Gallega. No entiendo a qué te refieres con "os encargados de entregar os dorsais e asignalos son os Xuices Da Federación Galega", ¿qué quieres decir con "asignar"? ¿asociar el número de dorsal a cada participante?, si te refieres a eso ya te digo que es falso y te doy una prueba. En el momento de formalizar la inscripción online para la carrera de San Martiño de Ourense ya te asignan un dorsal, dudo que haya un "enanito" de la federación metido en el servidor para asignarlo

4. Efectivamente, al acabar la carrera de Santiago repartieron un tríptico pero como si no lo hubiesen hecho, demasiado escueto, hasta tal punto que ni siquiera quedaba claro a que horas eran las carreras. Del trazado del circuito ya ni te cuento, nada de nada, no sé que tríptico habrás visto tu, el que yo ví no valía de mucho. No me fijé mucho en los cristales ni en los tablones del ayuntamiento pero si ponía lo mismo que el tríptico, ya te digo, podían haberselo ahorrado. Hay que ver otros trípticos como el de San Martiño, Cangas, Santiago... esos sí son trípticos bien hechos. No necesito que me enseñen el recorrido en coche, con un buen tríptico hubiese bastado. Confío en que hayamos visto panfletos diferentes

5. Efectivamente, el firme era igual para todos, pero es de sentido común pensar que siendo la salida tan estrecha y saliendo muy atrás, aunque corriese como dices a 3 min/km como hizo Mayán, si él ha salido bien posicionado (como de hecho así fue) gana una ventaja de 500 m o incluso mucho más. Con esa ventaja ganada nunca podría recortarle esa diferencia a menos que corriese en algo más de 2 min/km. No le veo sentido a tu razonamiento

6. Te contradices, primero dices "...pero non o de que non estaban marcados os kilometros, que si o estaban", y después me das la razón "Aqui polo menos estaba o 6...", ¿en que quedamos?, yo ya había dicho que sólo estaba marcado el km 6, por tanto corroboras mi versión. En Santiago había carteles en las farolas indicando los km (no ví todos los km pero si algunos), aquí ni carteles ni nada, salvo en el famoso km 6. Respecto del visto bueno de la federación lo veo lógico, pero claro, si dan el visto bueno a las 9 de la mañana, a las 10 cae una tromba de agua y se encarcha todo, ¿de que vale el visto bueno?, las condiciones del recorrido cambian

8. No pedía un crono del nivel de la carrera de Santiago por razones obvias, aquí no hay tantas firmas patrocinadoras y son más modestas, publicidad ni repercusión en los medios de comunicación, aún así imagino que estos señores jueces tendrán en sus dependencias de la federación algún crono de competición para ver el tiempo de carrera, ¿o sólo disponen de un crono de pastelero de colgar al cuello?. Pues ya que se les paga que traigan material para cronometrar la prueba, no les pido que sea con arco como el de Santiago pero tampoco creo que debería valer usar uno de pastelero

Saludos
Andrade

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2005, 2:16
Asunto:

Estimado gacelo Azochador:

Práceme que esteas dacordo conmigo nalgúns puntos comentados, co cal dou por ben empregado o tempo en aclaralos.

Creo que dos que me comentas de novo aínda podo facer algo por darlles algo de luz e agora paso a enumeralos:

1. O axuntamento puso o servizo de inscripción por mail e por fax como ti dis. Ata ahí dacordo. O mail recibíronno no caso do meu equipo, e constestáronme amablemente (que non o acostuman a facer os que organizan, e dende aqui quero dicir que nos gusta que nos confirmen que estamos inscritos, que non costa nada facelo). As inscripcións péchanse un par de días antes da carreira. ¿porque? non para darlle tempo a traballar aos "enanitos" senón porque os "guapos" xuices da federación exixen que se lles entreguen os listados de inscritos nesa data.
E vouche a explicar como se asignan dorsais. Non con enanitos no servidor, (a que colapsarían a intranet de seguro) senón que van poñendo a cada inscrito dos listados un número e unha categoría en función da idade e do sexo.
Chegado aquí cabe saber de quen foi a culpa de non estar listos os dorsais. Dúas posibilidades, ou que non llos entregaron ou que os da federación os perderon. Pensando un pouco seguro que sacamos a resposta. Case todo o mundo se apuntou ou por fax ou por mail (polo menos as carreiras nas que participei organizando foi asi), co cal é case imposible que non llos entregaran aos xuices porque senón só lles levarían uns cuantos inscritos e non tardarían en darse conta de que faltaban listados. E segundo, ¿pero estamos falando de que están os Xuices da federación polo medio? Entón a miña experiencia dime claramente que eles son o problema SEGURO!!!

4. O triptico en cuestión teño aqui mesmo. Levas razón en que non pon o percorrido. Pero é no único que podes queixarte amigo. Ã? un A4 impreso en cor polas duas caras ,coatabla dos horarios das carreiras de cada categoria explicitados. Non atopo a razón das túas queixas. A min xa me gustaría que en todas as populares me deran algo asi. Xa agradezo que me dean un panfleto coa metade dun A4 en blanco e negro mal posto cando para´máis isto. Amigo Azochador, creo que nos estamos facendo un pouco sibaritas en exceso, e valorar máis as pequenas cousas e non ser tan "tiquismiquis". Ao fin e ao cabo trátase de pasar un bo rato e disfrutar porque no caso contrario non correriamos populares e sí campeonatos de España...creo que se me entende.

5.Respecto a saida, podo darche a razón en que era estreita. No que sí que non podo facelo é en dicir que por sair un pouco atrás che van a sacar 500 metros ou dito en tempo un minuto e medio. Amigo Azochador, vexo que ti te consideras "gacelo", un termo que teño entendido ti mesmo acuñaches. Se en verdade te consideras tal, ti mesmo verás a barbaridade que supón dicir que perdes minuto e medio ou máis como ti dis, por sair no medio de non máis de 150 persoas. Creo que eso o di todo. Ademáis os "gacelos" acostumades a ter eso en conta e sempre vos colocades nos primeiros postos. Ou quizais suxires que saiades os "gacelos" como en Ourense, separados dosresto? Esto é unha popular amigo.Se queres sair diante colocate, iso tamén é parte da competicion.
Espero que agora si lle vexas sentido ao meu razoamento.

6. Voltamos á federación e os seus magníficos xuices. Quedamos en que non estaban marcados como ti dis, hasta ahi dacordo, pero sobre o percorrido as posibles queixas son para os xuices que o dan por bo. Se eles ven que as marcas se van marchar ca choiva, son eles os responsables de non facelas repetir ou indicar o camiño con outros medios. Que para iso van 20 tios de "xuices"!!!!

8. O mesmo problema, Xuices. Se deberían ter un crono grande? pois si, quizais. Do mesmo xeito que teñen un bo equipo de altavoces e son, podían mercar o crono que ti mencionas. Pero xa digo é o seu problema. Co que cobran eso sí che digo que deberían ter un de ouro.

Bueno, Amigo Azochador espero que agora sí teñas máis puntos de acordo conmigo.
Convidado




0 Carreiras


Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2005, 6:44
Asunto:

Y yo me pregunto....

El por que contratar esos jueces...??????... Si era una popular...????
SusoRey

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/10/05
0 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2005, 9:54
Asunto:

Andrade escribió:
1. O axuntamento puso o servizo de inscripción por mail e por fax como ti dis. Ata ahí dacordo. O mail recibíronno no caso do meu equipo, e constestáronme amablemente (que non o acostuman a facer os que organizan, e dende aqui quero dicir que nos gusta que nos confirmen que estamos inscritos, que non costa nada facelo). As inscripcións péchanse un par de días antes da carreira. ¿porque? non para darlle tempo a traballar aos "enanitos" senón porque os "guapos" xuices da federación exixen que se lles entreguen os listados de inscritos nesa data.
E vouche a explicar como se asignan dorsais. Non con enanitos no servidor, (a que colapsarían a intranet de seguro) senón que van poñendo a cada inscrito dos listados un número e unha categoría en función da idade e do sexo.
Chegado aquí cabe saber de quen foi a culpa de non estar listos os dorsais. Dúas posibilidades, ou que non llos entregaron ou que os da federación os perderon. Pensando un pouco seguro que sacamos a resposta. Case todo o mundo se apuntou ou por fax ou por mail (polo menos as carreiras nas que participei organizando foi asi), co cal é case imposible que non llos entregaran aos xuices porque senón só lles levarían uns cuantos inscritos e non tardarían en darse conta de que faltaban listados. E segundo, ¿pero estamos falando de que están os Xuices da federación polo medio? Entón a miña experiencia dime claramente que eles son o problema SEGURO!!!
Con permiso... :D.
Gracias polas túas aclaracións Guiño .
Eu enviei un correo electrónico para inscribirme 5 días antes da proba e non me contestaron nada Triste , e eso que llo pedín explícitamente. Podo entender que tiveran moito traballo e non o fixeran.
Supoño que os xuices dos que falas serán os que levaban a roupa co escudo da federación 8), como algúns dos que estaban repartindo os dorsais. Non me acordo exactamente das palabras que me dixeron :?, pero nese momento doume a impresión de que facían como que a cousa non iba con eles, por eso achaquei ó concello o erro das inscricións.
Non vou discutir de quen foi a "culpa" porque acabo de chegar a este "mundo" e non coñezo a problemática. Pero conste que me gustaría saber onde se perdeu o meu correo.

E chegados a este punto teño que deixar "en suspenso" as miñas dúbidas hacia o comportamento do concello, xa que poidera ser, como ti dis, que non foran eles os "culpables".
De tódolos xeitos, o que si que me segue a parecer mal son as notas de prensa. Dan idea de que TODO foi un "éxito rotundo" e creo que non foi para tanto, independentemente dos problemas xurdiron da organización ou dos xuices. E repito que eu paseino moi ben ese día. Se podo volverei á próxima.

Saúdos... Guiño


Última edición por SusoRey o Ven, 04 Nov 2005, 10:20; editado 2 veces
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2005, 10:14
Asunto:

Amigo Andrade:

Siento seguir en desacuerdo en algunos aspectos contigo, me da la impresión de que no has leido bien en mi anterior comentario:

1. Me alegro de que a ti te contestasen tras inscribirte por correo, en mi caso y en el de muchas personas que conozco no sólo no fue así, sino que la inscripción no constaba. Tuve que hacerla en directo el propio día de la carrera. Me parece muy bien que alabes la amabilidad de la persona que te contestó, pero creo que mejor sería que en vez de tomarse tanto interés en contestar a los 30 primeros (por poner un ejemplo) hubiese sido no tomarse tantas molestias y preocuparse de inscribir a los demás participantes que intentaron en vano usar ese medio. Por el hecho de que tu hayas tenido la suerte de que te hayan contestado no te da juicio para afirmar que el proceso de inscripción online fue perfecto. No vale el dicho de "ande yo caliente riase la gente". Por cierto, dicho sea de paso, ya que te empeñas en usar cultamente el gallego normativo para escribir, deberías revisar algunas palabras porque "axuntamento" es un castelanismo, no existe, se dice "concello". Guiño
Dices "as inscripcións péchanse un par de días antes da carreira. ¿porque? non para darlle tempo a traballar aos "enanitos" senón porque os "guapos" xuices da federación exixen que se lles entreguen os listados de inscritos nesa data". Siendo así explicame como hemos podido inscribirnos muchas personas en la carrera minutos antes del comienzo de la misma, ¿o también me vas a discutir esto?. Claramente lo que dices es incierto por razones obvias
Haciendo caso omiso de mi comentario anterior, te empeñas en decir que los dorsales los asigna la federación y yo insisto, y espero que esta vez lo leas, te lo pondré en mayúsculas para que no te despistes; EN LA CARRERA DE SAN MARTIÃ?O, EN EL MOMENTO EN QUE TE INSCRIBES ONLINE TE ASIGNAN EL NÃ?MERO DE DORSAL EN LA CARRERA, repito, ¿está un enanito en el servidor del ayuntamiento de Ourense en nombre de la federación asignando dorsales?

4. Está claro que no hemos visto el mismo folleto. El que me han facilitado a mi era una hoja de menores dimensiones, pienso más bien que era un resumen del que te han dado a ti. Por supuesto, si me hubiesen facilitado un tríptico como el tuyo no sería tan "tiquismiquis" ni sibarita. Volvemos a lo mismo de antes, como a ti te han dado un tríptico en condiciones, das por hecho que en ese capítulo no había queja. Tienes un pequeño problema de insolidaridad con los demás demostrada tras tus comentarios del punto 1 y 4.

5. Menos mal que me das la razón en que la salida era estrecha, algo es algo. Para empezar rectifico tu apreciación, no me considero gacelo, tampoco pastelero, estoy en un término medio. No sé en que carrera has estado tu, en la mía se discurría por un paseo fluvial el primer kilómetro con estrecheces. No salí colocado delante, primero porque no me gusta andar luchando por ganar la posición, y segundo porque si recuerdas la gente se colocó en un sentido y luego en otro, hecho que me dejó casi al final tras el cambio de sentido. Hasta que salimos al asfalto no habia espacio suficiente para adelantar (tampoco es que fueramos 5 corriendo sino cerca de 150), y digas lo digas, para entonces la cabeza de carrera había ganado muchos metros. Si algo tengo claro es que no me voy a poner en los primeros puestos a luchar por salir bien colocado porque no me parece una fórmula adecuada y justa. Veo que tu eres de los que abogan por la injusticia en el deporte o el instinto de supervivencia, ves con buenos ojos que salga favorecido el que más hábil sea para colocarse, dé más codazos o empujones. Amigo, la competición empieza tras el pistoletazo de salida y no antes, y en este instante siendo justos deberíamos partir todos con las mismas opciones. Me gusta el deporte limpio y justo, creo que tu tienes otras preferencias más oscuras

Para terminar decirte que te doy una buena noticia, estamos de acuerdo en dos puntos más, el 6 y el 8, vamos progresando a pesar de todo.

Saludos y hasta tu próximo "ataque"
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2005, 10:57
Asunto: CORRECCION LINGÃ?ISTICA

Amigo Azochador:

Por una vez, y sin que sirva de precedente, recurro a la hermosa lengua cervantina para formularte apenas dos preguntas:

1ª.- ¿Qué significa en idioma castellano la palabra "POST" que tan a menudo usas? La estuve buscando en distintos diccionarios y fuentes y no la encontré. Esta pregunta te la hago al hilo de que asumes la condición de CATEDRÁTICO de la lengua gallega, dictaminando si la palabra es AXUNTAMENTO es o no correcta.
2ª.- ¿Por qué entiendes que Suso se empeña en usar la lengua gallega "cultamente"?. O no será que apenas intenta, como todos nosotros, hacerse entender y trasladar sus opiniones.

En fin, no se por qué nos seguimos metiendo en este tipo de cuestiones tan secundarias y menores como la de si uno dice "post", "concello" o "axuntamento".
¿O es que solo podrán escribir en este foro aquellos que alcancen un dominio excelso de la lengua en que se expresen?. Cualquier día te veo corrigiendo al amigo Igor en la también hermosa lengua de Camôes!!!
No es objeto de este foro la erudición. Si todos los que escribimos nos dedicamos a llamar la atención sobre los errores o faltas ortográficas de los otros, no hablaremos de correr y de carreras.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Ven, 04 Nov 2005, 11:16
Asunto: Re: CORRECCION LINGÃ?ISTICA

Amigo Cubela:

He visto varios comentarios de gente que comete faltas de ortografía y nunca he dicho nada al respecto. Estoy de acuerdo en que lo importante es hacerse entender. No me molesta que se opine en gallego, castellano, con más faltas, menos faltas, de forma culta o con vulgarismos. Lo que sí me molesta es el tono arrogante sentando cátedra que usa alguna gente como el amigo Andrade (no Suso) en sus comentarios, eso es lo que me molesta, y dado que está tan puesto a la última usando términos como "servizo" dejando impronta de que intenta escribir haciendo uso de la normativa, le recuerdo que la normativa no admite castelanismos. Eso es todo. No es cuestión de como se digan las cosas, sino de quien las diga y con qué tono.

Saludos
moin

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Dom, 06 Nov 2005, 18:56
Asunto:

bueno, eu tamén corrín en ames. e estou bastante contento, levaba dende xuño sen correr.
En canto as críticas e tal. pois nada decir que teño corrido moitos populares e non notei nada de especial nesta. estaba organizada tal como lembro outras moitas.
Non creo que se deba criticar demasiado os señores xuices, se ven é certo que o seu labor non foi todo o bon que se podía agardar deles.

Tampouco me gustou a saída polo paso fluvial, que está moi ben para pasear pero non para competir, é demasiado resbaladizo e estreito.

en canto o das inscripcións. eu inscrivinme por email e non tiven problema.

E sei de xente que non se inscriviu previamente e si que o fixo no día da proba, sendo unha das desculpas habituais decir que trataran de se inscribir por internet (probablemente eu faria o mesmo chegado o caso). o que quero dicir e que todos temos un pouco de culpa no do retraso ...

So me queda desexar que mellore en próximas edicións, eu cambiaría a zonz de chegada e saída.
Andrade

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2005, 4:33
Asunto:

***

1. Respecto ao tema da asignación dos dosrsais nadie máis que ti ten problemas en entendelo. OS DORSAIS OS ASIGNAN OS XUICES A CADA UN DOS CORREDORES QUE LLES FACILITA NUNHA LISTA A ORGANIZACIÃ?N DA CARREIRA!!!!! OS DA ORGANIZACIÃ?N APORTAN AS LISTAS E OS XUICES, POLA SUA CONTA PREPARAN OS DORSAIS PARA CADA UN meu rei, se logo disto non te enteras, a asistencia psicolóxica podería ser para ti unha opción totalmente xustificada.

4. Vamos a ver, se ti tes unha folla de menores dimensións, para que ves criticando o triptico que se daba na chegada de Santiago? O problema non é que sexas "tiquismiquis". Por desgracia para ti o problema é mais serio...........

5. Non fai falla que te expliques que non eres unha estrela disto. Coa bobada de dicir que perderas 2 minutos nunha saída de 150 persoas xa o deixaches claro. A ti que che importará neniño onde van os primeiros se ti non os ves nin na ducha.... Pero en vez de dicir brabuconadas, eu poñeríache outra clasificación paralela á túa dos gacelos e pasteleiros. Pero esta en vez de ser por tempos, sería por sentido común atlético. Eu poñeríache en Semi-paquete (estas a piques de conseguir ser un paquete en toda regla...sigue facendo esos comentarios tan "profesionais" e lograralo sobradamente).

Ah, son un home feliz ao saber que estas dacordo comigo nos puntos 6 e 8. Agora xa vexo a vida doutro xeito, ........

Anda, Anda, Anda xa..............................
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Lun, 07 Nov 2005, 9:27
Asunto:

Andrade:

No pierdo más el tiempo contigo, me cansas demasiado y para derrochar fuerzas ya tengo bastante con las carreras y entrenamientos. A seguir corriendo y molestando como el peor de los pasteleros.
Andrade

Convidado


0 Carreiras


Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2005, 0:14
Asunto:

Azochador escribió:
Andrade:

No pierdo más el tiempo contigo, me cansas demasiado y para derrochar fuerzas ya tengo bastante con las carreras y entrenamientos. A seguir corriendo y molestando como el peor de los pasteleros.

Aledame sabelo. Ã? das poucas cousas sensatas que che teño lido. Patear e calar todo é empezar.
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Mar, 08 Nov 2005, 9:52
Asunto:

Frecha Tema del foro: Carrera de Ames.

MENSAJE BORRADO por NO ajustarse al tema.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos